9/5/09

Weather block

charlie_paloma_dress1

טוב, עם כל הכבוד לרצון שלי שיהיה כבר סתיו, אנחנו די רחוקים מכך... ועל אף שהתעוררתי בשמחה לשמיים מעוננים ולמזג אוויר אפרורי משהו, רצוני להתעטף בשכבות נתקל בהתנגדות רצינית מצד המציאות או יותר נכון מצד 35 המעלות (אל תתפסו אותי במילה) שחיממו את פני הקרקע באיזור שבו אני מסתובבת. לפיכך, האופציה המתבקשת היתה לבישת שמלה קלילה ומעודנת. ואם כבר שמלה אז רצוי שיהיה בה עניין כמו חלוקת צבעים מעניינת (מה שנקרא בלעז color block) וכיווצים בחלק העליון.
כמובן שאת הדרמה שנחסכה ממני בניסיון להרכיב אאוטפיט בן שני חלקים או יותר המרתי בדילמה של האם ללבוש את השמלה עם החגורה שהגיעה עמה או בלעדיה. ובדילמה הזו בוודאי שאוכל להשתמש כמטאפורה לדילמות המהותיות שאוחזות בי מדי יום או מדי כמה שבועות (בי וכפי הנראה ברבים מבני דורי, ותודה לפטיט לולו), אבל נראה לי שנוותר על המטאפורה הפעם וגם לא נעליב את הדילמות הללו בהשוואתן לתהייה העמוקה: "האם זה מוצא חן בעיני יותר עם החגורה או בלי החגורה?"
אל דאגה, אני לא מתכוונת להיות פילוסופית או כבדה מדי, בכל זאת, זה בלוג אופנה - שלא תהיה כאן טעות, ובנוסף לבחירה בשמלה ניסיתי
לפשט את העניינים ולהקל על העומסים (עומסי החום, כמובן) על ידי בחירתי להצטייד במינימום אקססוריז ובשיער אסוף מעלה. אסיים בכך שאשאיר אתכם עם כמה לינקים ליצירות color-block אופנתיות שצדו את עיני (כאן, כאן, כאן וכאן) ואאחל לכולם סופ"ש נעים!

I really wish it was fall already, or at least cooler than 35 degrees, but I guess it is not going to happen in the near future. So in order to make it easy on myself I chose this light and delicate color-block dress, this time with almost no accessories, and I also decided to wear my hair up.
Wearing a dress is usually not such a problem and does not raise the usual "what goes with what" question that arises whenever one tries to create a more complex outfit (such as skirt+top or pants+top+jacket combo). The simplicty of things was very much required in this hot day, and the only question that was on my mind was: "Do I like it better with or without the attached belt?"

charlie_paloma_dress2
שמלה Charlie Paloma נעליים זארה

charlie_paloma_dress3

תודה רבה למי שהביא לידיעתי ולמלתחתי את השמלה הזו ולאריאלה על הצילומים.

27 comments:

מאוד לטעמי:)
אני רואה בזמן האחרון הרבה שמלות כאלה, שהחלק העליון בצבע אחד ומהמתניים ומטה השמלות מתחלקות ל"קומות" של צבעים. יש לטופשופ אחת ממש יפה עם כתום ואפור וגם זאת בחירה מוצלחת:)
ממש מגניב לראות אותך עם אסוף לשלם שינוי:)

הי דר,
השמלה מהממת. לדעתי הרבה יותר מוצלחת בלי החגורה. יש משהו בגזרה הפשוטה שלה עם הכיווצים והצבעים שלגמרי עושה את העבודה. ואני ממש מבינה אותך בנושא מזג האויר, בת"א המצב גם על הפנים :)

עם, עם, עם החגורה!! :)
יפה כתמיד,
אהבתי את השמלה, מאוד מיוחדת. שילוב מוצלח ביותר עם הנעליים.

והשמלה של DKNY בקישור- הורסת!

שמלה ממש נחמדה וקלילה...
הנעליים ממש יפות - הן חדשות?

ובאמת יפה לך אסוף

השמלה מקסימה,אהבתי יותר בלי החגורה למרות שעם החגורה נוצרת צללית מאוד יפה ומעניינת.
תמיד אהבתי צבעוניות שכזו בבגדים שמחולקים לשלושה צבעים
מאוד יפה לך אסוף,תאמצי!

