5/14/10

go to

go_to_5

go_to_3

go_to_2
חולצה וז'קט H&M, חצאית Urban Outfitters, נעליים באדיבות קאלה, שרשרת קסטרו (מלפני כמה שנים)

go_to_6

זה האאוטפיט הבסיסי שלי, אם אפשר לכנות זאת כך, כזה שהינו יומיומי ונינוח ועם זאת מסודר. אאוטפיט מסוג זה, גם אם אינו זהה לזה המצולם כאן בדיוק (יש כל מיני וריאציות), מורכב לרוב מחולצה אוורירית חצי שקופה, חצאית מעניינת וז'קט יחסית קל ומקופל שרוולים שינצח על כל הסיפור בכבוד. הנעליים כמובן משתנות בהתאם לצבעוניות ולמצב הרוח.
הגעתי למסקנה שחולצה מהסוג הנ"ל מתפקדת אצלי במלתחה על תקן טי-שירט, ומאחר ואני לא טיפוס של טי-שרטים (כבר דיסקסנו על זה בעבר) זו האלטרנטיבה שלי לעניין, שמשמשת אותי בתור אותו פריט אופנה בסיסי שאפשר להוסיף לו מגוון רחב של חלקים תחתונים וז'קטים. יש ברשותי משהו כמו 3-4 כאלה (בצבעים לבן, קרם, וורדרד) והן נמצאות ברוטציה קבועה כמעט בכל שבוע.
עוד משהו קבוע, לפחות בשבועות האחרונים, הוא הטיולים שלי ברחבי השכונה ומציאת גינות פורחות וקסומות (בקרוב אני מוציאה מדריך גינות חיפאיות! סתם....). זאת גינת החמד האחרונה שמצאתי, ממש מעבר לפינה, ואני מקווה שהאווירה הפסטורלית שלה עוברת ולו במעט בתמונות.
תודה רבה לאריאלה על הצילומים, סופ"ש מהנה לכולם!


This is my 'basic outfit', if you can call it that, an outfit which is casual yet dressed and neat. This kind of outfit is usually composed of a breezy semi-sheer top, interesting skirt and a light jacket with folded sleeves. The shoes vary according to the color pallet and my mood.
I've come to the conclusion that this kind of blouse functions in my wardrobe and in my private fashion world as a t-shirt. As you all probably know by now, I'm not really a t-shirt person and this is my alternative for it. I have about 3-4 blouses of this kind (in white, cream and light pink) which are certainly my 'go-to' items. I can easily pull each one out of the closet and wear it with almost any bottom and jacket, therefore I use them almost every week.
Another thing I do almost every week recently is take a walk around my neighbourhood in search of cute gardens. This is the last lovely garden I found, just around the corner and I'm very happy to share it with you! Hope you have a pleasant weekend!

28 comments:

אאוטפיט מקסים והנעליים פשוט משגעות. מבינה אותך לגבי הבחירה בו, אני חושבת שאי אפשר לטעות איתו.
סופ"ש נהדר!

לובה - זו בדיוק התחושה שלי, גם אם אני קמה חסרת השראה לחלוטין אני יכולה לשלוף חולצה כזו, להוסיף לה חצאית וג'קט ואני יודעת שיהיה טוב. :)
תהני בסופ"ש...

I wish my neighbourhood had nice gardens too..mine has only three small parks as far as i know and they have rabbits in them and probably other wild animals too. I would rather have a nice taken care of garden like that. Good outfit too...i want nice blouses also
-Ana

כל החולצות החצי שקופות האלה פשוט הורסות לי את הבריאות. הן כל כך יפות!!! לכן אני ממש אוהבת את הלוק שלך... הצבע שלה נראה ממש טוב עם החצאית, וכל הלוק הזה אביבי משהו.. ממש אהבתי!

