2/8/09

אביב בפתח - חלק ב'

royal_blue1

royal_blue2
ז'קט, מכנסיים, סנדלים - זארה, חולצה- H&M

royal_blue3
אין ספק שמזג האוויר משתף פעולה עם תשוקתי לבגדי קיץ ולסנדלים. וכך גם הרשתות: קולקציות הקיץ כבר נחתו בהמוניהן והן עושות לי את החיים קשים. אני חושבת שאני מאוהבת בכל פריט ופריט שנמצא כרגע בזארה ואם הייתי יכולה הייתי "לוקחת ארגז ענקי ומעמיסה מכל הבא ליד", כפי שהתוודיתי לפני כמה ימים בפני ה"דילרית" שלי (כל אחד והסם שלו), הלא היא יוכי, מנהלת סניף זארה בגרנד קניון בחיפה. לא חסרים גם זוגות נעליים מעניינים ברשת (חיקויים של כל נעלי המעצבים שלא תרצו, כשבראשם עומדות נעלי הניטים וה"יהלומים" סטייל balmain שהצליחו להגיע אף לבלוג המהולל jakandjil), אבל בינתיים אישרתי לעצמי רק את זוג ה-special edition הזה ששבה את לבי. המכנסיים שאני לובשת הם פחות או יותר בגזרה הקבועה והאהובה עלי. על אף סירובי העיקש עד כה, החלטתי לתת צ'אנס ולמדוד גם כמה זוגות מכנסי drop crotch / "שק עם קקי" / איך שלא תקראו לזה, והאמת שממש התחשק לי כזה זוג בצבע חאקי, אבל זה נראה פשוט איום. כנראה שהיתה סיבה לסירובי, ואני מאוד שמחה שהאופוריה ששקעתי בה עקב המבחר הרב והמפתה לא השפיעה לרעה על שיקול דעתי. בינתיים החלטתי להמשיך עם הגזרה המוכרת והטובה ולגוון באמצעות ז'קט פשתן בצבע עז. משום מה נראה לי שרק אני מתלהבת מז'קטי הפשתן שהרשת מציעה כל שנה. הבד הארוג הזה אינו הכי פרקטי כשיש לך חתול שמתנפל עליך בזרועות פתוחות ובטופרים שלופים (זה מאהבה, כמובן) כשאת חוזרת סוף סוף הביתה מעמל יומך. נראה לי שגם יש לפשתן מוניטין קצת "זקן", אבל לא ממש אכפת לי - העיקר שהז'קט נשפך, קליל ובעיקר בעל צבע מהפנט ורענן. אז זהו, אני כבר מוכנה לעבור לעונה הבאה, רק חבל שהתחזיות מבשרות על חזרתו של החורף בעוד יומיים (נקווה לפחות שזה יהיה טוב לכנרת).

תודה לאריאלה, האחת והיחידה, שגם צילמה את תמונות הפוסט הקודם. המשך שבוע נעים ואני מקווה שכולם ינצלו את זכותם האזרחית ביום שלישי ויילכו להצביע ולהשפיע.

21 comments:

הורסתתתתת!
מדהים!!

אהבתי ממש את הסנדלים.
חבל שאם הייתי אפילו רק מנסה ללכת על כאלו עקבים, היה מצפה לי גורל מר.
בעיקר, הייתי נופלת ושוברת את הראש או משהו בסגנון.

:)

הז'קט מדהים!!!!! אני מאוהבת בכל מה שהוא בכחול רויאל! הוא מהקולקציה הנוכחית? וכמה עלה?
ואני כל כך משתוקקת להשיג את הסנדלים עם הניטים של באלמיין, ראיתי חיקוי לא כל כך דומה באלדו, אבל אני אבדוק את זה של זארה :]

מניסיוני עם זארה העקבים האלו נראים לא נוחים בעליל, אבל הם בהחלט מהממים, ויכולים להיות נהדרים עם שמלות רומנטיות של האביב.

לגבי המכנסיים, את מזכירה לא מעט את קומתך הנמוכה, יכול להיות שבזארה יש סוף סוף מכנסיים באורך של נמוכות, או שיש לך חייט טוב?

