9/23/09

After the rain

leather_pants1

leather_pants2

leather_pants3

התמונות לפוסט זה צולמו ביום הראשון של השנה החדשה, לאחר שירד מבול סוחף בחיפה ונתן, גם אם למשך פחות משעה, תחושת חורף של ממש. עם שוך הממטרים הכבדים החלטתי לצאת מיד ולשחק בשלוליות ובעיקר הרגשתי שזו הזדמנות טובה להוציא לנסיעת מבחן כמה מהפריטים שקיבלתי כמתנת ראש השנה. המקסימום שיכולתי לעטות על עצמי היה המכנסיים הארוכים דמויי העור (והרוקיסטיים משהו), שאני כבר צופה שאשתמש בהם רבות (ווסט ה"כאילו פרווה" המחמם ייאלץ לחכות עד שיהיה כאן חורף באמת). צירפתי אליהם את החולצה, שאני לא יודעת אם ממש אפשר לקרוא לה חולצה כי היא פתוחה לחלוטין משני הצדדים ומחייבת לבישת גופיה או בגד גוף כלשהו מתחתיה, המעוטרת בפיסות אסימטריות של בד רשת שאליו רקומים חרוזים קטנטנים. אחת החולצות היותר מגניבות ובלתי צפויות שקיבלתי ואני פשוט מאוהבת בשתי פיסות הרשת המעוטרת המשתלשלות ונתלות בחופשיות משני צידי החולצה ומוסיפות לה עוד מימדים. לסיום נעלתי את מגפוני הפלטפורמה עם השריכה, בעלי העקבים האימתניים אך אל דאגה, הפלטפורמה הנסתרת שבחזית עושה את העבודה. אני שמחה מאוד שיצרני הנעליים עושים לאחרונה שימוש רב בפלטפורמה קדמית, נסתרת או גלויה, דבר המאפשר לנועלות להרקיע שחקים עוד יותר, או כדברי הביטוי החביב עלי: "Put me in the big girls' shoes"...

These photos were taken a few days ago, not too long after some heavy rain came down on my northern city ('heavy rain' in Israel means approximately 5-8 mm...). Anyway, I immediately went outside and wanted to play in the puddles. Unfortunately it was only raining, and it was still pretty warm so I couldn't wear my new winter clothes (hmm.. lovely faux-fur gilet...) which patiently await cooler weather. So I decided to wear my faux-leather pants (hey, I had to wear something long) and this beautiful asymmetrically embellished top from Topshop. I just love those embellishments dangling from each side of the garment. Added a chain link necklace, some metal bangles and a pair of high-heeled booties and I was ready to go. Seriously hope it's gonna be a real winter this year so all my coats will be able to come out and play...


leather_pants4
חולצה קייט מוס לטופשופ, מכנסיים ונעליים טופשופ, שרשרת גורמט דיווה

leather_pants5

ולפני סיום, עכשיו אפשר לגלות את פשר הצילומים ה"סודיים" שהזכרתי בפוסט ההוא: היום התפרסמה בגיליון מגזין "את" כתבת הבלוגריות בה שמחתי להופיע לצד חברותי היקרות, אשר מלבד היותן קולגות מלאות סטייל ואינטילגנציה בבלוגוספירת האופנה הישראלית הן גם חברות טובות ומופלאות, שאני מכירה כבר לא מעט זמן. אני חושבת שאנה היתה הקוראת הראשונה של "אפונה", אי שם בתחילת שנת 2008, משב רוח היזמות של עפר נכנס לחיי זמן לא רב לאחר מכן ואת הבלוג של שלי נהניתי לקרוא כבר מתחילת דרכו. את נעה המקסימה יצא לי להכיר באופן אישי רק ביום הצילומים אבל חלקנו ארוחת צהריים משותפת כך שהשלמנו פערים בצורה יפה...
תודה לרותם רוזנטל, לצלם שי יחזקאל שבזכותו (וגם בזכות צמד חמד איפור-שיער) נולד אותו פוסט, למערכת "את" וגם לתמר המפיקה החיפאית, על אף שהבטיחה לי ארוחת צהריים ולא קיימה... הייתי צריכה להביא סנדביץ' מהבית!
שיהיה יום חמישי נהדר לכולם!

בלוגריות אופנה מובילות

53 comments:

מותק, התמונות יצאו פשוט יפות (הן של הפוסט והן של הכתבה), החולצה מטופשופ הורסת!
אני פספסתי את הגשם הקצרצר שהיה אצלנו בדרום, אבל לא נורא, מצפה לי חורף קר וגשום במילא :)
לא יודעת לגבי הקוראת הראשונה, מה שבטוח שהייתי המגיבה הראשונה, ואני עדיין נהנית מכל פוסט ופוסט:)

נשיקות!

