9/14/09

Favorites

puff_sleeves1

puff_sleeves2

puff_sleeves3
חולצה קאלה, חצאית H&M, חגורת ניטים זארה (ישנה), קלאץ' אמריקן אפרל, שרשרת Etsy, סנדלים זארה (משנה שעברה)

puff_sleeves4

יש פריטים שפשוט כובשים את ליבי ונתקעים במוחי כמו איזה שיר האוס גרוע (להבדיל אלף אלפי הבדלות) ופשוט ברור לי שנועדנו להיות ביחד. כזאת היא החולצה הסאטנית הנ"ל בגוון השמפניה, המצויידת בשרוולים אקסטרה תפוחים המפוספסים בשחור-לבן. הרומן שלנו החל בפרזנטציה של קולקציית הקיץ לעיתונות, המשיך בצילומי קמפיין הבלוגריות לאירוע מעצבי העיר ועל אף האיפוק הרב שהפגנתי (לגמרי לא אופייני לי!) התממש סוף סוף באירוע עצמו בו הצלחתי להניח את ידי עליה במחיר אטרקטיבי. ובא לציון גואל! עכשיו אני גם יכולה להדגים איך היא משתלבת ומרגישה לגמרי בבית עם פריטים מהמלתחה כמו חצאית מיני צמודה ושחורה, ניטים למכביר והקלאץ' החללי האהוב.
אבל עזבו אותי, בואו נדבר קצת על דברים ברומו של עולם כמו
שבוע האופנה בניו-יורק!
למען האמת די התרגשתי לקראתו הפעם ואני מחכה בקוצר רוח לתמונות אשר מתפרסמות אחרי כל תצוגה. אולי זה בגלל הנוכחות המאסיבית של בלוגריות אופנה אמריקאיות שהוזמנו על ידי חברת coach להתארח בתפוח הגדול ולחזות בלייב בתצוגות (כמה מלהיב!) ואולי זה פשוט משום שמיציתי לחלוטין עם הקיץ אך מאחר ומזג האוויר בארצנו הקטנטונת אינו מיישר קו עם צו האופנה (יאללה בגדי חורף) אני מתעלמת באלגנטיות מהעונה-לא-עונה הזאת ומדלגת בדמיוני היישר אל הקיץ הבא.
ובואו נשאיר בצד את מה שנלבש בקיץ הבא (אולי נדבר על זה בהזדמנות), מה שיותר חשוב הוא מה שננעל. ובכן, לא נראו הפתעות מיוחדות בתחום ההנעלה, שלא לומר מיחזור וחזרה על טרנדים של הקיץ האחרון. ולא שאני מתלוננת חלילה וחס, כי סיימתי את הקיץ הזה עם ארון מלא בנעליים אך עם ההרגשה שעדיין לא מצאתי את הזוג הקיצי האולטימטיבי. הידד, אפשר להמשיך את החיפוש בקיץ הבא...
אז מה היה לנו: סנדלי רצועות רצועות, מקבילות ועבות או מצטלבות ואלכסוניות (ובמילים אחרות: הבו לי סנדלים עתירי רצועות ומיד!), פלטפורמות, שריכה ומגפוני open toe. לא הכל ביחד כמובן. הגדיל לעשות אלכסנדר וונג שאמנם לא המציא את הגלגל עם נעלי ה-open toe בהדפס מנומר, אבל בהחלט המציא את הגלגל בשילוב שלהן עם גרבי החותלת האפורות הללו. ואתם מוזמנים לקרוא עוד על כך בפוסט המשובח של מיכל המשובחת
מהבלוג איי לאב ג'וש. אח, אילו רק היו ברשותי נעליים כאלה הייתי מפזזת בהן כל הדרך אל הסתיו...
ועוד כמה הגיגי נעליים לפני סיום, ממליצה לבדוק את הקולקציות הבאות בצורה יותר מעמיקה ולראות גם בגדים מעניינים ועוד יותר חשוב שידוכים מוצלחים של נעליים לבגדים (שימו עין על cynthia rowley):

shoes_ss10_1

shoes_ss10_2
התמונות לקוחות מ-style.com

תודה רבה לאריאלה על הצילומים והמשך שבוע נעים!

38 comments:

מותק החולצה מגניבה לאללה וכך גם שילובה עם החצאית, החגורה והנעליים!!!!

ולגבי שבוע האופנה, יום יבוא, יום יבוא....:)

דר,

אהבתי את החולצה עלייך עוד בקמפיין, שמחה שהשגת אותה במחיר אטרקטיבי.
חוץ מזה השילוב שלה עם חגורת הניטים והחצאית מאוד מוצלח.

חוץ מזה הקולאז קומיקס ממש מקסים!

personally I did not love Wang this season, or even last year F/W, but perhaps I should be weary with my tongue lest I upset every fashion blogger in existence...

