11/14/08

מצב רוח אביבי

Spring Mood



יש לנו כמה עניינים ברומו של עולם לדסקס עליהם, אבל זה יצטרך לחכות קצת. בפוסט הזה החלטתי להתמקד במשב רוח אביבי ויוצא דופן שנושב במלתחתי בשבועות האחרונים. אני פתאום בקטע של צבעים פסטליים, וורוד עתיק, ופרחים (??!!). מעניין מאיפה נפלה עלי האווירה הקלילה והרומנטית הזו. דווקא הסגנון שלי עכשיו נמצא בשלבי כיוונון עדין, ואני מתחילה ללכת לכיוון מסוים וברור, אך תוך כדי כך נזרקתי לכיוון הפסטלי הזה. אולי זוהי דרכי לחגוג את סיום התואר שלי באופן רשמי (עבודת הסמינריון האחרונה הוגשה ביום רביעי. הידד!) או שמדובר בהתרסה שלי כנגד המוסכמות הצבעוניות של קולקציות החורף? כך, או כך, זה מה שיצא. מאחר וברגע זה נחות בשלווה בארוני ארבע (או חמש?) חולצות שונות בגוונים דומים של וורוד עתיק החלטתי לעשות פוסט בנושא, שיכלול כמה תלבושות. הרי הן לפניכם:




שמלה-mango, גרביונים-יודפת, נעליים-neosens

אני חושבת שצבע הוורדרד הקרמי הזה הולך היטב עם גווני סגול או חציל, ובדרך כלל אני מסיימת את המראה עם נעליים או מגפיים בצבע חום כהה. גם אפור, שהוא בעיקרון הצבע האהוב עלי, משתלב נהדר עם הוורדרדים.


קרדיגן פתוח-zara, חולצת משי-mango, שרשרת-TNT


חולצה-קאלה, סריג ארוך-חנות בהדר, מגפיים-mag



לסיום, אני חייבת לציין שאני עדיין מזועזעת מהדחתו של צבר מבית "האח הגדול". כן, מעיל הקורדרוי ההזוי שלו הוריד לו כמה נקודות אופנתיות (ולא, אני לא מאמינה שזו האופנה בבנימינה) אבל הוא היה אחת הדמויות האהובות עלי בתוכנית. מאז ההדחה הזו אני כבר לא ממש צופה בתוכנית ולכן, למרבה הצער, שוב אין לי מה לראות בטלויזיה בין השעות 2:00 ל-3:00 בלילה (ואלו היו, כידוע, השעות בהן צבר אופה עוגות. יאמי...). בווווו...
שיהיה סופ"ש נעים! ותודה רבה לאריאלה על הצילומים..

15 comments:

הצילום עם השרשרת נהדר!
שילובים יפים וקולעים לטעמי האישי.
אני בודקת את הבלוג שלך כמעט כל יום מאז שגיליתי אותו, אני חייבת לפרגן לך בעיקר על הכתיבה וכמובן על הסגנון, גלשתי לעוד כמה בלוגים בסצנה המקומית ושלך האיכותי ביותר
(לעניות דעתי) עלי והצליחי.
אביטל.

השילוב השני מדהים..
ממש אהבתי את החולצה ואת הקרדיגן

היי , מעניין מהו אותו כיוון ברור אליו את הולכת ''מלתחתית''...אין ספק שהמסע שלך בדרך מעניין לאללה ומצטלם טוב :-) אני מתה על ורוד עתיק ועל גווני הפודרה הכה אופנתיים , לדעתי המאוד אישית הם משתלבים מצוין עם חומים למיניהם ,גם בהירים מאוד , וצבעי שמנת חמים , ודווקא פחות עם צבעים קרים כמו סגול ואפור (שהם נפלאים בפני עצמם,שלא יעלבו) , אני מרגישה שורודים עדינים צריכים חיזוק מגוון אחר שהוא דווקא יותר חם ומעשיר ... אולי זה רק אני ומצב הרוח הרומנטי שנחת עלי :-)
אולי זה כי קר לי כרגע ...
נ.ב. את מאוד דומה לאפרת גוש ,זו מחמאה כמובן
ענת

דר, אני מוכנה לעשות בשבילך שירות:
שלחי לי את סל הדברים שאת מעוניינת להזמין מ-forever21
ואני אלך לשם (אני הרבה שם) ואגיד לך מה באיכות טובה ומה לא.
אני מכירה את בעיית האיכות שלהם, לצערי, אבל יש שם כמה פריטים ששווה לקנות.

yemimma@gmail.com

קניתי בדיוק את אותה השמלה לפני מס' ימים...