Hi Dar, as always, perfect lighting, is very beautiful your outfit.
Kisses from Spain

אוטפיט מקסים, הצבעים האלה ממש הולמים אותך! והאמת שמדריך לגינות יפות בחיפה יהיה מאוד שימושי :)
סופ"ש נעים!!!

אוטפיט מוצלח, משדר יופי ונוחות,
וכמובן מתאים לסביבה הירוקה והרגועה.
לא יודעת למה ? אבל אני מאד מאד מתלהבת מהנעליים,
נכון שכבר ראינו אותן?...
התאהבתי בהן.
סוף שבוע רגוע ומןצלח.
לינדה H

איזה מתוקה את דר... פשוט מעוררת השראה!! סטיילינג פשוט, אך עם זאת הורס!
שכל בנות ישראל יפנימו ויישמו - די כבר עם הטייצים השחורים / גופיות סבא ושאר פריטים חרושים!!

Love your blog, the pics are so beautiful!!
I would like to know, what language are you writting in, I am curiouS and writting from the right to the left is kinda disturbing for a french girl.Kisses 

really gorgeous shirt. so romantic
you are amazingly feminine as always
:)

marina - החולצות האלה כבשו גם אותי, כנראה שבגלל זה הן הפכו לספינת הדגל בארון. תודה!

kbp - כן, החולצה אפילו מהסניף החיפאי, yay. עטתי עליה בפתיחה החגיגית. סופ"ש מעולה!

revital - תודה! אגב ניסיתי לענות אצלך בבלוג על השאלה שלך לגבי התמונות אבל משהו בתגובות לא עבד. יש לי פתרון בשבילך, אם את מעוניינת אז תשלחי לי איזה מייל (לא מצאתי גם את המייל שלך), אני אסביר לך בדיוק. :)

ana -
well, I'll have to tell you that those cute little gardens in my neighborhood are raided almost every night by wild boars. that's pretty weird... next to them the rabbits sound really harmless. I think I'd like rabbits instead :))

julia - אני עובדת על זה. קודם החלטתי לעבור גינה גינה ברדיוס של 200 מטר, אחר כך אני אמשיך לשכונות אחרות!

linda H - תודה! לשאלתך, הנעליים המתוקות האלה עושות כאן את הופעתן הראשונה (יש עוד לא מעט זוגות שלא הופיעו כאן בכלל, אני לא עומדת בקצב), והן די חדשות. משהו בפפיונים הכפולים והמכופלים האלה עשה את זה מבחינתי וגם הצבע הוורוד עתיק שלהם... :)

odelia-cat - היי, היי יש לי בארון טייץ שחור, אפילו כמה כאלה!! :))
בכל מקרה אני מסכימה עם האבחנה שלך שהאאוטפיט הזה "פשוט" ובשבילי הוא אכן כך, זה מה שניסיתי להעביר כאן. תודה חמודה!

Lionne -
I'm writing in hebrew, which is my mother tongue, but I always translate to english for the lovely international readers. I guess it looks kinda funny to you, but this is my first language so it looks normal to me :))

Talia -
thanks! :)

Sweet Dar
אני כל כך שמחה שאני מרגישה שייכת! מאז שפתחתי בלוג ונכנסתי לעולם הבלוגרים אני מאושרת לגלות שלעוד אנשים אכפת ברמות על מהמראה שלהם. זה חדש לי כי כל החברות הקרובות שלי הן סוג של טומבוי.
זה מעניין לגלות אצלך בבלוג שלא כל בגד ב-H&M מגיע לכל החנויות. את החולצה של היום ואת האוברול המנומר לא מצאתי בעזריאלי. אולי זה הזמן לבקר בחיפה.

Wow, the blouse is so pretty! Adorable outfit!

פוסט מקסים!תמונות יפות כהרגלה של אריאלה. אני שותפה לאהבתך לחולצות הנ"ל.
אביטל.

בגדים ממש מדהימים ובעיקר החולצה!
והנעליים.......מדהימות וכל מילה מיותרת.

