3/13/09

ירידת מדרגה

striped_tights1

כבר התרעתי בפניכם ששגעון הפסים עומד לעלות מדרגה. ליתר דיוק הטירוף ירד מדרגה והשתלט גם על פלג גופי התחתון. הטייץ המפוספס הזה פשוט הטריף לי את השבוע, במובן הטוב של המילה, וכשמצאתי אותו הרגשתי כמו צמא שהלך במדבר ימים ארוכים עד שמצא מים בנאת מדבר. אבל, אני לא יכולה לקחת קרדיט מלא על מציאת הטייץ הזה ומרגישה צורך לספר לכם את הסיפור המלא. לפני כמה שבועות ישבתי עם חברותי ש' ו-ר' ודנו בנושא תחפושת פורים. החלטתי להתחפש למכשפה, והפריט היחידי שהיה חסר לי להשלמת המראה היה גרביונים או טייץ מפוספס, בפסים רוחביים דקים של שחור ולבן. ידעתי שאשתמש בפריט הלבוש הזה גם בימים כתיקונם, שאינם פורים, אבל משום מה לא הצלחתי למצוא בשום מקום את מבוקשי. בזמן שהייתי חולה בשפעת, בעודי מרחפת בתוך עננת קוקטייל האדוויל/אקמול צינון/נורופן (מומלץ!) שרקחתי לעצמי, קיבלתי טלפון בהול מש' שדיווחה כי היא בקניון. הסתבר שבמהלך שיטוטיה היא מצאה טייץ בדיוק כמו שחיפשתי ושאלה אותי אם לקנות לי אותו. כמובן שביקשתי ממנה לבצע את הרכישה עבורי (הוכחתי שגם כשיש לי 39 מעלות חום, אני יכולה לבצע שופינג טלפוני...) וסיכמנו שכשאבריא אחזיר לה את הכסף ואקבל את הטובין. כנראה שהייתי חולה יותר מדי זמן ושש' לא הצליחה לעמוד בפיתוי, אחרת איך תסבירו את שיחת הטלפון הבאה שקיבלתי בשבוע שעבר: "היי מותק, יצאנו לשתות, איזה חברות מגעילות אנחנו שלא הודענו לך קודם (הערת המערכת: גם אם הן היו מודיעות לי קודם, לא הייתי יוצאת, כי עדיין הייתי חולה). אגב, אני לובשת את הטייץ שלך ונראה לי שאשמור אותו לעצמי..". בקיצור, לא היתה לי הרבה ברירה ולאחר שקמתי ממיטת חוליי סרתי לחנות כדי להשיג את הטייץ. הוא נראה בדיוק כמו שציפיתי ומגיעה לש' נקודת קרדיט על הזיהוי המוצלח של פריט שתיארתי לה בעל פה. את הטייץ שילבתי עם סריג ארוך ומחמם וז'קט בסגנון אופנוענים (עוד תשוקה גדולה שלי, אני פשוט מאוהבת בגזרה הזו) בצבע קרם.
לסיום, ברצוני להפנות את תשומת לבכם לכך שכתבו עלי אתמול באתר "במודה". זה מאוד נחמד לקרוא שאני כותבת בהומור, כי מאז ומעולם חשבתי שההומור שלי משעשע רק אותי...

striped_tights2

striped_tights3
טייץ - פול אנד בר, סריג - H&M (ישן), ז'קט- זארה, מגפונים- ניין ווסט

תודה רבה לאריאלה, שהצליחה להתרכז על אף הצפירות הרבות (הצילומים הפעם גררו משום מה כמות גדולה מהרגיל של צפירות מרכבים חולפים).
שיהיה סופ"ש טוב!

15 comments:

מהמם לך עם קוקו!!

שילוב הצבעים האהוב עלי - שחור , לבן אדום

היי
שמחה לשמוע שהבראת. הקוקו חמוד ומרענן. שילוב מצוין- טייצים מפוספסים יכולים לשדרג או להרוס מראה, תלוי בשאר הפריטים.. השילוב עם הצבעים הניטרליים מבליט אותו ולא יוצר מראה "תחפושתי". ישר כוח!
סופש נעים :)

תמונות מדהימות!
שילוב הצבעים מעולה...
שבת שלום

אוי , אחד מהסטים הכי מדהימים שלך !!!
הקוקו משדרג הכל ברמות על וגם הליפסטיק מעולה- אין על איפור ושיער לשדרוג טוטאלי !!!
והבגדים האלה , על האורכים שלהם , הגזרות והצבעים המעולים שמאזנים את עצמם במידה מדויקת , פשוט מושלמים בשבילך !!!
כל כך אוהבת
הרקע האדום עושה כבוד לה-כל , והופך את הכל למצוין לגמרי , מפרגנתתת
:-)

thanks for the link, you wear this look is gorgeous, you know to be elegant
besos desde España.

הג'קט מדהים!

הייתי רוצה לשמוע ממך מה יהיו הטרנדים לקיץ בנעליים?

תודה לכולם!
יולי - כמו שאני רואה את זה, באגף הסנדלים הכיוון הוא כמה שיותר רצועות, הרי זה משובח (בהצלבה, במקביל, גם וגם..). כמו כן, גלדיאטורים, שעדיין לא ממש כבשו את ארץ הקודש בגדול - אני מניחה שהם יעשו את זה הקיץ.

חדשה כאן.. ומאד נהנת...
ובגלל שגם אני חיפאית, רציתי לשאול איפה את מסתפרת?

shir - שלומי בן שטרית

הג'קט ממש יפה ומחמיא לך. הבחירה של הרקע ממש גאונית, כי על רקע אחר התלבושת היתה נראת אחרת לגמרי.
אני קוראת את הבלוג שלך כבר המון זמן, והוא רק משתבח.

דר המקסימה...
את תמיד נראית כל כך איכותית ולבושה בטעם טוב! כל הכבוד לך על הסטיילינג.

:-)ההומור שלך דווקא עובר טוב בטקסטים.
הבגדים נראים טוב ושינית משהו בשיער? הוא אכן משובח במיוחד הפעם.

עינת - תודה! לא שיניתי מבחינה תספורתית, אלא רק תסרוקתית :))