אוי , תוכלי אולי להעלות בבקשה את כל הכתבה ? אנחנו מתים לראות ...

מתוקתי, חסרונך יורגש מאוד כשתהיי במילאנו. אני מקווה שתעדכני את היושבים בציון באופן שוטף ותגרמי לנו להזיל ריר על הרפתקאות האופנה הבינ"ל שלך...
I can't wait to hear all about it, גם באופן אישי.
הזכרת לי את ימי התגובות הראשונות שלך כאן, היית אז המגיבה היחידה, זה מרגיש כאילו עבר המון זמן מאז... כמה בגדים נכנסו ויצאו מהארונות שלנו בזמן הזה... נשיקות!

אנונימי/ת - אני מעלה לפייסבוק את הכתבה המלאה.

את+מצלמה=אהבה

מזל טוב על הfeature ועל הרגליים האלה!

המממ... התלבושת בכתבה ב"את" מאוד מוכרת לי מאיפשהו. חוץ מזה, זה נראה כאילו שמו עליך שם כמויות של איפור. אני מעדיפה את האיפור שאת שמה בפוסטים שלך.
את האאוטפיט של אחרי הגשם מאוד אהבתי כמובן. מתאים לך מראה הרוקיסטית ואני כרגע אוהבת מאוד גם את מראה הרוק צ'יק וגם חולה על אפור. מעניין אם נדבקתי ממך.

הנעליים אימתניות ביותר, את נראית כאן כל כך קשוחה!
לא כדאי להתעסק עם פטיט-מאמא בסמטה חשוכה!!

קודם כל, גאון מי שהדביק לך את הכינוי פטיט-מאמא. קולע במיוחד :-)
אהבתי את הכתבה, מאוד - יצאתן כולכן כמו שאתן, מלאות סטייל ואינטיליגנטיות (בארץ יש נטייה להוציא כל אחת שמדברת על בגדים כפקאצה, יפה שזה לא קרה עם אף אחת מכן). ואת האאוטפיט הזה אהבתי, מאוד! גם אני שמה לב לאחרונה שאני גולשת למראה הרוקיסטי יותר (במגבלות הלבוש התאגידי שאני די מחוייבת אליו ביומיום, לצערי כי רב).

Dana - תודה מותק!
D :

ושתי - אני עדיין מורידה את האיפור מהצילומים! :) סתם... בהחלט דוגלת ב-less is more בכל הנוגע לאיפור ואני חייבת להודות שעוד לא הכרתי את המייקאפ שלא עורר בעור הפנים שלי תגובה לא סימפטית. והאמת שאני לא מתעקשת לחפש. :)
ולסיכום, אין כמו אפור! הצבע (או הלא צבע) האהוב עלי.

פטיט לולו - אני חושבת שאנחנו צריכות להקים משפחת "פטיט" אופנתית... נשיקות!

נועה - כל הזכויות שמורות לרותם רוזנטל. אולי זה החורף הממשמש ובא שגורם לנו לעטות על עצמנו מעטה של קשיחות רוקיסטית משהו... :)

יצא מהמם! הפוסט וגם הכתבה באת. הפלירטוט עם המצלמה הוסיף חן לפוסט :)

זה די הרס את הקונספט שהלבשתן האחת את השניה, לא? בפוסט ההוא כתבת שבאת עם אאוטפיט מוכן ושזה מה שהתכוונת ללבוש מראש. בגלל התנגדויות של הצלם/ספר/מאפר שלפת משהו אחר מהתיק שהבאת איתך...אני כבר דמיינתי לעצמי שעשיתן הכנה מטורפת, נפגשתן לפני, חיטטתן בארון האחת של השניה, בחרתן יחד. אופס...

אל תקחי את זה קשה... אכן, באתי עם אאוטפיט מוכן שעפר תיכננה עבורי עקב ידיעתה כמה אני מחבבת סטרפלסים מעל טי שרט ומהיכרותה המעמיקה עם המלתחה שלי ועם מה שאני אוהבת ונוהגת ללבוש. זה שזה לא עלה בקנה אחד עם תכנוני הצלם זה כבר עניין אחר.
התגברנו! :)

אני מניחה ש not everything that glitters is gold. לא לקחתי קשה, היה חשש לרגע, אבל הכנתי לי כוס קפה ואני בסדר עכשיו :) העיקר שנהנתן :)

מה שלא היה שם על הסט, בסופו של דבר יצא מהמם, וזה מה שחשוב.

אני זוכרת את השמלה הזו שהצטלמת איתה ביום שישי, שזה הזכיר את חנה'לה בשמלת השבת.. זכרוני אינו מטעה אותי, נכון?
כבר אז חשבתי שהיא מושלמת, וכמובן שעל גבי דפי המגזין זה יצא כך.

