11/28/08

היום יום שישי

!It's Friday




האמת שזה יום שישי די מיוחד ("Black Friday"), אבל מאחר ואנחנו בארץ נתייחס לזה כאל כל יום שישי אחר, מה שאומר - תמונות! היום היה יום חורפי משהו, עם טמפרטורות נמוכות (יחסית לשאר השבוע) וגשם, ודי שמחתי מכך משום שסוף סוף פתחתי את הארון לרווחה וריעננתי את זכרוני לגבי מלתחת החורף שלי ובעיקר לגבי כל מעילים היקרים לליבי ששוכבים כבר חודשים רבים כאבן שאין לה הופכין. הסתיו בארץ הוא עונה קצרצרה, ופחות מרשימה מסתווים במקומות אחרים בעולם (ראו ערך השלכת האדומה במסצ'וסטס - מרהיב!), אבל גם מהצבעים ומהעלים הצהבהבים הפזורים פה ושם באיזורי הצלחתי לקבל השראה. שום דבר באאוטפיט שהרכבתי איננו חדש, ואני חייבת לציין שלעבור על הפריטים בארון לקראת עונה חדשה זה דבר מרגש ומשמח וכמוהו כמסע שופינג. באמת! נסו והיווכחו בעצמכם...




כמו בימי שישי אחרים, אריאלה ואני השתעשענו עם המצלמה, והפעם גם עם העלים שמסביב. נראה לי שלא העפתי עלים באוויר מאז גיל שלוש בערך (note to self: לא מזיק לעשות דברים שטותיים מדי פעם) ונורא הסתקרנו איך זה יצטלם. גילינו די מהר את העיקרון והבנו גם שהמריחות תהיינה בלתי נמנעות, אבל זה היה משעשע ביותר. ובדיוק ברגע שסיימנו התחיל לרדת מבול... שיהיה סוף שבוע נפלא!


טרנץ'- Zara, חולצה פרחונית- Mango2, חצאית פליסה- יד שנייה (כן כן, יש לי גם בגדי יד שנייה במלתחה! שניים או שלושה אבל יש...), גרביונים בצבע חרדל- American Apparel, נעליים- Nine West.

8 comments:

מקסים! אהבתי את הטרנץ' :)

הפעם יצרת משהו קצת שונה מבד"כ - שילוב נפלא של צבעים, צורות וגזרות. יופי! :))

אני מאוד אוהבת את הצבעוניות עלייך, טוב שנתת לאפורים "לנוח" קצת, כי הצבעים הבהירים מאוד יפים לך :)

דר,הפתעת אותי מאד.
האאוטפיט הזה נראה יותר את משאר האאוטפיטים האחרים,מה גם שנראה שיותר נוח לך בו.
מקסים....
חסר לי לראות תמונת תקריב של הדפס החולצה.

מורן - זה בהחלט איזשהוא קו שונה מהסגנון ה"רגיל" שלי. יש עוד הפתעות במלתחה וזה נראה לי נחמד לשנות ולצאת מהמשבצת מדי פעם.
את לגמרי צודקת לגבי החולצה. עשיתי לה קצת עוול שלא צילמתי מקרוב כי יש בה כל כך הרבה דיטיילים. יש גם מעין שובל קטן בן מספר קומות בחלק האחורי, עם סרט. החולצה הזאת כל כך קרצה לי כשהיא נמכרה בזמנו אבל המחיר היה מופרז לדעתי. אני שמחה שהתאפקתי כי כמה חודשים לאחר מכן היא צצה בחנות העודפים במחיר נמוך ב-200 ש"ח מהמחיר המקורי. ובמידה שלי בדיוק. מיותר לציין שחטפתי אותה.. :)

הגרביונים ממש מקפיצים את כל הפריטים , שדרוג חמוד לאללה , ובאמת נראה שנוח לך !! :-)

נהה לא הטעם שלי בכלל..
אני יותר אוהבת אותך עם צבעים כהים
ההופעה הזאת סתם נראית כפרית וזקנה בעיני
אבל כל אחד וטעמו:)

זה די חמוד בעיקר כי את ניראת שמחה.
מראה קצת וינטאג'י דווקא הולם אותך.