תודה! :))
ענת - בדיוק חשבתי לעצמי שהקוראים בבלוג מצטרפים למסע הסגנוני שלי וזה ממש נחמד. יש עדים לתהליך..
אנונימית - תודה רבה על ההצעה, אצור עמך קשר.

היי דר!
הבלוג שלך ממש נפלא, וממש כיף לדעת שאת צפונית- לא הכל תמיד חייב להתרכז בת"א, חוץ מזה יש לך גם נופים הרבה יותר מגניבים להצטלם בהם בחיפה :]

רציתי לשאול אותך שאלה, אני מחפשת כבר המון זמן את התיק הזה של שאנל ואני לא מוצאת אותו בebay כמובן שאני מחפשת אותו משומש חח
האם תוטכלי לעזור לי למצוא אותו, עדיף לא באיביי אבל אני אשמח לכל מציאה P:

המון המון תודה ובהצלחה, לארה

אחלה צילומים
מאוד מאוד אהבתי את המגפיים
ואכן העפתו של צבר הורידה את ממוצע השוות בבית
:(

lara - את יכולה לחפש את התיק באיביי, מילות חיפוש מומלצות:
quilted chanel purse
quilted leather black purse
או כל דבר אחר בסגנון הזה. שימי לב לתיק הבא שמצאתי בשלוף, אחרי חיפוש ממש קצרצר:
http://cgi.ebay.com/CHANEL-Purse-Shoulder-Flap-BAG-Quilted-leather-BLK-Gold_W0QQitemZ280285737641QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WH_Handbags?hash=item280285737641&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318אני מניחה שחיפוש מעמיק יותר יניב עוד מועמדים. אגב, בחיפוש ייצאו לך גם תיקים אמיתיים של שאנל או כאלה שמתיימרים להיות אמיתיים (לפחות מבחינת המחיר) אל תהססי ותמשיכי "לחפור". את גם יכולה לוותר על המילה chanel אך זה ייתן טווח תיקים יותר רחב. לעומת זאת, מילת החיפוש quilted מתארת את סגנון התפירה של המעויינים אז אל תוותרי עליה. שיהיה בהצלחה רבה!
dana - את צודקת אין הרבה מה לראות כרגע בבית האח, וחבל...

אוי המון המון תודה...
אי אפשר לדעת אם זה זיוף או לא נכון?...
אממ אני בכללי רוצה לדעת עוד על איביי, אשמח אם תייעצי לי

larisa_sh@hotmail.com
אפשר גם בפייסבוק P:

הבנתי שאת מעוניינת בתיק "בסגנון". אני מאמינה שהלינק שמצאתי אינו לתיק מקורי. בכל הנוגע לזיהוי אותנטיות ומקוריות, זוהי תורה שלמה ויש הרבה אלמנטים שצריך לבדוק. לא נעשה את זה על רגל אחת.. הרבה מזה מתבסס על היכרות מעמיקה של המותג וספציפית של הפריט בו את מעוניינת (מימדים, צבעים, תיפורים). אם הייתי קונה תיק שאנל אמיתי הייתי כבר עושה זאת בבוטיק שאנל, אבל אולי זו רק אני..

האמת היא שלא אכפת לי מותג לא מותג,הכי חשוב איך זה נראה...
התיק שיש לי בבלוג הוא זיוף של גוצ'י שקניתי בסין ואני אפילו מקפידה ללכת עם הכיתוב כך שלא ייראו אותו. פשוט חשבתי אם כדאי לקנות אותו במחיר הספציפי ההוא כאשר הוא זיוף ובטוח ניתן להשיג אותו במקומות אחרים בהרבה יותר זול...

בעקרון אני מעוניינת בתיק בסגנון וכבר ראיתי אחד ממש נחמד באיביי.. אני פשוט לא ממש יודעת איך המערכת עובדת

לדעתי, אם כבר את מחפשת תיק בסגנון, הכי פשוט הוא לגשת לסניף הכי קרוב של זארה. כמות תיקים "בהשראת" שאנל פשוט מטורפת...

חחח יש בזה משהו...
מה היינו עושות בלי זארה P:

את הסגנון הזה אני יותר אוהבת,רומנטי מחוספס (ככה נמרוד מאיילוק הגדיר את הסגנון שלי והוא מזה צדק).