ו..החולצה מטופשוט מדהימה, מדהימה!

chickpea - בתעשיית האופנה זה בטוח!ואני הכנתי כוס תה! יאמ..
בכל מקרה, לא רציתי להרחיב בפוסט ההוא יותר מדי על הצילומים, אחרת ההפקה השושואיסטית של את היתה כולאת אותי במרתפי מעריב וזורקת את המפתח... :)

Galit-Lynn Stiklaro - אני זוכרת שגם היתה בפוסט ההוא תגובה על חנה'לה... צודקת! תודה רבה :))

את יפהיפיה. כמה עלתה החולצה מטופשופ? היא עדיין נמצאת בחנויות?

למרבה הנאחס אצלנו לא ירדה ולו טיפה של גשם באותם ימים,
בכל מקרה, את האאוטפיט שלך אהבתי, כהרגלי.

אהבתי
את יודעת שאני אוהבת אותך בנייטרלים
:)

וואו הנעליים.
כיף לך שאת מצליחה להרשות לקנות אותם!

דרלינג

ובכן אני באמת חושבת שהאאוטפיט השני (שמלת סטרפלס שחורה מעל חולצה אפורה) היה יותר מוצלח ויעיד הפוסט המקסים שעשית. אבל כמו שאת יודעת גם השמלה הלבנה מאוד מאוד חביבה בעיני ואת כמובן נראית נהדר בכל דבר שתזרקי על עצמך.

ובעניין הגופייה של קייט מוס, גם אני חשבתי לרכוש אותה אבל איכשהו תמיד אני נרתעת מפריטים כאלה בגלל החשש שייהרסו תוך רגע. אבל אין ספק שהיא מהממת.

אנונימית - תודה! בהסתמך על התשובה של עפר אני מבינה שהיא נמכרת בארץ. לא יודעת בכמה, היא הובאה לי במתנה מחו"ל. בכל מקרה את יכולה למצוא אותה גם באתר של הרשת, הנה הלינק:
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=74922&parent_category_rn=74921&productId=1350300&langId=-1

עפר - כן, החולצה הזאת עדינה ביותר אבל אני מתייחסת בכבוד רב לכל אחד ואחד מפריטי מלתחתי כך שאני מאמינה ומקווה שאצליח לשמור עליה. נקווה שציוני לא יחבל לי בתוכניות..
ללא ספק הרכבת אאוטפיט עבורי שהוא מאוד "אני" ובתכלס שום דבר לא הלך לאיבוד, הכל מצא ביטוי ובמה. :)
נשיקות!

אליסה - ;)

crazygal - אם ירד גשם ביום הראשון של השנה (ולו רק בחלק מהארץ) אני מאוד מקווה שזה אומר שתהיה שנה גשומה. מקווה שהוא לא יפסח עליך בפעם הבאה ותודה! :)

מאוד אוהבת את האאוטפיט שהוא כולו על טהרת הטופשופ, ובצדק...

עם כמה שהאאוטפיטים יפים קשה לי להישאר לנוכח העובדה שאת מקלונה ממש.
טוב כנראה זה תורשתי...
בכל מקרה מאוד אהבתי בתמונה עם השמלה הלבנה את הפוני המעוגל בפינות. מאוד מחמיא לך.

גמר חתימה טובה.

אגב, האם שמעת על הבלוג של הילדה בת ה13 משיקגו בשם style rookie. http://tavi-thenewgirlintown.blogspot.com

ענבל -
כן, במציאות הקילוגרמים שלי מתפזרים על קצת פחות סנטימטרים, hint hint :) ואת טאבי בוודאי שאני מכירה. היא היתה הממתק הבלוגוספירו-אופנתי של שבוע האופנה האחרון בניו-יורק ונבחרה להופיע על השער של POP בעריכת דאשה ז'וקובה.
גמר חתימה טובה!

לוק הורס!
(חייבים להשיג לעצמנו חולצה בסגנון.. שווה!)

עכשיו אחרי שהבנו מי הצלם ומי האיפור-שיער הכל ברור, סאיי נו מור..

איזה מראה רוקיסטי קשוח, מעולה!

את נראית פשוט כמו נערת רוק, והמראה הזה מתאים לך כל כך!
יש לך משהו צעיר ונוצץ וקצת חצוף בעיניים שפשוט דורש את הניטים, הפאייטים והעור (גם אם הוא חיקוי...)
האודם מוסיף הרבה תעוזה וגם הוא מתאים לך מאוד. יופי יופי יופי!!

התמונה באת פשוט מדהימה!! ואת לבושה שם מהממם=))
מלא פרגונים.. שנה טובה=))

יש חנויות טופשופ בארץ?

