6/17/11

family jewels

family_jewels111


family_jewels122


family_jewels144


family_jewels133

כל מי שמכיר אותי יודע שבשבילי תלבושת בלי אקססוריז זה כמו אוכל בלי תבלינים (נורא!!) ואני שואבת הנאה עצומה מאקט ההתאבזרות בבוקר לפני היציאה לעבודה ומבחירת התכשיטים והאקססוריז שילוו ויהלמו את האאוטפיט היומי. אני גם אספנית כפייתית של אביזרי אופנה (שאת חלקם הקטן אני מכינה בעצמי) כך שהכמויות לא קטנות והצורך בסדר וארגון ובאחסון נאות מאוד חשובים עבורי.

במעבר הדירה האחרון החלטתי "להתארגן על עצמי" ושמתי לי למטרה לסדר את האקססוריז והתכשיטים כך שכמה שיותר מהם יוצגו לראווה ולא יעלמו מן העין התוך קופסאות ומגירות. פריטים נסתרים = לא קיימים ולא שמישים ואני הרי אוהבת מאוד להשתמש במה שיש לי. אי לכך הפריטים מסודרים על גבי ובתוך מתקנים יעודיים המפוזרים בשלושה מקומות ברחבי הדירה, וגם בהם התפוסה מלאה כפי שניתן לראות, אבל אין ספק שעם הסידור הזה מאוד קל ונוח לי לעבוד.

מתלה הציפורים בעל שלושת הווים (תמונה ראשונה) והמתקן הלבן בעל זרועות התמנון (תמונה אחרונה) נקנו ב"גולדשטיין פרזול" ברחוב הרצל שבדרום ת"א, קופסת הזכוכית הוורדרדה ויד הזכוכית השקופה הוזמנו מ-urban outfitters לפני מספר חודשים, הקערית בעלת רגלי המלאכים שייעדתי לאחסון טבעות נקנתה בשוק פשפשים בחו"ל ואת קופסת המתכת המרופדת בקטיפה מבפנים (תמונה אחרונה) קיבלתי במתנה לפני הרבה שנים. המתקן דמוי הטורסו (תמונה שנייה, לא כל כך רואים את הטורסו מעומס השרשראות...) נקנה עבורי בגולף&קו כמתנה לפני די הרבה זמן אבל נראה לי שעדיין ניתן להשיגו.


If you frequent this blog you probably know that for me an outfit without accessories is like bland food - horrible!! - and I take great pleasure in accessorizing myself every morning before I go out and love choosing what jewelry to put on. It's a joy! I'm also a serious collector of fashion jewelry, and have a pretty decent amount of necklaces, bracelets and rings, therefore I need everything (or most of the things) to be visible and in order.

In order to know exactly what I have and not lose stuff in boxes, I decided during my last move, that I'm going to have most of my stuff on display. Right now I have my jewelry spots scattered in three places in the apartment and I couldn't be happier, it makes my life so much easier and I feel like I have pleanty of stuff to choose from each morning.

Pink jewelry box with lid and glass palm are from urban outfitters (ordered them online), bowl with angel legs used to store rings was found in a flea market abroad, and the other racks and cast iron bird hook were bought in local stores here in Israel.