2/18/12

MARNI at H&M

marni_at_hm_1

marni_at_hm_3

marni_at_hm_4

marni_at_hm_2

Here are some chosen images from the upcoming collaboration MARNI at H&M. I know there are people who are very interested in it so this is for you guys.
The collection will hit the stores March 8th, so you can already make a wish list and decide what you want to get. I'm pretty sure I won't be waiting in line because I don't have the time or energy for it, but if something will be left after the insanity subsides I think one of the bold necklaces will be a nice buy and not too expensive. And what are you going to get?

הנה כמה תמונות נבחרות מתוך חומרי היחצ של השת"פ המצופה MARNI at H&M. אני יודעת שיש כמה אנשים שמתעניינים מאוד, אז זה בשבילכם יקיריי (ותמרה, הפוסט הזה מוקדש באופן אישי לך).
הקולקציה תצא לחנויות ב-8/3, ומי שרוצה להתארגן מראש יכול להתחיל לבחור לו פריטים ולחשב כמה נזק זה יעשה בכיס - מצורפות מטה גם תמונות פריטים מהקטלוג עם מחיריהם בשקלים.
אותי באופן אישי הקולקציה הזו קצת יותר מעניינת מהשת"פ הקודם עם ורסאצ'ה, אבל לא יכולה לחתום לכם שאני אקנה משהו או אגיע לחזות באטרף האופנתי המצופה, כי בדרך כלל הדברים האלה מתרחשים בבוקר ומתנגשים לי עם העבודה. שהיא, כידוע, הדבר הקודם לכל, שמאפשר לי לשלם חשבונות, להתפתח באופן אישי ומקצועי, ובסופו של דבר אולי גם לקנות פריטים מקוריים של מארני.
ואם אתם שואלים לעצתי, נראה לי שיש פה כמה פריטים ששווה להשקיע בהם ויכולים להשתלב במלתחה באופן ורסטילי (לא כולם) וכמובן שהשקעה לא גדולה אבל מובטחת תהיה לקנות איזשהוא פריט ממחלקת האקססוריז ובייחוד את אחת השרשראות המרשימות ובעלות הנוכחות.
מי שמעוניין להתרשם מהפריטים בתנועה ובבימוי סופיה קופולה מוזמן לצפות בסרטון שבלינק הזה. שבוע טוב!
marni_at_hm_5
marni_at_hm_9
marni_at_hm_6
marni_at_hm_8
marni_at_hm_7
marni_at_hm_10