Love your commentary- it's wonderful to see this whimsical side of you which is also notable by your enormous shoulders! LOVE it, you pull it off seamlessly!


Hugs- sorry for the English though I'm sure you understood it all perfectly; I'm not on my regular computer.

לוק מוצלח!
רציתי לשאול אם יש לך המלצה על חנויות תכשיטים מסוימות באתר Etsy. אני טובעת שם בעומס המידע... תודה :)

זה משעשע, שתינו כתבנו בדיוק אותו דבר לגבי סיבת האכזבה שלנו משבוע האופנה האחרון.
great minds think alike?
בכל מקרה, הטופ שלך זכור לי לטובה מהאירוע של הבלוגריות, כפי שציינתי בעבר- הפוסטים האחרונים שלך מביאים לי הרבה נחת וכמובן שאין כמו פוסט עמוס בניטים כדי להיכנס לי ללב.
החגורה והחצאית משתלבות בצורה כ"כ טובה עד שחשבתי שמדובר בחצאית ניטים והנעליים הם חיקוי מופלא של ברברי שלא נופל בהרבה מהמקור. לסיכומו של דבר, את נראית נהדר.
הלוואי ומתישהו יארגנו לנו מפגש בלוגריות בשבוע האופנה, אני בהחלט לא אתנגד.

אהבתי את הלוק. גם לי יש משיכה חזקה כרגע לכיוון היותר קשוח/רוקיסטי. זה מן הסתם קשור לטרנד הניטים שהשתלט על כל חלקה טובה. פחות משתגעת על נעלי הפיפ טואו עם החותלות בקולאז', אבל בטח זה רק עניין של זמן עד שהם יופיעו בכל המגזינים וזה יתחיל להיראות לי הכי מגניב בעולם, כמו שקרה למשל עם סנדלי הגלדיאטור.

Anna - מיום ליום את מתקרבת לאקשן... אני עלולה עוד להאמין לך! :))

Noa - תודה מותק!

dana - את מתקבלת פה בברכה רבה גם באנגלית :)
לגבי erin wasson X RVCA ובכן, הקולקציה היא מאוד ארין אבל זאת לא ממש כוס התה שלי. סינתיה ראולי עשתה לי את זה יותר... עניין של טעם וסגנון אישי.

קרן - השרשרת הזו היא למען האמת "רצועה" של מתכת שהזמנתי לפי מטר ופשוט הוספתי לה סוגר. יש המון אקססוריז באטסי ומהבחינה הזו זה באמת קצת "טו מאץ' אינפורמיישן" אבל אני בדרך כלל מנסה למקד את החיפוש לפי מילות מפתח וביטויים ספציפים. ונראה לי שיש לי כמה חנויות מומלצות אבל בשביל זה אני צריכה לחפור קצת במחשב. אני אחזור אליך...

crazygal - תודה רבה! תראי, בעקרון אני רואה את עצמי כאדם פרואקטיבי והייתי אומרת פשוט "בואו ניסע בעצמנו" אבל צריך איכשהוא להיכנס לאירועים ולתצוגות. וכמובן שלא מזיק שחברה גדולה מארגנת את כל הסיפור הזה ומארחת... :) אני מאוד שמחה בשביל הבלוגריות שזכו להיות שם ולנו הישראליות נותר רק לחלום ! (הו, איזו אמירה פרובינציאלית)
בכל הנוגע לתצוגות, יש הרגשה קלה עד בינונית של דה ז'ה וו, אבל אני חושבת שזה דבר טוב, ביחוד עבור הקהל שצורך את התרגומים של הבגדים האלה ברשתות הגדולות. ואולי סופסוף אוכל למצוא את הנעליים שכה פינטזתי עליהן. יש לי תמונה בראש אבל כפי שכבר אמרתי, בקיץ האחרון לא נתקלתי בזוג שממש הימם אותי והתאים לאימג' הזה שבמוחי...

vicen -
thank you! kisses!

ושתי - אני מקבלת את הנעליים גם בלי החותלות אבל זהו ללא ספק שילוב מעניין וזה מה שנקרא ניגודים, בהא הידיעה. לא יודעת כמה נראה כאלה דברים ברחוב ועל אחת כמה וכמה בארץ אבל זה בהחלט מפרה את החשיבה האסתית ומצטרף למצבור האימג'ים האופנתיים שיש לי בראש. :)
תודה!

אהבתי מאוד את האאוטפיט שלבשת!
מקסים..
וגם את הפוסט המושקע.
החצאית של Alexander Wang הו-ר-סת!

ולגבי שבוע האפנה, גם אני לא הייתי מתנגדת להיות שם, בואי נאמר, ממש לא הייתי מתנגדת... :)

מהמם!
כמה עלה הקלאץ'?

