10/14/08

פדרו, אני אקח את שלושתם


התמונות לקוחות מנט-א-פורטה

כבר מזמן שמתי עין על מותג ההנעלה הספרדי Pedro Garcia. מה שכבש אותי וממשיך לכבוש אותי בכל עונה מחדש הוא הזמש החושני והחרטומים המעוגלים עד כדי שלמות. האימומים של הנעליים הללו, ובעיקר של המגפונים פשוט עושים לי את זה בגדול, וחרטומים כאלה מושלמים הינם נדירים ביותר!! לפניכם מוצגת, לדעתי, מלתחת הנעליים האולטימטיבית לחורף הקרוב, שתוכל לשמש את הבחורה השיקית במשך כל שעות היום ובפונקציות חברתיות שונות. קודם כל יש את המגף ה"קלאסי" מזמש שחור, עם פלטפורמה פנימית נסתרת, שיוכל להתאים לכל לבוש. בשעות הערב ניתן לעבור לנעלי המרי-ג'יין המקסימות המעוטרות בניטים מוזהבים, וברגעים בהם את רוצה לבלוט ולשדר מסר יצירתי ובוהמייני תוכלי להחליף למגפוני הזמש עם עיטור הפרפר (לא מעלה קצת פלאשבקים של Anna Sui?). בקיצור - דלישס. ותוית המחיר: האמת, הרבה פחות נוראית ממה שיכולנו לחשוב. כן כן, יש משבר כלכלי, ואני מחוסרת עבודה וכו' וכו' וכו' אבל על מגפון כזה נשלם פחות מ-300 פאונד (שזה חצי מחיר מלובוטין וחבר מרעיו). נשלם בדמיוננו, כמובן...
עוד דוגמאות יפהפיות ניתן למצוא
באתר הבית. (שימו לב לדגם rose - אני מאוהבת!)

2 comments:

נעליים מדהימות!!! וקחי בחשבון שפאונד (כשבדקתי לאחרונה עם חברה כלכלנית) הוא שישה שקלים ולא שמונה, אז...:)

בכל פעם מחדש אני מתלהבת מהדגמים שלהם. אין על הספרדים!