כמובן שעם החגורה!!!
השמלה מקסימה, בעיקר עם החגורה- היא יוצרת סילואט מחמיא ומחלקת את הגוף בצורה טובה.
את גומרת לי להרגיש כאילו קריר בחוץ; ועל אף הרוחות שמגיעות מהים (איזה כיף לגור בת"א בצד מערב ;)) עדיין חם בחוץ.
ואל נשכח את הנעליים- אלוהיות!!!
חוצמזה, את נראית נפלא עם השיער מורם- מאוד אלגנטי ומתאים בדיוק לשמלה.

עם החגורה! שמלה נהדרת, נעליים יפיפיות. כבר ניהלנו דיון על כמה נאה לך עם שיער אסוף.
אני חושבת ששרשרת היתה מוסיפה לאאוטפיט אבל אני מסכימה איתך וגם אני סובלת מחוסר השראה כללי לנוכח החום והעונה שכבר מיצתה את עצמה.
תנו לי ללבוש שכבות!

Galit-Lynn Stiklaro - מאוד אהבתי את השמלה בקולקציה הזו ויש גם מעיל דומה. תבדקי... :)

Opal - לא חסרות שמלות color block מסביב אבל פתאום הבנתי שזו הראשונה בבעלותי... בהחלט הגיע הזמן לעלות על עגלת הטרנד זה.

אלינור - זו היתה גם מחשבתי הראשונית. הלכתי איתה קודם כל בלי החגורה ואח"כ ניסיתי בלי. זה עורר קצת פיקפוקים בבחירה הראשונית.. :)

אנונימי - הנעליים מהעונה הקודמת (אולי עדיין נמכרות במכירת סופעונה?). תודה רבה!

Crazygal - הפאשיוניסטות אכן מיצו, אבל נצטרך לסחוב עוד 3 חודשים לפחות. התקווה היחידה היא שבערבים יתחיל להתקרר. הנה סיבה לשמוח על כך שאני גרה בחיפה :))

blossombutton - ניסחת היטב בכמה מילים את תמצית הדילמה. אני עוד ממשיכה להתלבט... :)

נוי - תודה! כשחושבים על זה הצבעוניות הזו באמת קרירה וזה התאים לי בדיוק :)

תודה רבה לכולם!

אכן דילמה!

השמלה מאוד יפה בשני האופנים ובכל זאת נדמה לי שאני מעדיפה בלי החגורה.
חוץ מזה אני מאד אוהבת את השמלה! יש לה פשטות ותחכום גם יחד, והשילוב עם הנעליים עובד מצויין.

כבר אמרתי בפוסט הקודם ואומר שוב - אסוף פשוט יפה לך!
נשיקות

נראה מאוד נינוח בלי החגורה, אך יותר מתוחכם עם. אני בעד החגורה! ;)
שילוב מעולה של צבעים

הו! המלצות נפלאות מבית מארני ומיסוני, נותר לנו רק לרייר...
עם החגורה זה יותר "לבוש", אבל אני תומכת בלי.

אני מתומכי הגרסה נטולת החגורה - משהו בפשטות הזאת כבש אותי... המראה שנוצר הוא נקי ורענן ומשוחרר, ודווקא בלי חגורה השמלה נראית לי הרבה יותר מתוחכמת - במובן הטוב של המילה.
אני אשמח לשמוע קצת פרטים על Charlie Paloma - ניסיתי לגגל ולא מצאתי הרבה - במה בדיוק מדובר, איפה ניתן לראות את הקולקציה והמחירים, ולקבל מידע על מכירות צפויות...
שיהיה שבוע טוב ותודה... (:

That je ne sais quoi - קצר וקולע. :) נראה שהשמלה הזו הולכת לא רע בשני האופנים - תלוי מה אני רוצה לשדר ולאן אני מתכוונת ללכת עם האאוטפיט הזה.