ניסיתי לחשוב מה מזכירים לי השרוולים של החולצה ואז נפל לי האסימון - מדי השומרים השוויצרים בותיקן [בעיצובו של מיכאלאנג'לו כמובן]
http://www.birchimages.co.uk/galleryimages/Rome12%20copy.JPG

אהבתי מאוד את הקלאץ'! כמה הוא עלה לך?
חוץ מזה החגורה והנעליים מאוד מוצלחות ואהבתי את הקולאז'.
בקשר לחותלות, נראה לי שהחורף נראה הרבה מהן =]

Galit-Lynn Stiklaro - תודה! התצוגה שלו היתה בכלל מוצלחת לטעמי. זה נשמע צפוי שאומר את זה, היות והוא "ילד הפלא" וכו' וכו' אבל התבוננתי בדגמים בסקפטיות משהו והתלהבתי. והנעליים האלה...

CATI, S -
170 ש"ח. חן חן! :))

tamar's sweet closet - נכון, זה באמת מזכיר. והתמונה הזו מזכירה לי עוד דברים וגרמה לי להפליג בדמיונות אז תודה רבה על כך... :)

היי דר:)
אני ממש אוהבת את הבלוג שלך ואני חושבת שיש לך כמה אאוטיפים מוצלחים במיוחד ;)
יש לי רק שאלה קטנה..
לאן את לובשת בגדים כל כך חגיגיים?
סתם לרחוב?
או רק כשיוצא לך ללבוש בגדים חגיגיים את מצלמת?

זה לא מסתדר לי כל כך

אנונימית- היי, נראה לי שכבר נשאלתי על כך בעבר אבל בשמחה אענה שוב. אני אוהבת להתגנדר! בשבילי התלבשות היא חגיגה ולשמחתי אני חיה בעיר שלא שופטת אותי ומאפשרת לי להתלבש כאוות נפשי מבלי להיתפס כמתלהבת או כמשקיעת יתר...[ הזכרת לי גם למה אני אוהבת את חיפה :) ]
בוודאי שלא אלך כך למכולת אבל אין לי שום בעיה לצאת במלבושים אלה לפאב החיפאי הכי "פושט" שיש לבילוי לילי. כזאת אני וזה אחד מהדברים מהם אני נהנית.

היי דר, תודה גדולה על ההפניה היפה! לגמרי מתוק מצידך, ומאוד משמח. וכמובן, בצדק גמור פיתחת רומן ארוך טווח עם החולצה הזו - רקע הסו-קולד-שלכת ומדרגות הבטון רק מחדד את זה.

מיכל -
well deserved!
נהניתי מאוד לקרוא, כרגיל :)

קרן - חוזרת אליך. אז ככה, לא העליתי הרבה באמתחתי וראיתי שבעיקר סימנתי לעצמי חנויות שמוכרות supplies ליצירת אקססוריז אבל מצאתי שתיים שרשמתי לעצמי בזמנו. אחת היא
chinacherie
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5323538
ראיתי שמורן יוסף כתבה שהיא קנתה ממנה בפוסט הלפני אחרון שלה.
חנות נוספת עם אקססוריז מעניינים:
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5841328
אני לא יודעת מה הסגנון שלך ומה הטעם, מציעה לעשות חיפוש ממוקד הכולל את המילים הנכונות והספציפיות בהקשר למה שאת מחפשת ובטח תמצאי את מבוקשך. :)

i love the pictures of you!I like your look!i don´t understand nothing...but it´s a nice blog!
www.meencantamiropa.blogspot.com

Wooow I really like the way your creative "zebra-like" sleeves subtly instil an animalistic twist on your classy silhouette, AND the way your dark polished toes "Fetishistically" sublimate this Stunning Black § White's cocktail

à Bientôt, Antoine

ראיתי את התמונות מתוך האירוע של מדינה מילאנו ואני חייבת לציין שכשאת מסדרת את הפוני על הצד כמו שסידרת באירוע את פשוט הורסת לי את הבריאות
השיער שלך הוא התגלמות השלמות.
כן, בשביל זה הגבתי שוב.

crazygal - חמודה! ומצחיקה... :)
תודה מותק... אני מוסרת לשיער ד"ש חם

זו בהחלט חולצה יפה, וקשה לי לחשוב עם מה הייתי משלבת אותה, כי היא כל כך דומיננטית גם בגזרה שלה וגם בדוגמת הפסים. עברת את האתגר הזה בהצלחה, ואהבתי שגרמת למראה הכולל של החולצה החצאית והחגורה להפוך למין "שמלה", כזו שבהחלט הייתי יכולה לדמיין על אחת הברביות שלי.

דרלינג הקומיקס מהמם, אני בעד שיהפוך למיני מדור קבוע.

ובעניין החברבורות אני כבר מכורה כפי שאת יודעת. נשיקות.

