1/4/11

roundup

afoona_retrospect3

afoona_retrospect4

afoona_retrospect1

afoona_retrospect6

afoona_retrospect5

afoona_retrospect2

טוב, אז לצערי הרב לא היה לנו כאן פוסט ראש השנה האזרחית החדשה עקב וירוסים אכזריים שהשתלטו על כותבת שורות אלה (אינשאללה ניסיון חוזר בסופ"ש הקרוב, אני גם חייבת לעצמי איזו חגיגה ראויה), אבל על סיכום שנה אופנתי החלטתי לא לוותר ומשכתי את עצמי מבין ערימת הטישואים אל המחשב.
בהזדמנות חגיגית זו ראוי מאוד לציין שהיום, ממש היום, חוגג בלוג האופנה "אפונה" שלוש שנים להיווסדו וזה נראה לי כמו אחלה תירוץ לעצור לרגע, להסתכל לאחור (על אף שאני בעיקר מתמחה בלשעוט קדימה אל היעד הבא) ולהיזכר בכל מה שהיה לנו. לפחות בשנה האחרונה.

אז כאמור, לפני שאני מתקדמת היישר אל האאוטפיט הבא, החלטתי לעשות סיכומון קטן ולהיזכר בפריטים שעשו לי את זה במהלך השנה האחרונה. כמובן שכל פריט ופריט שהופיע כאן הביא לי (ועדיין מביא) שמחה והנאה ללבוש ולהרכיב איתו אאוטפיטים, אבל הנה ניסיון לזקק את הפריטים המוצלחים ביותר - הצלחתי להגיע רק לטופ 2 בכל קטגוריה, מה תעשו לי... ואתם מוזמנים כמובן לעזור...

הג'קט של השנה:
ג'קט מחויט ורוד או ג'קט הפארקה הירקרק (שניהם מזארה)

השמלה של השנה:
שמלת התחרה של אמה רו או שמלת התחרה השנייה (שנחרשו קשות)

האקססורי של השנה:
שרשרת התות או טבעת מושבת הקריסטל

הנעליים של השנה:
המגפונים השחורים (שאני מכנה "נעלי הספורט שלי" ולא בכדי) או נעלי האוקספורד החומות

המציאה המפתיעה של השנה:

הטוניקה המנוקדת של עונות או עליונית הקימונו ממנגו

רק אל תאלצו אותי לבחור, כולם היו בניי, אמא אוהבת את כולכם! (וגם יודעת בדיוק איפה אתם נמצאים בארון...)

לסיום, תודה ענקית ועצומה לאריאלה ולאריאל, שמתעדים את האאוטפיטים שלי בעקביות ובכשרון מדי שבוע ובלעדיהם זה ממש לא היה זה ותודה מעמקי נשמתי לכל מי שעוקב אחרי מה שקורה כאן, מגיב ומפרגן, גם אם לא מעל דפי הבלוג. אתם מוזמנים להמשיך לעשות זאת גם בשנה הבאה, אני כמובן אהיה כאן (אחרי שאבריא, בעזרת השם ובעזרת מרק העוף של אמא). נשיקות!


So, unfortunately I didn't get a chance to make a new year's eve post, since some brutal viruses took over my body (hopefully I'll have another go at it this weekend, I also owe myself a little celebration), but I decided not to skip my fashion summery of the year that has passed, and even dragged myself out of the tissue box in order to do it ...
On this occasion I'd like to also note that today is the blog's 3rd year anniversary, therefore it is a good excuse in my opinion to rest for a minute (although I'm always on the run forward) and look back at everything that happened. At least in the year 2010.
And before I go on to the next outfit, I decided to try and pick the few items that really did it for me the past year. There isn't one single item here I didn't enjoy wearing and mixing in different outfits, so that is why I only got to the top 2 in each category. can you blame me?
and of course you can help me with that...