תודה!
angel - אני שמחה לשמוע שחיקוי balmain של אלדו הגיע לארץ :) הבנתי שיש גם חיקוי מוצלח מאוד של bebe

yaelb - המכנסיים היו ממש "קנה ולבש" ולא דרשו שום תיקון או קיצור. אני משמשת כתופרת של עצמי במקרים של קיצור אורך המכנסיים. כישורי התפירה הבסיסיים שלי במכונה מאפשרים לי לעשות זאת בדרך כלל אבל המכנסיים האלה מצוידים ברוכסן צד קטן בקצה התחתון ולכן גם אם הייתי רוצה לקצר בעצמי זה היה מסובך מדי..

אני דווקא לא שמחה כל כך מהמזג אוויר. אבל זה בטח רק בגלל שאני גרה במרכז ולא היה לנו חורף בכלל השנה, וכנראה גם לא יהיה ):

אהבתי את האאוטפיט מאוד. השילובים שלך מקסימים.

הסנדלים!!!!!! 0:
בטח לזארה בירושלים יביאו כרגיל רק חצאיות מידי/מקסי ונעלי בובה שטוחות לכה שחורה
למה? דוסים!!!
):

angel - הז'קט מהקולקציה החדשה..
alisa - הסנדלים הגיעו אפילו לחיפה אז אני מניחה שהם נמצאים גם בעוד מקומות :)
takimoshi - מצב החורף בהחלט לא משמח. מלבד העובדה שלא קר לי ושמתחשק לי כבר ללבוש בגדי קיץ, אין בזה שום דבר טוב.

תודה!

ואי ואי על העקבים!
אני כבר שנים לא נועלת עקבים כאלו, אחרי שהרסתי לרגליים שלי את הבריאות עם כל הסטילטוס שנהגתי לנעול.
הסנדלים בכל אופן מקסימים ואהבתי את הצבע של הז'קט. הבעיה שלי עם פשתן היא שהוא מאד מתקמט וקשה לגיהוץ.

זארה תמיד כל כך נסחפים עם העקב
זה באמת מהמם אבל בלתי אפשרי לנעילה עבורי

ופשתן באמת נורא מתקמט

וואו העקבים פשוט מהממים!! חבל שאני לא מצליחה ללכת על העקבים של זארה=(
ואגב אני מאוהבת בעקבים של blmain, כשראיתי את החיקוי בזארה רצתי למדוד אבל הם נראו עלי כמו נערה עובדת..
=((( והם היו בלתי אפשריות להליכה...
נ.ב דר תודה על הפרגון עם האתר החדש...

איזה נעליים פוקי!!!!!!! הורסותתתת! למה אנחנו לא באותה מידה, למה???

שלומות,
ממשיכה בקו המדהים של התאמת
אוטפיתים מהממים !!!
הצבע של הז'קט פשוט מקסים !
השילוב עם המכנסים הורס.
על הסנדלים אני לא אומרת כלום,
אני לא אוהבת סנדלים, אבל מה שכן
כמה שהעקב גבוה יותר, עדיף ;-)
Linda H

פשתן מתקמט,
אני חושבת שזה האנטי הכי גדול נגדו.

the jacket looks great on you, and great with the top too. personally i think that although the sandals are lovely, this outfit would work better with dark or black shoes/booties, the jacket is such a center of attantion that the bottom could be more "silent"... but still, you look wonderful altogther.
i wanted to tell you that inspired by one of your outfits i wore yesterday a striped shirt with a jacket and a russian-style scarf and received many compliments! so thanks for the enlightment (:

btw, the second photo is absolutly beautiful. (i guess this is for Ariela)

מכנסי שק הם פשוט זוועה שמשום מה הגיעה למסלולי התצוגה, אבל שימי לב לאלו של paul&joe באתר של ווג הבריטי שם הם נקראים harem pants - (מכנסי הרמון?)

yafa!!!!love that royal blue jacket!nehsikot

הז'קט יפהפה.
פחות אהבתי את השילוב של המכנסיים עם צבע הסנדלים. ד"א, מאוד הולמים לך הצבעים מהפלטה ה"קרה" (צבעי ה"חורף").
הערה אחת מחוץ לפרוטוקול: חצאית קצרה, גם אם הגרביים זהים לה בצבעם, "חותכת" את הגוף. הופעה מונוכרומטית, כמו ב"משחק ילדים" למטה, עוקפת את הבעיה.

loving the electric blue jacket! xo
www.fashionistadiary.co.uk