6/23/11

some more jewelry storage

jewels1

jewels2

שני כלים שמצאתי השבוע בחנות לכלי בית (מרשת "קלאסיקה", למי שמתעניין) ועל אף היותם מיועדים לדברים אחרים במקור, מצאתי אותם יותר ממתאימים לאחסון תכשיטים.
הכלי הראשון הוא קערית קטנטנה מקריסטל אמיתי עם חרוט במרכזה שנראה לי כמו הדבר האידאלי לערום עליו טבעות. במקור הכלי הזה מיועד למלח, כפי שנאמר לי על ידי המוכרת, אבל המוח המעווות שלי החליט מיד שזאת תהיה קערית הטבעות המושלמת.
הכלי השני הוא קופסה מזכוכית שיכולה להכיל לטעמי הרבה דברים, החל מכדורי צמר גפן באמבטיה (משדרג כל פינת תמרוקיה לצד הכיור) וכלה ב-, ניחשתם נכון, צמידים ותכשיטים. בעבור שבעים וכמה שקלים עבור שני הפריטים ביחד אני חושבת שקיבלתי תמורה נאה לכספי, ויש לי עוד כמה רעיונות נוספים בקטגוריה הזו, אני מקווה שייצא לי לחלוק אותם כאן בקרוב.


Two pieces I found this week in a store that sells mostly kitchenware: The first one is supposed to be a crystal salt dish, or so I've been told by the salesperson, but I figured out it will be a great ring dish.
The second one is a glass box which I think can hold anything inside and also be a great addition to your vanity corner near the sink or on your dresser, but for me it is just perfect to store bracelets and such.
Have a few more ideas for jewelry storage that involve kitchenware, I hope I'll be able to show them here soon.