מוזמנת לבלוג שלי-
http://studentoffashionolegy.blogspot.com/

passionista - זה נשמע לי מוכר, גם לי יש חברות יקרות שאופנה לא נמצאת בראש מעיניהן (וזה לא מפחית מהן כהוא זה, אגב) אבל אני לא חושבת שזה בגלל שלא אכפת להן מהמראה שלהן. מעניין שדווקא השבוע נתקלתי במשפט הבא מכמה מקורות בסביבתי: "כשאני נכנסת לחנות בגדים אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי" - מסתבר שצריך כלים מסוימים כדי להתמודד עם השפע הרב שבחנויות הבגדים ולדעת לבחור את הדברים המתאימים והמחמיאים ביותר, ואלה שיתאימו גם לסגנון החיים. בקיצור.... בדיוק בגלל מה ששמעתי השבוע החלטתי להעלות דווקא את האאוטפיט הזה שכפי שציינתי מהווה מבחינתי אלטרנטיבה לג'ינס וטי-שירט, עם שמירה על קלילות ופשטות ובלי לעשות ביג דיל.

לגבי חיפה, זה תמיד הזמן לבקר בה! טוב, אני משוחדת... :))

LILI LOFT - תודה! :)

עוד לא הייתי בחיפה...אני אשמח לקבל המלצות לגבי מה לראות ואיפה לקנות:)

מממ.. הנעליים מ-ד-ל-י-ק-ו-ת:-))

אהבתי את השילוב של החולצה והחצאית :)
נורא יפה וקיצי

שבוע טוב !

חולצות מתנפנפות שכאלה בגוונים בהירים תמיד נראו לי שימושיות לקיץ אז כל פעם שנתקלתי במשהו בסגנון בחנויות- קניתי. מסכימה איתך כ"כ לגביי האלטרנטיבה לטי-שירט. אני בד"כ מעדיפה לשים את כל החולצות המתנפנפות האלה שיש לי עם עליוניות ווסטים - אולי בגלל שעדיין לא מצאתי את הג'קט המחוייט המושלם:)תמונות מקסימות והנעליים... שלמות בהתגלמותה. שבוע נהדר שיהיה לך ושתמצאי עוד גינות קסומות להצטלם בהן! 

החצאית פשוט מקסימה ויפהיפיה!! אני חושבת שבנוסף לכך שהחולצה מדהימה והצבע שלה נורא פרקטי, היא גם מאוד נוחה לקיץ- בזכות הקליליות שלה וזה שהיא לא מכבידה על הגוף.
אני מסכימה איתך בהחלט שטי-שרטים פשוטים לא יוצרים מראה אלגנטי או חגיגי, אבל לפעמים בפינצטה אפשר למצוא טי-שרטים שמתאימים ליצירת אאוטפיטים טובים ויפים ליומיום..:))

המשך שבוע מקסים לכולם!