The jacket of the year:
Pink blazer vs army parka (both from zara)

The dress of the year:
Probably one of my two lace dresses (here and here)

The fashion jewelry of the year:
strawberry necklace vs raw crystal ring

The shoes of the year:
Black booties vs tan oxfords

The surprising item of the year:

Mango kimono top vs Onot polka dot oversized tunic\blouse

Just please don't make me choose... :)

Before we conclude, I have to say a very big thank you to Ariela and Ariel who document my outfits weekly with great talent, and take a big part in this blog. I would also like to thank, from the bottom of my heart, all of you out there who are reading, liking, commenting and cheering me on. I hope you continue doing so also in 2011, and I, of course will be here (after a big bowl of my mom's chicken soup). Kisses!!

21 comments:

And this "Trendy retrospective" sounds like the insolent illustration of your "multi-faceted exquisiteness"
ps: Aaargh so I deeply hope that you're feeling bettter now, with All my Best wishes for the New Year Dear

à Bientôt, Antoine

יומולדת שמח לבלוג ולבעלת הבלוג!
אני בד"כ לא כותבת פה תגובות, אבל
כבר תקופה מאוד ארוכה עוקבת אחרי הבלוג ומתרגשת ונהנית כל פעם שיש פוסט חדש. אז חשבתי שבתור מכורה מחובתי להגיב כעת. (:
מקווה ששנה הבאה תביא איתה עוד הרבה פוסטים בעתיד!

אה, והתמונה שלך עם החצאית הסגולה, האם היה פוסט עם האאוטפיט הזה? אוהבת כל פריט לבוש בו,אפשר לדעת מאיפה החצאית והחולצה?


מקווה שתבריאי לגמרי במהרה (:

Que de looks tan lindos. besos y buen comienzo de año

פוסט מקסים ואופנתי, אני אוהבת וזוכרת כל אחד מהאוטפיטים שפרסמת בו!
אני עוקבת אחר הבלוג שלך במהלך השנתיים האחרונות ותמיד כיף לי לדעת שאת שם,עם עוד אוטפיט יפה ומעורר השראה. שתהיה לך שנה פוריה ומוצלחת ואני אמשיך לעקוב !

המון מזל טוב לבלוג!
איזה מקבץ נהדר עשית עבורנו, פשוט תענוג לראות את כל התלבושות היפות האלו יחד :.)
שתהיה לך שנה נפלאה והחלמה מהירה!
שלומית
:.)

שלום דר,
קודם כל איחולים להבראה מהירה,
והרגשה טובה !
יופי של סיכום שנה, כיף להזכר באוטפיטים המהממים שהצגת לאורך השנה.
מאחלת לך שנה אזרחית חדשה ונפלאה,
מלאת אופנה ורכישות שוות.
(איפו איזה אוטפיט קטנטן עם מגפיים...)
ביי
כל טוב לינדה H

גם אני לא זוכרת את הפוסט עם החצאית הסגולה והחולצה הורודה עם השרוולים ה"נשפכים" ואני עוקבת אדוקה אחר הבלוג (במובן הטוב כמובן :-)). את יכולה לפרסם לינק לפוסט הזה?! בכל מקרה, שתהיה לך שנה אזרחית מהממת ורווית בגדים, נעליים ואקססוריס והעיקר, רק והרבה בריאות לך ולכולנו.

הדר - כרגע לגמרי הוכחת את מה שכתבת, אכן האאוטפיט הזה לא הופיע בבלוג אף פעם! :)) כשעברתי על ההארד דיסק מצאתי את התמונות והחלטתי להוסיף... סחתיין על תשומת הלב ותודה רבה מקרב לב!

Linda H -
יש מצב למגפיים בסופ"ש, אם רק מזג האוויר יישאר סגרירי ואני אצא מהמיטה... כנראה ששבוע ה"גימלים" שקיבלתי לא היה סתם. נקווה לטוב! תודה על האיחולים - שנה אזרחית אופנתית ובריאה גם לך!

שלומית מיגאי - תודה רבה! אני לא חושבת שהתמדתי בהרבה דברים בחיי הבוגרים כמו בזה, אז בהחלט הגיע הזמן לסקירה קטנה לאחור. שתהיה לך שנה טובה ומוצלחת!

