9/29/09

Favorites II

bottega_esque1

bottega_esque2

לפני מספר ימים החלטתי ללבוש כמה מהפריטים האהובים עלי בארון, בתוספת שחקני חיזוק חדשים. בוודאי ראיתם כאן בעבר את הווסט הזה, או הבלייזר נטול השרוולים (תקראו לו איך שתרצו) אשר מככב אצלי במלתחה כבר יותר משנה ויודע לעשות את העבודה, כשצריך להיראות טוב לעבודה... אליו הצטרפה החצאית, שהיתה במקור באורך אמצע השוק והיא פרויקט ה"עשה זאת בעצמך" שלי שאני הכי גאה בו. "זרקתי פנימה" גם את הסנדלים האלה עם הפלטפורמה הקדמית (אמרתי לכם שאני עכשיו חזק בקטע של עקבים סופר גבוהים + פלטפורמה קדמית) והרכש החדש בארון: תיק דמוי עור חום, עיצוב ישראלי - כחול לבן, שנהניתי ממנו מאוד במהלך השבוע בו הוא נמצא בבעלותי.
למען האמת והגילוי הנאות, ראיתי את התיק הזה לראשונה על כתפה של קולגתי וחברתי היקרה
שלי והתפעלתי מכמה שהוא נראה טוב. אריגת השתי וערב של ה"עור", הידיות הנאות והגודל המצוין והפרקטי כבשו אותי. ממש "בוטגה וונטה לעניים" אנחנו מכנות אותו בשעשוע, ונותר רק לקוות שביום מן הימים יחליף אותו על זרועי תיק בוטגה אמיתי. ואם מניחים את הפנטזיות בצד, קסטרו הביאו פה אחלה יציאה לדעתי.
לא מזמן שאלה אותי אחת מקוראות הבלוג מה אפשר ללבוש לעבודה הדורשת לבוש פורמלי, מלבד חולצה מכופתרת ומכנסיים. ובכן, אני מקווה שאני נותנת לך כאן רעיון (עוד רעיונות יבואו בהמשך) לגבי "בגדי עבודה" אופציונליים. החלק המרכזי באאוטפיט הזה הינו הווסט והחגורה ואלמנט זה ניתן לשילוב עם פריטים אחרים: מכנסיים, חצאיות באורכים שונים וגם ג'ינס (אני לובשת את החלק העליון של האאוטפיט הזה גם עם סקיני). לטעמי, חלק עליון מסוג זה נראה תמיד "לבוש", מסודר וקרייריסטי משהו, ומהווה אלטרנטיבה מעניינת לחולצה הלבנה המכופתרת המוכרת והידועה.
כל שנותר כעת הוא למלא את היומן בפגישות ויאללה לעבודה!

bottega_esque3

bottega_esque4
ווסט זארה (ישן), חצאית של מנגו שתפרתי לחצאית בלון, סנדלים H&M, חגורה מנגו (ישנה), תיק קסטרו

bottega_esque5

This vest, or sleeveless jacket is absolutely one of my favorite pieces in my whole wardrobe. It can be worn with many different items and always "does the job" when I need to look good for my job. I paired it with this DIY bubble skirt, brown studded sandals and this woven leather tote.
The woven bag was made by a local fashion company and I am pretty impressed with it: I like the woven material, the nice handles and the size of it is just perfect (it is able to carry more stuff than I thought). I think of it as a Bottega Veneta inspired bag, and I hope this bag will be replaced one day by a genuine Bottega...
I think this outfit is very work-appropriate and gives you a "well dressed" and tidy look pretty easily. That is why I like this kind of sleeveless blazer so much. It can be worn also with pants, jeans (I like to wear the top half of this outfit also with skinny jeans) and different kinds of skirts.

bottega_esque6
Vest Zara (old), skirt over the knee Mango skirt which I sewed into a bubble skirt, sandals H&M, belt Mango (old), bag Castro

שיהיה לכולם שבוע עבודה מצויין (שימו לב שכבר יום שלישי)!

