11/5/08

הקרם דה לה קרם

Creme de la creme



היום החלטתי ללכת על רגוע ובחרתי ללבוש פלטת צבעים מתונה ביותר. יש משהו מרגיע בשקט הזה, אבל כמובן שלא יכולתי לאפשר לבגדים שלי להיות אילמים לחלוטין (הלו, זאת אני!) אז כפי שאתם יכולים לראות, יש ברוב הפריטים שאני לובשת הרבה דיטיילים. האאוטפיט הזה גרם לי לחשוב על שמות של צבעים - איך הייתם קוראים לצבע הז'קט? קרם? בז'? ומה לגבי צבע התיק? באנגלית יש כל כך הרבה מילים לגוונים, לתתי גוונים ולתתי תתי גוונים (ראו ערך מילון הצבעים הזה) וזה מאפשר הבחנה דקה ביותר, לעומת העברית שמתמצתת מאוד את השפע הצבעוני וחבל. אבל זה מה שיש, ועם זה ננצח, ואם הצבעים לא ידברו אז לפחות הכפתורים דמויי הפרחים יעשו זאת, או הצווארון המעוגל, או דוגמת החריצים שעל התיק...





ז'קט- אמה (Emma), תיק- Zara, נעליים- Aldo

שיהיה ערב שקט ורגוע!

9 comments:

אני ממש אוהבת את הדיטיילים של הג'קט...אף פעם לא הייתי באמה איפה זה נמצא?

טוב
WOW מאוד אהבתי את התיק, ובכלל את הצבעים
זה משהו בין סתיו לאביב.

זה בשנקין. הם כבר שנים ברמת השרון אבל לפני כמה חודשים החליטו לפתוח חנות בשנקין (רעיון טוב, כי לרמת השרון לא הייתי מגיעה..).

לגבי הצבע של הג'קט, אולי קפוצינו..

איזה אאוטפיט מוצלח.
אני מאד אוהבת את אמה וקאלה,בכל פעם שאני הולכת לשוק המעצבים אני מוצאת את עצמי קונה מהם ולא ממעצבים ישראליים.
אני מתכננת להגיע לאמה אחרי שוק האקססוריז כשאהיה יותר רגועה,עוד לא יצא להיות בחנות שלהם.

הז'קט פשוט מדהים! הצבע מקסים ואני קצת מקנאה כי הצבעים הבהירים אצלי כמעט ונעלמו מהגרדרובה מאז שהופיע הפושטק :)
לא הייתי שנים ב"אמה". אולי הגיע הזמן... :)

:)
אני באמת חושבת שההחלטה שלהם לפתוח בשנקין היתה רעיון טוב. שמתי על "אמה" עין כבר לפני המון זמן אבל אף פעם לא יצא להגיע לרמה"ש.
גם "קאלה" וגם "אמה" פתחו סניפים חדשים בחודשים האחרונים מה שאומר שכנראה הביזנס מצליח (שיהיה להם מברוכ). אין מה לעשות, קשה לנצח את הייבוא מהמזרח...

היי , חדשה פה ומתרשמת ... רציתי לומר שבעברית זה גם ממש כיף למצוא שמות של גוונים ולזרום עם הדמיון , האמריקאים נגיד משתמשים מלא בשמות של מאכלים לגוונים , עבדתי בחנות אמנות שהיו בה את כל שמות הגוונים ביקום בערך :-) הייתי אומרת שקבוצת הקרמיים למיניהם יכולה להשתייך לגווני האבן, חול, חיטה, פשתן, שמנת , קפה, ופודרה -שרץ עכשיו חזק בעולם ונוטה למעט ורדרדות מלבבת ושקופה :-) בואי נסגור שהעליונית שלך נמצאת בסקאלה של תת תת תת גוון של קפה עם מלאאאאא חלב :-) אנה

החנות ברמת שרון קיימת אולי שנתיים לפי דעתי, יש מעצבת שנקראת emma אני לא חושבת שיש קשר לחנות, נכון?