La Dolce Vita - קניות בחיפה... איפה להתחיל? ובכן, יש כמה מוקדים ואיזורים שונים לקניות בחיפה, שכל אחד מציע משהו בסגנון אחר:
1. גרנד קניון - כשמו כן הוא, הקניון הגדול הכולל נציגויות של כל הרשתות המוכרות והטובות. לא בשביל זה נוסעים במיוחד לחיפה אבל לא מזיק לדעת.
2. קניון חיפה - קניון חיפאי ותיק יותר, גולת הכותרת שבו היא חנות העודפים של מנגו.
3. איזור המושבה הגרמנית והסיטי סנטר - בסיטי סנטר יש כמה חנויות עודפים: ניין ווסט, הוניגמן, טוונטיפורסבן וכד' וכשיוצאים החוצה לכיוון שדרות בן גוריון מקבלים אחלה תצפית (מלמטה) לגנים הבהאיים ולכיפת הזהב. יש במושבה גם עוד כמה חנויות קטנות, על שדרות בן גוריון, כולל הסטודיו של חברתי היקרה אורלי (La Robe bleue).
4. שדרות מוריה ומרכז הכרמל: מומלץ שיטוט רגלי מ'בורקס העגלה' לכיוון מרכז הכרמל, על ציר מוריה. בדרך אפשר למצוא חנויות כמו דניאלה להבי, רונן חן, קום איל פו, מגוון חנויות נעליים ותכשיטים. יש גם כוך קטן ליד לחם ארז שבו אישה מבוגרת מוכרת פיצ'יפקעס מגניבים. הלאה באיזור מרכז הכרמל אפשר למצוא מס' חנויות בתחילת רחוב ווג'ווד וברחוב דרך הים את "אניצ'ה" ו"פלורה".
5. הדר - רח' הרצל מציע מגוון בסטות חביבות לרכישת אקססוריז בזול ואפשר למצוא גם מציאות בתחום ההלבשה וההנעלה.
עוד ברחוב הרצל, בוטיק אגטה המומלץ (בחלק שמול המשביר) וקצת יותר למעלה, ברחוב מסדה נחמד לספוג את האווירה הרגועה ולבדוק מה חדש ב"חנות יפה" (יד שניה ווינטג') ובשאר החנויות הקטנות לאורך הרחוב.

יש מצב שפיספסתי משהו אבל זה בגדול. ביקור נעים!

alma, morena - תודה!

Lilya - זה נשמע בדיוק כמוני... :) החולצות האלה בהחלט אידאליות גם לווסטים, וגם כמובן בלי כלום מעל בשיא החום, אם כי כשיש מיזוג מופרז בכל מיני מקומות לגמרי צריך משהו עליון. תודה!

האמת שזו תגובה הכי לא קשורה אם מי שמתעסק במראה יחלוק ודווקא יחזק אותי ויאמר הערה/ תגובה יצירתית ביותר, אחרי חימום קל :)

אני בעצם תוהה בעקבות התמונות היפות והאמת לא קשור עכשיו לדברי- כתיבה ברורה ונעימה להפליא - בחזרה לרצף דבריי, תהיתי האם אפשר לקבל את שמו של הרופא שיניים שלך ? בעקבות החיוך האסתטי
תודה וזו מחמאה- לא תגובה מוזרה !;)

אהבנו מאד, נהנות לעקוב, מזמינות אותך להציץ בבלוג / אתר שלנו, מקוות שתהני מהתכנים.

http://helgadesign.biz/?page_id=6

תמיד את נורא רצינית בתמונות, ממש יפה לך חיוך :)

אנונימית - כבודם של טי-שירטים במקומם מונח ובהחלט יש מציאות גם בתחום הזה, אפילו מונחת לי בארון אחת עם הדפס ושרוולים חמודים שנותנים מראה מאוד עדין, אבל בגדול אלה הטי שירטים שלי... :))

hadarha - נגעת פה בעניין כאוב (אאוץ', טיפול שיניים...), לא ראיתי את רופא השיניים שלי כבר כמה זמן... אני מסתמכת בעיקר על צחצוח יומיומי כפול + מי פה + תפילות לבורא עולם שישמור לי על השיניים. ואורתודנט מעולם לא היה לי :)

advulla - אני בחורה רצינית! :)

דבר ראשון - בלוג מקסים . אני נהנית לעקוב אחריו.
סגנון הלבוש שלך קלאסי ועם זאת ממש לא בנאלי (:
אהבתי.
מה גם שאני מחסידות פוני הבובה והאייליינר [ביחד ובנפרד]

זו פעם ראשונה שאני מגיבה, אבל אני קוראת שלך כבר הרבה זמן ואוהבת הכל!
רציתי לשאול את עצתך לגבי החולצה שבפוסט זה- ברשותי אותה חולצה מדהימה זו ומכיוון שאני דתיה ושרווליה קצרים לי מדי עוד לא מצאתי פתרון כיצד ללבוש אותה.
אשמח לרעיון אם יעלה לך אחד...
תודה :)