אנונימי - יש טופשופ בקניון ארנה, בקניון רמת אביב, בדיזנגוף סנטר ולמיטב ידיעתי גם בירושלים ובאילת.

Thank you all ladies, Rock on!!
:)

I don't have other words to describe it - I fell in love with your blog! read the article this morning and the first thing that popped in my mind after "I need to have this dress" was that I need to check out your blog as well.
good job girl! :)

הגעתי בהמלצתה של ללי מישרא.
יש לך מעריצה חדשה בייב : )

גם בת"א ירד גשם והיתה ממש הרגשה חורפית.חבל שהיא עברה אחרי 3 דקות...
התמונה בכתבה מקסימה ממש! את הכתבה עצמה לא יצא לי עוד לקרוא לצערי, אבל אני מבטיחה להתעדכן :)

הנעליים מעלפות,אני כבר מחפשת הרבה זמן מגף כזה רק שטוח ,סטייל דוקטור מרטינס.

וכמו תמיד את מהממת.
כבר אמרתי את דעתי על השימלה שבכתבה ואומר שוב,אחת המדהימות,מחמיאה ביותר.

גמר חתימה טובה!
מוזמנת לבקר כמו תמיד(:

looking good. nice on the magazine thing. come visit:)

יפה במיוחד

גמר חתימה טובה!

you are so pretty :D

http://sergeantkero.blogspot.com

תודה רבה לכולם ושיהיה צום קל וגמר חתימה טובה!

Give these precious pleasure to visit your blog.
congratulations.
Greetings

מממ כן, נחמד מאוד, תראי יקירה, אני בהחלט קוראת נאמנה של המפעל החביב שלך, אבל אני דיי דיס-אוריינטד בגלל התמונות ההורסות שלך.
אם כן, לגבי טופשופ,איך אמרת, קייט WHO?! :)

לדעתי, זו התלבושת הטובה ביותר שהפגנת עד היום! החולצה מדהימה

Hi Pea,

Love your outfit, love red lipstick. what is it?

E.

רק עכשיו גיליתי עד כמה אפונתית את באמת!
את נורא קטנה,זה בטח כיף מפני שאת הפריטים הכי שווים מביאים תמיד ב XS(בדרך כלל)ולא דרושות יותר מידי התלבטויות בנוגע לקניות בשוווקים(איפה שאין תאי מדידה או מראות...)
ואפרופו פריטים שווים,החולצה כל כך מגניבה! נורא אהבתי את התלת מימדיות עם אלמנט החרוזים,צורתם דומה למים שזולגים על פני זכוכית.
מכנס העור-הרי הוא משובח וכל האאוטפיט מוצלח ביותר-קבלי ח"ח! :)

תודה לכולם!

blossombutton - אני אכן "פטיט" ביי דה בוק! ובסה"כ אין טענות. :) גם אני אוהבת את החולצה אם כי עדיין לא ברור איך היא אמורה להתכבס. ז"א, ברור, אבל זה יגזול הרבה אנרגיה מצדי... :) תודה רבה!

E -
the lipstick is Jade 515 (cool red). thanks!

שלומות דר,
קראתי בעיון רב, ובקנאה רבה,
את חוויות ההלבשה וההתלבשות,
אין ספק שאתן משמשות השראה רבה
לאוהבות האופנה העדכנית !
ואני בראש !
וכמו כן, ולצערי אני "רק" ממחזרת...
את בהחלט נמצאת בראש, והכינוי פטיט - מאמא, מאד מתאים לך.
מראה נערת הרוק, מאד מצא חן בעיני,
אני חושבת שיש סיכוי להסכמה בנושא זה. מכיוון שהמכנסיים המבריקים פשוט מושלמים, ו"אפילו" המגפון לא מקלקל את המראה המושלם...
(אם יורשה לי, הייתי מוסיפה מעיל/ עליונית מעור או דמוי, להשלמת המראה.) !
ביי וחג שמח לכולן/ם
ואני מאחלת לך שנת השראה וריבוי פוסטים, ופוסטים מוצלחים.
לינדה

Linda H - תודה על הפרגון ועל האיחולים המתוקים! אין כמוך... (אח, אנחנו ממש חייבות לתקוע אחת לשנייה פאנצ'ים בנושאי נעליים, הא? כמו שעון!)
תודה רבה ושנה טובה ומלאת השראה גם לך!

נ.ב. מעיל העור ישוב עם רדת הטמפרטורות...

וואו ממש אהבתי את הסגנון שלך !
החולצה של קייט מוס ממש ממש יפהה וגם המגפיים :)
כל השילובים ממש מגניבים ! :)




goldie-fashionblog.blogspot.com

המכנס בעיקר עושה לי את זה.. :)

the best look ever!!! I love thisssssss aaaaaaaaaaaaaaaa