10/21/08

מה מונח לי על פרק היד

what's going on on my wrist



בזמן האחרון צלצולים וקירקושים מבשרים על בואי לכל מקום. הסיבה: חמישה (פלוס מינוס) צמידים שנערמים באופן קבוע על פרק ידי הימנית (קצת מזכיר את שוטי הכפר או המצורעים בימי הביניים שהיו נושאים פעמון, על מנת להזהיר את שאר האנשים מפני בואם הקרב. להבדיל אלף אלפי הבדלות...). אמנם אני לא Kate Lanphear, עורכת האופנה הבכירה של מגזין Elle (תמונות בהמשך), שמערבבת בחינניות צמידים גסים מסוגים שונים, אבל יצרתי לעצמי קטע משלי. הייתי קוראת לסגנון הזה: "שאנטי באנטי פוגש אייטיז פוגש גורמט".
אז מה באמת יש לי על היד, מלמעלה למטה: צמיד כסף מהודו (מתנה), צמיד עם עיטורי אבני טורקיז (מדוכן בגרנד קניון), גורמט ממתכות בצבעי זהוב וברונזה (מדוכן בקינג ג'ורג'), צמיד מוכסף עבה (מנגו2), צמיד כסף דק עם עיטורים (מתנה).
הקומבינציה הספציפית של הצמידים משתנה קלות, לפי מצב הרוח, ואת חלק מהצמידים מחליפים צמידים אחרים. העקרון המנחה אותי בבחירת צמידים חדשים הוא העיצוב, כמובן, והתאמתו לטעמי האישי, אך גם סוג הסגירה של הצמיד. בגלל שפרקי הידיים שלי מאוד רזים אני צריכה צמידים מתכווננים (בסגנון cuff - רוב הצמידים שלמעלה הם כאלה) או צמידים עם ציר שאפשר לפתוח ולסגור (כאלה הם יותר נדירים וכשאני מוצאת אחד כזה אני בדר"כ עטה עליו. הצמיד ממנגו2 הינו בעל ציר). ולהלן ההשראה האופנתית המרכזית למראה יד עמוסת צמידים ושיקית ביותר:


Kate Lanphear. התמונה מה-Sartorialist

ועוד אחת, כדי שתוכלו לראות כמה האישה הזאת יודעת להתלבש (ולא רק להתאבזר):


התמונה לקוחה מ-jak and jil

ומי שלא מכיר את הבלוג של האתר jak and jil, מוזמן לגלוש לשם במיידי. ראו הוזהרתם, האתר מכיל פורנוגרפיית נעליים קשה ביותר. כנסו כנסו...

5 comments:

מאיפה הצמיד גורמט ? באיזה אזור בקינג ג'ורג ? וכמה עלה ?

ב- TNT יש חיקוי לחגורה של קייט.

קייט מלכה
אני גם אימצתי את עניין ערימת הCUFFS וזה חלק מהלוק שלי כמעט כל פעם שאני יוצאת...
accessorizing for lazy people.

ד"א לא יודעת אם אי פעם ביקרת בבלוג שלי, אבל תגגתי אותך לפני כמה פוסטים כי אני נהנית מהבלוג שלך

ה"גורמט" מדוכן שאני ממש לא זוכרת את שמו, בצד הימני של הרחוב(אם הולכים מהסנטר לכיוון שינקין), קרוב לפארק של הכלבים. עלה 10 או 15 ש"ח..

דנה - התוודעתי לבלוג שלך לאחרונה, והוא נחמד מאוד! תודה:)