5/5/10

gingham weekend

gingham_skirt4

gingham_skirt5

gingham_skirt1
חצאית זארה, ז'קט ג'ינס ותיק H&M

תמונות מסוף השבוע האחרון כשהיה עוד קריר וז'קט הג'ינס דאג לי לטמפרטורת גוף מושלמת. על החצאית הזאת אחי בוודאי היה מקניט אותי ואומר: "למה את לובשת את מפת השולחן?", כפי שהוא אמר לא פעם על פריטים משובצים כאלה ואחרים שברשותי, אבל זה לעולם לא הפחית מהמקסימות שלהם בעיני. חוצמזה, אני די בטוחה שהוא לא ראה את הקולקציה של כריסטופר קיין לעונה הנוכחית, אז אין לו מושג כמה הדפסי משבצות יכולים להרטיט לבבות...
מאיזושהיא סיבה יצא לי אאוטפיט באווירת 'קאנטרי' קלה (אני די אוהבת את זה!), מינוס הכובע, בתוספת האקססורי החביב עלי לעת עתה, הלא הוא התיק הצינורי הזה שנסגר באמצעות רצועת הידוק (ושהזכרתי בפוסט הקודם). למען האמת אני בצום תיקים עכשיו אבל הרשיתי לעצמי לכופף את החוקים עבור הקטנצ'יק הזה והוא בהחלט משובב נפש ומצליח לשאת את שלישיית ארנק+פלאפון+מפתחות בכבוד ובחן. ומה האקססורי האופנתי החביב עליכם בימים אלה?

Photos from the past weekend when it was still chilly here (today was hottt) and this denim jacket kept me perfectly warm. My little brother (who is not so little) would probably try to tease me about the skirt by saying: "Why are you wearing the tablecloth?" as he said before about numerous gingham items I have in my closet, but it never prevented me from liking them even more. Besides, I'm pretty sure he has not seen Christopher Kane's collection for ss2010, so he has no idea how exciting gingham can be....
For some reason this outfit came out with a slight country vibe (I kinda like it!), minus the hat, but with my favorite accessory for the moment - my little bucket bag. As a matter of fact, I am in a handbag ban, but I decided to bend my own rules for this little one, and it certainly carries my wallet+keys+cell phone very gracefully. And what is your favorite accessory these days?

18 comments:

איזה חמוד התיק!! ואחי גם מקניט אותי כל הזמן "את יודעת שיש פרה ענקית על החולצה שלך?" - בזו הלשון :)))

הפריט שהתחבב עליי לאחרונה הוא צעיף. בחוץ בבוקר כבר חם אבל במזגן במשרד די קריר אז אני שולפת את הצעיף מהתיק (וזה היתרון הגדול- הוא לא תופס בכלל מקום) ועוטפת את עצמי בו - מעין סבתא שיק כזה :).

amazing style!
xx simona

http://fashionuance.blogspot.com

מותק את נראית מקסים!!! הקולקציה של קריסטופר קיין בהחלט הרטיטה את ליבי במיוחד אחרי שנגעתי ולמדתי אותה מקרוב בחנות של קורסו קומו...יום יבוא יום יבוא :))

LookinFab- כן, לאחי יש הקנטות תמוהות גם על הלבוש של החברה שלו, שגורמות לנו לסנן יחדיו: "גברים..." נו, טוף.
האקססורי שלך נשמע מוצלח, גורם לי לחשוב על כך שככל שהקיץ מתקדם יהיה צורך להשתמש באביזרי התעטפות שכאלה במשרדים. בררר.... העיקר שבשיק! :))

הז'קט יפיפה, אהבתי.
שמתי לב לטבעת הנחש שיש לך- מאוד מיוחדת ויפה

Anna - אוי אני זוכרת את השמלות שלו שם, אבל כשהייתי עוד היו דגמים מקולקציית החורף. השיפונים האלה שמיימיים בעיני, איזה כיף לך שלמדת אותם מקרוב :)

למען האמת שאני בימים אלה ממש ב"עניין" התיקים. יש לי דחף בלתי נשלט לקנות תיק חדש ומדהים, אני רק עדיין לא יודעת איזה בדיוק.
העניין הוא- שמכל הפריטים ומכל האקססוריז, תיק הוא דווקא הדבר האחרון שאני צריכה, כי יש לי אוסף שכבר דורש ארון משלו. אבל אין מה לעשות...איך אומרים? לבחורה אין אף פעם יותר מדי תיקים? או שאולי זה נעליים?

אשמח להמצלה על תיקים מיוחדים עם מחירים נוחים לסטודנטים. (:

את נראית מצויין אגב, כמו תמיד (:

זה מראה שאני ממש אוהבת! בעיקר משולש התיק-טבעות-חצאית! מקסים

הפריט שעשה לי את זה לאחרונה בן שרשראות קצרות ומיוחדות שלמרות שאספתי לכבר כמה התשוקה שלי אליהן רק גדלה

יום טוב:)

קאנטרי rocks בתנאי שזה לא באמת מלא בדיטיילים מוגזמים [אם בתיק היו פרנזים זה אולי כבר היה יותר מידי, לטעמי].
אגב אקססוריז, כבר חודשים שאני מחפשת, בסבלנות, ארנק חדש שיהיה גם מגניב וגם מחולק טוב. חתיכת אתגר...