31 comments:

דר, את נראית פשוט מדהיםםםםםם !!! הסנדלים עושים את כל ההבדל בין עוד הופעה יפה להופעה מטריפה. אני הייתי קורא בפארפראזה לאאוטפיט הזה באנגלית (והמונח אכן קיים אם כי לא בקונטקסט הזה):
well-heeled outfit !!

תענוג צרוף

הסנדלים האלה מדהימים. ובכלל האאוטפיט מעולה, אחד האהובים עלי.

נראה לי שג'ובאנה התגנבה אלייך מתישהו בזמן עבודת ה-diy על החצאית כדי לשחזר משהו ממנה גם אצלה, הלא כן?
http://thesartorialist.blogspot.com/2009/09/on-streetgiovanna-before-armani-milano.html
מדובר במחדל - האם ציון לא מתפקד כחתול שמירה נאמן? תסבירי לו שמילא אם מדובר בסתם פורצים, אבל כשעל הפרק עומד שחזור גרררובה, זה כבר רציני.

אני תמיד שמחה לעוד רעיונות להופעה מקצועית שחורגת מה"מכנסיים מחוייטים, חולצה במכופתרת", ואהבתי מאוד את ההצעה. אני גם בתהליכים של גיבוש פוסט על מלתחה מקצועית, אז בכלל היה כיף לקבל עוד השראה :-).

נראה פיצוץ! אהבתי!

דר, מזמן לא הגבתי אצלך, אבל זה באמת נורא יפה.

מהשילובים הכי מוצלחים שלך לדעתי, זה גם נראה מאוד נכון עליך, המחוייטים יותר והחצאית מוסיפה קלילות וחן.

:)

אפור וחום זהו שילוב שמעולם לא ניסיתי (נראה לי) וזה הולך מדהים יחד!
אני אוהבת את החצאית, עשית עבודה טובה ויפה.
והנעלים, as usual, הורסות.

מדהימה :)

האובססיה שלי לעור קלוע מתועדת היטב... הרכישה האחרונה באה בצורת מגפי זמש בצבע בז'. אבל את זה נשמור לאוויר קריר יותר.

אהבתי את הסנדלים מאוד (מאוד), ובכלל, את נראית מאוד מאושרת, שזה תמיד טוב.

במה את עובדת? אם אפשר לשאול..

אח, איזה עונג לעיניים :) כבוד הוא לי להיות מוזכרת בהקשר של אאוטפיט כה מוצלח!!
התיק הזה הוא בהחלט אחת היציאות היותר טובות שהיו לקסטרו לאחרונה, שמחה שאנחנו חולקות אותו, ובעיקר מאחלת לנו גם את הדבר האמיתי - בוטגה... ונטה....
(הזכרת לי כמה בהיתי בחלון של הבוטיק שלהם בניו יורק, שלמות מעבר לחלון זכוכית!)
ואם נחזור לענייננו - באמת אאוטפיט מושלם! לעבודה ובכלל. אני מתה על החגורה מעל הוסט הזה, בעיקר אחרי שאתמול ראיתי בפעם הרביעית בערך בשידור חוזר את הסרט של סקס אנד סיטי, ופטרישיה פילד חרשה על הלוק הזה שם (לטובה כמובן).
נשיקות מותק :)

מותק האאוטפיט מהמם (טוב את זה כבר אמרתי לך), מסכימה עם שלי, יש משהו שמזכיר את proenza שילוב של וסט וחגורה, אבל את הוספת לזה נופח רומנטי בעזרת החצאית הגאונית :)

נשיקות! מחכה לראות אותך במילאנו!!!!

לוק מוצלח ביותר!
מאוד אהבתי את האקססוריז החומים על הבסיס של הבגדים האפורים...