כף המאזניים נוטה קלות לכיוון מסוים, לא?... הממ, פתאום מעניין אותי אם אין כאן גם איזו השפעה פסיכולוגית של עובדת היות התמונה הראשונה נטולת חגורה. :)
בכל מקרה זה תמיד מעניין לקרוא את התגובות ואת הדעות המנומקות כאשר עולה במוחי תהייה כזו. זה מחדד עוד יותר את התובנות. תודה!

karen - מסכימה לגמרי :) ולגבי הנעליים של מארני מצטרפת לריור... :)

אנונימי - תודה! שבוע מצוין גם לך :)
לגבי charlie paloma זהו מותג של פריטים מיובאים.
דרכים ליצירת קשר:
053-3455515
054-3454667
charliepalomaco@gmail.com
(כל הנ"ל לקוחים מהאטיקט שצורף לשמלה ושאליו היה מחובר פעמון קטנטן שפשוט שיגע את החתול שלי וקרע אותי מצחוק).

בעיניי, עם החגורה
היא קצת סתווית, אם חושבים על זה- אפור, שחור, קרם....?
בכל אופן, יפה לך אסוף כפי שכבר ציינתי ומקווה שהיה לך יום יפה למרות ה-misleading skies
(לפעמים יש לי קצת בעיות עם העברית..סליחה)

דר יקרה,
את כבר יודעת שאני מאוד אווהבת את השמלה, ואני מניחה שבקשר לחגורה, זה תלוי אם מתחשק לך אוורור או צורה קרובה קצת לגוף, בכל מקרה שתיהן נראות מקסימות.
והלוואי וכל תהיותינו יסתכמו בחגורה... :)
מי ייתן והכל יפתר בצורה הכי טובה וכמה שיותר מהר
נשיקות

לדעתי בלי החגורה השמלה נראית הרבה יותר אווירירית, פשוטה וקלילה. החגורה יוצרת מראה קצת 'עמוס' ופחות נונשלנטי...

דר, מהממת..

השמלה מחמיאה לך מאוד. ואת בין הבודדות שהשמלה יכולה להחמיא לה בצורה כל כך מושלמת.. יתרה מכך..היא גם מאוד פוטוגנית..
השמלה מעניינת גם עם חגורה וגם ללא..תלוי איזה לוק את מנסה ליצור. בעיניי עם הנעליים הנ"ל רצוי, לטעמי האישי, ללא חגורה. למרות ששתי האופציות מונחות עליך מדהים.

צ'יאו :)

may - תודה רבה! השמלה באמת במידה המדויקת (ובהתחשב בעובדה שלא מדדתי אותה זאת ממש הצלחה) ושילוב החגורה בהחלט תלוי במראה הרצוי..

אנונימי - מסכימה בהחלט. I concur ... :)

dana - השמיים היו מטעים מאוד בשישי וגם בשבת. כמו "שמש שקרנית" של החורף רק להיפך. אולי אפשר לקרוא לזה "עננים שקרנים"... :) היום כבר הכל ברור ויש אמת בפרסום: השמש יוקדת והטמפרטורות בהתאם, וגם השיער אסוף בהתאם :)

פטיט לולו - נשיקות יקירתי! אנחנו צריכות לתהות יחדיו שוב... :)

שמלה מיוחדת ויפה-
הולמות אותך הכתפיות

מהמם מהמם מהמם!
השמלה פשוט מדהימה, ואני דווקא אוהבת אותה יותר בלי החגורה. היא כל כך יפיפה שהיא לא צריכה עוד תוספות.
חוץ מזה שהנעליים פשוט מקסימות! :)

your dress is gorgeous and i love the cut-outs on your cage shoes. they're very unique.

absolutely stunning pictures! and this outfit really is pretty exquisite 

מאוד אוהבת את השמלה, בעיקר את החלק העליון שלה, הכיווצים האלה מקסימים ממש, והנעליים מוסיפות אחלה אדג'.
אני אוהבת בלי החגורה, אבל גם עם זה ממש יפה.
אוף, הדילמות האלה של החיים! :)

השמלה פשוט יפה! הכיווצים והעיטור למעלה מצוינים. אני אישית מעדיפה אותה ללא החגורה, היא משווה מראה נינוח יותר. ממש יפה לך אסוף.

באופן כללי - אני ממש אוהבת את הלוקיישנים המצויינים שאת בוחרת. הם תמיד, אבל תמיד מקפיצים את האאוטפיט.