יופי של חולצה, דר!
מונחת עלייך מושלם, שלא לדבר על זה שבגדים עם חוש הומור מקבלים נקודות בונוס.

שתהיה לך שנה נהדרת :)

כבר יש לי חותלות אפורות, עכשיו רק צריך לחסל נמר ולנוח

שילוב נהדר ממש.
מה שכן, אני אוהבת שאת לובשת דברים הדוקים יותר במותניים. יש לך גוף כל כך יפה, ומתניים כל כך צרים, שחבל לבזבז אותם על חגורות שלא מוציאות מהם את המיטב.

Thanks ladies!

נגה - מסכימה עם דברייך. זאת לא חולצה קלה לשילוב אבל אתגרים זה דבר נחמד, חוצמזה, שמעתי גם ממישהו נוסף שהאאוטפיט יכול להיתפס כשמלה. נחמד :)

עפר - שמחה שאהבת, אני באמת צריכה לעשות כאלה יותר. נשיקות ומקווה שנתראה בקרוב!

נעלולה - תודה רבה! שתהיה שנה טובה ומתוקה! שמחתי לראות שמצאת את ההומור ואת העניין בלבוש, זה חלק מהטעם בהתלבשות, לפחות מבחינתי :)

the purple toe - לא יודעת מה אצלך, אבל הנמר הביתי שלי כבר מחוסל והוא סגר את הבסטה לערב זה. בכל מקרה נעליים אני לא אעשה ממנו... :)) אצטרך למצוא איזה נמר מזויף!

ariela - המותן תחזור... אני גם ככה בהתלבטויות חוזרות ונשנות אם עדיף צמוד או משוחרר יותר, אני לא מניחה שהן תעלמנה בעתיד הקרוב ומקווה שכולנו נהנה מהן... :))

התאהבתי בחולצה
3>
חג שמח,מוזמנת לבקר (:

זה לא שאת לא נראית מעולה גם ככה, אבל אני חושבת שחצאית קצת יותר ארוכה - עד מעל הברך בערך - עיפרון או פעמון או טוליפ, או איך שלא קוראים לגזרה הזאת - היתה משרתת טוב יותר את הפורפורציות של האאוטפיט הזה (בפרט את הכתפייים המוגדשות), וגורמת לך להראות ארוכה יותר.
אם ניסית ואני טועה אני אשמח לדעת, כי אני ממש מתאפקת לא לקשקש עם מרקר שחור על המסך, לבדוק אם אני צודקת... (:
סופש מעולה ושנה טובה טובה...

דווקא רציתי לקנות את הנעליים מגאפ אבל המידה הכי קטנה גדולה עליי.. 36 של ארה"ב הוא לא 36 אירופאי!
החולצה מהממת, אני די בהלם מזה שהיא נראית כ"כ איכותית ואילו קנית אותה בקאלה... חולצה מציאה, גם בעוד עשרים שנה!

את נראית נהדר. את תמיד מפתיעה אותי באיך את מצליחה לשלב רק שלושה צבעים בכל האוטפיט ועדיין להראות כל כך לא מתאמצת וכל כך יפה!

ובהחלט שילובי נעליים-בגדים מטריפים, התלהבתי במיוחד מהשילוב של המנומר והאפור. מי היה חושב על זה?? (:

אהבתי מאוד את השילוב , בין המוצלחים שלך
מעניין אותי לדעת , ככה תלכי לעבודה או סתם להסתובב ביום רגיל ?

reut - אם תעלי למעלה בתגובות תוכלי למצוא תשובה לשאלתך. אני בהחלט יכולה להסתובב כך בשעות הערב / לילה ב"ערב רגיל".

מורן - מניסיוני, מאמץ מוגזם ליצור אאוטפיט עלול להסתיים בכישלון. הכי טוב ללכת עם הלב וליצור את השילובים בנונשלנטיות, אבל, כמו הרבה דברים בחיים זה בא אחרי שנים של ניסוי וטעייה, של התבוננות במגזינים ובמתלבשים ומתלבשות אחרים ופיתוח טעם אישי :)

אנונימית - אני מבינה לאן את חותרת, אני בדרך כלל נמנעת מחצאיות עיפרון ארוכות יותר כי אני חושבת שהן פחות מחמיאות לי. בכל מקרה, הרעיון שלך מעניין מאוד אבל במקום להרוס מסך מחשב (אני יודעת שצחקת...) אפשר לעשות print screen ולבדוק את התיאוריה שלך בתוכנת paint. נתת לי רעיון לתהיות עתידיות...

MyMoonDay - חג שמח!

תודה על הלינקים! בהחלט עזרת לי :)

הופעה מדהימה!כל פריט מתחבר למשנהו בצורה מושלמת!

those sleeves are the best!

jess //