אפונה תודה רבה!!
אני יודעת איזה תיק אני אקח שנה הבאה לאחסן בו את מחברותיי.. :)

מעריץ ותיק - תודה רבה! יופי של מונח, אני מקווה שעוד אאוטפיטים שלי יזכו בתואר הזה :))

מיכל - אוי, את לא יודעת כמה בהיתי בתמונה הזאת אתמול... בכלל, בשבועות האחרונים ג'ובאנה מטריפה אותי לגמרי. זהו, היא "נערת ווג" מספר אחת שלי!!! החלטתי (והתחרות עם טיילור היתה די קשה...).
ולגבי ציון, המסכן בקושי מצליח להשתלט על הקולות שבראש שלו או על התקפי ההטחה של עצמו אל הקיר (כן, הוא פסיכי, אני לא סתם אומרת), את מדברת איתי על חתול שמירה ?!! :))

נועה - שמחתי לתת השראה. בתכלס, אף פעם לא נדרשתי לתלבושת עבודה פורמלית (כנראה שבגלגול הבא אהיה רואת חשבון או עורכת דין) בכל מקרה, נראה לי שיש הרבה רעיונות לגיוון מעבר לקומבו "חולצה מכופתרת+מכנסיים" הדי שחוק. לדעתי זה דווקא ממש תענוג לדפוק הופעות לעבודה, אני מקווה שמי שנדרשת לכך תמצא את ההנאה והאפשרויות שבעניין.

Galit-Lynn Stiklaro - למען האמת גם לי לא יוצא הרבה לערבב חום ואפור, אבל צריך לנסות מדי פעם :)) תודה!

Anna - את שוברת את לבי עם הנסיעה שלך. כנראה אאלץ להתאושש באמצעות מסע קניות בתקופת הסאלדי :)

אנונימי - מנהלת אתר.

Shelly Peleg - אני בהיתי בחלון הראווה שלהם בפירנצה והרגשתי איך רוח היוקרה גולשת אל הרחוב. עוד יבוא היום :) ובינתיים אני נהנית מהקסטרו! תנקס מותק... :)

Dana - כמעט תמיד כשאני מצטלמת קורה משהו מצחיק: תרנגולים (!!) צצים משום מקום, אזעקות של בניינים מתחילות לצפצף, אנשים עוצרים ומצחיקים אותי לאללה. אז אני צוחקת. הפעם זה גם מתועד :))

תודה לכולם, אין ספק ששובבתם את נפשי אחרי יום עבודה ארוך (ספיקינג אוף עבודה...)

חה חה איך הגלגל מסתובב
אני היא הקוראת ששאלה לעצתך בזמנו בנוגע לתלבושות לעבודה.
מה התברר בסוף? שלמשרד הקד"מ הזה כולן באות לבושות כמו לים (אם אפשר לקרוא לזה לבוש) ויש לי כ"כ הרבה מחויט בארון!!!! כל פעם אני לא מצליחה להתאפק מלקנות ואומרת לעצמי ש"נו ברור בעבודה הבאה כולם ילבשו מחוייט". איזה מחוייט ואיזה נעליים (לא נעלים, הן לובשות כפכפי הוויינאס!! כולן! או טבע נאות, אבל עקבים? חס וחס)
טוב, כמו שהבנת אני ממורמרת מהעבודה החדשה שלי ולא רק בגלל סוגיית הלבוש.
כנראה שאתחיל לחפש משהו יותר הולם בקרוב.. :(

המשך שבוע טוב

נ.ב. אהבתי את השילוב של הפסטלים עם העור החום. מאוד מחמיא לך!

Wow!! You are absolutely stunning!!

הלוק הזה נהדר והאמת היא, ששמתי לב שהעונה לקסטו יש לא מעט יציאות טובות בגזרת התיקים. אותי אישית זה מאוד מפתיע, הפעם לטובה.

אי אפשר לשכוח את הווסט הזה.... אני אוהב איך שאת משלבת אותו עם החגורות...
מעניין אם זה נראה טוב גם במציאות...

