4/20/13

birthday wishlist

birthday_collage_maje_lanvin_mulberry_flower_crown

So, I celebrated my birthday yesterday.
In my age a woman is not supposed to tell how old she is, and it is expected of me to talk about new wrinkles, white hairs and how it was fun a long time ago when I had the body for belly baring tops. But I refuse to do so.
Instead I made a super wishful wish-list of things that would be lovely as birthday gifts and help me make the best of the upcoming seasons. I think these are pretty practical and could be used for years and years to come.

And if we put the material stuff aside for a moment I also have a wish or two that are not fashion related and I hope will come true, so if you want to blow a virtual candle for me that would be great.
Collage details at the bottom of the post.
Have a super lovely weekend!


אז, חגגתי אתמול יומולדת. 19.4, אל תשכחו להתקשר אליי בשנה הבאה :)
בגילי כבר אסור לחשוף את הגיל ואמורים להיאנח ולהתאונן על הקמטים, השערות הלבנות וכמה היה כיף כשהייתי פעם צעירה והיה לי גוף לחולצות בטן (??) אבל אני מסרבת לעשות זאת בינתיים.

במקום זה בחרתי להכין קולאז' מושחת וכייפי של מה שהייתי שמחה לקבל ליומולדת והיה עוזר לי לעבור את האביב והקיץ בשלום ובהנאה מבחינה אופנתית. וגם את הקייצים הבאים כי יצא שבחרתי דברים די קלאסיים שיכולים לשמש לשנים.
ואם נשים לרגע את הדברים החומריים בצד יש לי איזו משאלה או שתיים שבהחלט לא קשורה לאופנה או חפצים שאני מקווה מאוד שתתגשם בעתיד הקרוב (זה לא תינוק. עדיין לא, תרגיעו), אז אם בא לכם לפרגן לי אשמח אם תנשפו על איזה נר וירטואלי בשבילי או תקדישו לי ריס שנפל.

שיהיה שבוע טוב לילידי האביב, וגם לאלה שנולדו בעונות אחרות :)

פרטים על פריטי הקולאז' בתחתית הפוסט.
שנזכה לשנה הבאה!