אנונימית - חדת עין נוספת! אח, אם יש משהו שאני אוהבת זה תשומת לב לפרטים הקטנים. טוב, נראה לי שגם אנשים אחרים שמבקרים פה... :) לשאלתך, האאוטפיט הזה לא הופיע בבלוג והוא כולל חצאית של אורבן אאוטפיטרז, שהופיעה פה:
http://afoona-pea.blogspot.com/2009/11/happy-preppy.html
הג'קט והנעליים של זארה (אלה נעליים מצויצות וסופר עדינות ומגונדרות שבאמת לא יוצא לי כמעט לנעול אבל אני פשוט נהנית להסתכל עליהן). והחולצה ישנה נושנה ממנגו בראשית דרכה בארץ.
תודה רבה! מקווה להמשיך לרגש... אל תלחיצי :))

charo -
thanks, kisses to you too!

LILI LOFT - היי אביטל, המון תודה. מקווה שהשנה האזרחית החדשה תביא עלינו הרבה בריאות ואופנה נהדרת! נשיקות

rose - תודה :)

stilettostetico -
hehe... all the best to you too, have a great year dear

Hola amiga, tu contribución al mundo de la moda en blog es increíble, todo el año pasado regalando elegancia y buen gusto.
Solo quiero felicitarte por tus grandes aciertos, siempre espero tus actualizaciones porque se que no vas a decepcionar.
Te deseo mucha salud y suerte en este nuevo año.
Gracias por estar ahí.
Muchos besos cielo.

Hola Vicen! Thank you so much for your words, you are always giving a warm and lovely commentary. I wait to see your comments, even if I need to use the help of google translate... :)
Kisses and hugs from Israel and have a great 2011!

אהבתי הכל את מדהימה!!!

דר יקרה! דבר ראשון והכי חשוב- תרגישי טוב.
הבלוג שלך נהדר ותמיד כיף לשטוף בו את העיניים ולקבל השראה. אהבתי את פוסט סיכום השנה הזה, אני מאחלת לך שתמשיכי לתחזק את הבלוג ביד רמה ושיהיו עוד פוסטי סיכום שנה רבים.
המשיכי כך!

Your style is amazing dear! I'll follow you trough 2011 too! xxx

Hello I discovered your blog recently and I'm lovin it,you have your own style you look unique,and chic
It's the first time that I discovered a blogger from Israel and It's interesting.Keep up the good work,oh and can I add you on my facebook page as a friend
????http://b-in-to.blogspot.com
xoxo

Dar Hello again, it is fraud to tell you I feel the thought language that you know a little Spanish, but do not worry because I will translate before commenting.
Sorry friend and kisses.

יפהפיה ללא ספק :-)
וגם הבגדים כמובן...

נגה - תודה רבה יקירתי! אכן הבריאות קודמת לכל (אין ממש טעם לאופנה בלי זה), ואני בהחלט מקווה שהאיחולים היפים שלך יתגשמו. נשיקות!

B-in-To -
glad you discovered my blog! hope you come visit again and see some more fashion in Israel! :))

vicen -
it's ok, usually I can understand the most part, and it's not a problem at all. thank you for all your commentary. Kisses!

סאלי תדמור - כמה נחמד שקפצת לביקור, תודה! נתראה על המרקע... :)

Glamour Bbey - Thanks! see ya next (this) year as well

שלושת האאוטפיטים האהובים עלי ממה שהעלית הם -
שורה שלישית, תמונה ימנית
שורה רביעית
שורה שמינית, תמונה ימנית
זו בהחלט הייתה שנה של סטייל :)

גם אני קוראת אדוקה של הבלוג, אך בד"כ איני מגיבה, אז הנה ההזדמנות שלי להגיד מזל טוב, ולחיי עוד הרבה תלבושות יפות ומגוונות :)
אם אפשר, אני גם מצרפת שאלה קטנה: מאיפה החצאית המנוקדת והמקסימה המוצגת בתמונה השמאלית בשורה השלישית?

בטח, החצאית המנוקדת מטופשופ. תודה רבה, כיף לי לשמוע גם ממי שלא מגיבה בדר"כ :)