איך הופכים חצאית כזאת לחצאית בלון? זה נשמע ממש קשה..
כמו תמיד הסגנון שלך מדהים, הנעליים מדהימות, למרות שאני לא יכולה להבין איך זה נח לך O:
והתיק פשוט מושלם!ואו, האריגה שלו כל כך יפה. הסידור של החגורה מאוד מקורי ומשתלב, אאמץ את זה (:

שאלה אחרונה שבטח שאלו אותך כבר המון פעמים, אבל אני מוכרחה לדעת את התשובה :) מה את עושה בחיי היום יום? את הולכת לעבודה עם הבגדים האלה? במה את עובדת? ומאיפה יש לך את הכסף לקנות כל כך הרבה בגדים מחנויות כל כך יקרות? O: את מאוד צעירה!

את נראית מדהים! :)
רוני

כואבות לי הרגליים רק מלראות את העקבים האלו

מקסים! כמובן שאני מכירה את הפריטים הללו מפוסטים קודמים ואין ספק שהם מוצלחים מאוד. במיוחד אהבתי את הסנדלים(למרות שאני אישית לא בחורה של עקבים ביומיום)

שיחוק רציני האאוטפיט הזה!
רציתי לציין :
א. החלק הקדמי לא שייך לעקב, הוא נקרא פלַאטוׁ בצרפתית וזה תופס גם באיטלקית (הלא הן שפות האופנה הרישמיות)
ב. יחי בוטגה ונטה. יחי תומאס מאייר. יחי הקולקציה החדשה(המוצלחת מבין כל הקולקציות שהוצגו במילאנו) ויחי קולקצית החורף. יחי החנות מצופת החומר דמוי זמש במונטהנפולאונה, ומי בוהה בחלונות ראווה?! נכנסים לגעת ולהריח

alisa - כולי תקווה שתמצאי עבודה שתתאים לכישורי ההתלבשות ולגרדובה שלך. :)) אולי "תיפלי" במקרה על מקום עבודה גברי ברובו ואז תקבעי את סטנדרטי הלבוש הנשיים בעצמך!

ChickPea - זה בהחלט מפתיע לטובה וכשיש הפתעות כאלה אני אוהבת לציין אותן. מישהו עשה משהו טוב אז זה הזמן לפרגן.

the eye - הווסט הזה הוא אחת המציאות הטובות. סופעונה של הקיץ שעבר. לא יכולתי לוותר עליו ואני שמחה שלא! תודה רבה!

רוני - לשאלותיך את יכולה לדפדף מעלה, הקדימו אותך :)
ונראה לי שהמנב"ל של H&M היה שמח מאוד לראות כמה המותג שלו נחשב יוקרתי! :)) תודה!
אגב, אני לא יודעת בת כמה את סבורה שאני, אבל נראה לי שאת צריכה להוסיף כמה שנים טובות להשערה שלך. ואני אקח את זה כמחמאה! :))

אנונימית - טוב, אז אני לא אלווה לך אותן!

אלינור - תודה! ח"ח על הכרת הפריטים :))

karen - יחי הקייזר!!! נו טוב, לא קשור, אבל הייתי חייבת להגיד.
אחלה קולקציה, יש לוק אחד שממש נחרת בזכרוני ובא לי עליו לגמרי. נראה לי ממש כיף להסתובב איתך ב"שדרות מעצבים" ברחבי אירופה.... :))

איזה נעליים מהממות, וואו!

הנעליים משגעות ובכלל לוק מדהים.
את כל כך חיננית בתמונה האחרונה! מקסימה! :)

אני בדרך כלל לא אוהבת להתאים צבע נעליים לצבע תיק או צבע חגורה, אבל את עשית את זה מצוין ואת נראת נהדר! 3>

Olivia - גם אני לא! יותר מדי matchy matchy לרוב לא נראה טוב, אבל החלטתי לתת לזה ניסיון הפעם כי הרגשתי שזה יכול לעבוד וזה אכן עבד בשבילי. אני שמחה שעוד אנשים חולקים את אותה דעה..

מורן - תודה! :))

Love your bubble skirt! I wish I could understand your writing! You are so lovely!

colormenana.blogspot.com