Hadar Cohen - אני ממש אוהבת אותה גם כי היא הגיעה מחנות חיפאית. ממש לוקל פטריוטיזם באקססוריז... :)

revital - תודה! גם אני מעוניינת בתיק ואני ממש משתדלת לעשות החלטה מושכלת אז היד לא קלה על ההדק הפעם.
לגבי תיק לסטודנטים, אם הייתי אוחזת בידי כרגע בתעודת סטודנט נראה לי שהייתי הולכת על תיק בסגנון מסנג'ר (כזה עם שתי רצועות ושני אבזמים מקדימה) - אולי תיק וינטג' אמיתי או משהו חדש בניחוח וינטג'. מאוד "school girl" עם שיק. כשיהיה לי קצת זמן אני אנבור ברשת ואם יעלה בחכתי משהו מעניין אני אשים לך כאן לינק :)

michalooshla - זה בהחלט מובן, בייחוד באגף האקססוריז - גישת "כל המרבה הרי זה משובח" או "תעמיס לי ביסלי" או איך שאת לא רוצה לקרוא לה, חביבה גם עלי, תלוי באקססוריז המדוברים.

איפי - רק חסרים לי דורבנות וכובע... :) אני מסכימה איתך שתיק מלא בפרנזים אולי היה כאן מיותר, אבל never say never בטח יש מישהי על הפלנטה הזו שיכולה לשאת את זה בחן :)
וארנק מחולק היטב זה אכן חתיכת אתגר. תמיד קשה לי להבין איפה אני אמורה לתקוע את פנקס הצ'קים ואת הכסף הקטן (שני דברים שבדרך כלל גורמים לארנק 'להתפוצץ מנחת' ולאבד צורה ובסוף גורמים לי להשאיר את הפנקס בבית ולהשיג לי ארנק קטן למטבעות בלבד) - שיהיה בהצלחה עם זה!

את נראת נפלא בחצאית החמודה והז'קט השימושי כל כך בייחוד בתקופה שממש שניה מפרידה בינינו לבין כניסת הקיץ, כשבערב נהיה קצת קריר...
לא רואים בתמונות מה נעלת, ומאוד מעניין אותי לדעת אילו נעליים החלטת לשדך עם האאוטפיט הזה...:)

האקססורי המאוד אהוב עלי בתקופה זו היא תיקי בד קלילים ויפים(אם אפשר גם בהדפס קיצי או צבעים קיציים) וכבר הספקתי לרכוש אחד כזה(עם הדפס פרחים צבעוני) לעצמי לא מזמן בh&m שבעזריאלי...:)

אני כל כך אוהבת את מלבושי הקיץ...!!

אנונימית - תודה :)
הז'קט הזה בהחלט שימושי, כבר תועדתי בבלוג של נועה רביב באחת מהחרישות עליו, מתאים לערבים ולבקרים קרירים.
לאאוטפיט הזה הוספתי מגפונים קצרצרים, לא חדשים בכלל, אבל שמורים היטב (כבוד לנעליים!). לא נראה לי שהצטלמתי איתם אי פעם לבלוג אבל אולי זה יקרה בקרוב.

ואני רואה שעוד חובבת תיקים בחברתנו, כמה נחמד, הגעת למקום הנכון! :))

I like the outfit...I saw a jacket like that at hm yesterday and wanted to get it but its getting a bit warm so i thought it would be useless

This skirt "tablecloth" I feel great, in general, all you have left precious, is a very nice look.
Greetings from Spain

אאוטפיט מקסים! גם אח שלי זורק לי מידי פעם את הערת ה"מפה" או שהוא לפעמים מפגין יצירתיות ומחליף את המפה בוילון, כנראה זה קטע כזה של אחים ;)
האקססורי האהוב עלי ברגע זה הוא תיק וינטג' לבן קטן שהיה של סבתא שלי אי שם בשנות החמישים, הוא קטן אבל כל כך נוח ומתאים לכל תלבושת!

שילוב מקסים, רומנטי וסקסי במידה

revital -
תיק בסגנון הזה, לדוגמא, זה מה שהתכוונתי אליו (ייתכן שהתיאור היה ערטילאי מדי...:))
http://img697.imageshack.us/img697/3559/mg5938copie.jpg

Little Lost Treasures - ללא ספק קטע של אחים, העיקר שהם מרגישים שדעתם נשמעה!
ותודה שחלקת, לי אין אף תיק לבן, נראה לי שזה באמת צבע אידאלי שמשתלב עם הרבה דברים אחרים, בייחוד בעונת הקיץ :)

אאוטפיט מקסים ואביבי במיוחד!!!
בכלל, שלושת הפוסטים האחרונים מאוד מאוד מוצלחים בעיני, נראה לי שהאביב עושה לך טוב:)