10/14/08

יש לי קרייבינג לא רק למגפי זמש

בא לי לאכול במסעדה טובה. אבל ממש טובה, כזאת שהארוחה בה תשאיר טעם של עוד ותגרום לי להיות מבסוטה על אף העובדה ששילמתי מחיר מופקע על אוכל. לצערי בחיפה אין מסעדות טובות, פשוט אין חיה כזאת. האוכל בעיר הפועלים בינוני ומטה (בינוני זאת מחמאה) וכתוצאה מכך הגעתי למצב שאני כמעט לא אוכלת בחוץ. לנסוע לתל אביב רק בשביל מסעדה זאת די טרחה (למרות שעשינו את זה לא אחת), אבל כנראה שזה מה שנצטרך לעשות בסופו של דבר. אמא שלי העלתה את הרעיון ללכת ל"טוטו" ובהתחלה קצת נרתעתי כי בפעם האחרונה שהיינו ב"טוטו" האוכל היה די מעאפן. מסתבר שזה היה בדיוק בתקופה שהשף הקודם עזב, אז אולי כדאי לתת צ'אנס לזה שבא אחריו. נראה איך "הילד" יודע לבשל... ואם כבר "טוטו" אז במרחק יריקה (ונקווה שזו לא תהיה יריקה של האוכל) נמצא מוזיאון תל אביב ואפשר לראות את תערוכת שנות ה-70 באמנות הישראלית (את שנות ה-80 כבר ראיתי במוזיאון אצלנו). זה נשמע כמו תוכנית...
לא מזמן, כשהייתי בשלהי כתיבת אחד הסמינריונים ועבר עלי יום סגפני של כתיבה מאומצת, קפצתי לבית ההורים ואמי פינקה אותי במנת "אגז בנדיקט" משובחת, עשויה לעילא ולעילא, עם הביצים העלומות, רוטב ההולנדייז וכל העסק - כמו שכתוב בספר. וגם כוס למברוסקו מבעבע ליד. נפלא. אין פלא שעם כזאת שפית, אני לא אוכלת בחוץ...

מנת ה-eggs benedict לקוחה מכאן.

בכלל, אני עכשיו בקטע אנטי כשר לחלוטין (אני בעיצומו של די-טוקס מהחבר לשעבר ששמר כשרות. השם ישמור!!) עם כמה שיותר חזיר. אז ארוחות בוקר אמריקאיות (בייקון בייקון בייקון) וסנדביץ' שינקן עם טל העמק זה הדיבור.

ובנימה חזרזירית זו, כל מה שאני צריכה עכשיו זאת צלחת פרושוטו משובח ומוצרלה מעולה (ורצוי איזה בגט ליד - כמה לא איטלקי מצדי) וגם את המשך העונה השנייה של "גוסיפ גירל". ראיתי ביום כיפור את חמשת הפרקים הראשונים של העונה החדשה, שעודנה משודרת בארה"ב, באיכות מעולה (ובלי כתוביות בולשיטיות בעברית עם טעויות שמביאות לי את הג'ננה) ואני משתוקקת לעוד צ'אק באס בדחיפות! יאמי...

8 comments:

מסעדה איטלקית טובה בת"א - אמורה מיו שנמצאת באבן גבירול מול גן העיר - זה אוכל שעושה הרגשה ממש כיפית וטעם של עוד ואפילו לא צריך להרגיש רע על הכסף כי לא יקר. פסטה עם עגבניות ונקניקים מאוד טעימה (לא זוכרת את השם).

תודה, נשמע טוב. התוכניות למחר כבר סגורות אבל גם בפעם הבאה שאהיה בת"א בטח אהיה רעבה... :)

הכנתי אתמול עוף עם בייקון, הילדים אהבו נורא. אבל הכנתי המון ואין לי את מי להזמין כי כל החברים שלנו שומרי כשרות, ככה יצא.

יאמי (תשלחי קצת לפה)! בטח גם לילדים שלך יהיה בעתיד קשה לאכול בחוץ מכל המעדנים שאמא שלהם מכינה..

הבלוג שלך נחמד מאוד.
סליחה, אבל הפוסט על החזיר חזיר חזיר הגעיל אותי. בכל זאת יהודים.
ויש מספיק אוכל טעים גם בלי זה לדעתי.
לא כתבתי את זה בשביל להכעיס אותך. פשוט הייתי חייבת.
מקווה ליותר פוסטים ותמונות כיפיים כמו שאת יודעת לספק ופחות פוסטים קולינריים :-)

אם תספיקי לראות את זה לפני -
את חייבת-חייבת-חייבת (!) לעבור בחנות של FLY LONDON בשינקין. היא נמצאת בצד שיותר קרוב לרוטשילד (בצד ימין של הרחוב אם את מגיעה מאלנבי).
יש שם אוסף של נעליים פשוט נ-ה-ד-ר. ואני קוראת לזה אוסף כי מדובר במבחר נעליים שנבחר בקפידה רבה, מפירמות שונות (ביניהן פורנרינה הנהדרת ועוד).
כל נעל - אגדה. ולראות אותן ביחד זה פשוט מחזה מרגש (באמת התרגשתי, בלי ציניות), אפילו אם לא קונים, אבל חייבים לקנות. באמת חייבים, כי הן נהדרות.
תגיעי ותביני.
(ואחרי זה המלטי מהאיזור, יום שישי הוא לא יום בריא לשוטט בשינקין, בעיקר לא בחול המועד....)

שעועית - אני מכירה את החנות, הייתי שם לפני כשבועיים-שלושה. באמת יש להם נעליים מדהימות ושמתי שם עין על כמה דברים. בת"א כבר הייתי אתמול, אבל זה היה רק לצרכי תרבות ומזון - שופינג בפעם אחרת...
בכל מקרה תודה על ההמלצה, מן הסתם אבקר שם שוב, ובטח כשיהיה סייל!

אנונימית - מצטערת אם נפגעת. אני לא יכולה להבטיח שלא "יתפלק" לי איזה פוסט קולינרי אחת לרבעון, אבל בעקרון זה היה ונשאר בלוג אופנה, היי בטוחה בכך.

וואי, ראיתי שכתבו על אמורה מיו, וזאת מסעדה באמת כיפית. אווירה קלילה, "מוזיקה של יום שבת" הייתי אומרת, למרות שבשבת של כל אחד יש מוזיקה קצת אחרת... :) מנות לא מורכבות מידי, לא מתוחכמות מידי. פשוט, וטעים. ומחירים נמוכים. מנת פסטה סביבות מחיר של 25-30 שקלים.
אם מעניין אותך, יש עוד חוות דעת על המסעדה כאן: אמורה מיו