10/11/08

עוד מבט על חצאית ה"עור"

אין לי אינטרנט כבר ארבעה ימים. אולי זאת הדרך של אלוהים להעניש אותי על כך שלא צמתי ביום כיפור (או שיש לי תשתית אינטרנט ממש דפוקה...). לפיכך אני רועה בשדות זרים ומתעלקת על אינטרנט של אנשים אחרים. לא קשה למצוא בית עם חיבור לאינטרנט בימינו, אבל אין כמו שולחן העבודה שלי עם הכיסא שלי והמחשב שלי, ובו רשימת המועדפים האינסופית וכל האמצעים לרקיחת פוסטים מושקעים. אז הפעם אקצר. החלטתי לנסות מחדש את החצאית דמוית העור, הפעם בגרסה אישית ופחות אייצ'-אנד-אמית:




החלטתי לשלב אותה עם גופיה לבנה פשוטה, ז'קט ג'ינס ישן ביותר (לא יודעת אם הוא נראה ישן אבל יש לי אותו מאז הצבא. הוא עושה קאמבקים מדי כמה שנים אז החלטתי לשמור אותו), וזוג גלדיאטורים.



בחרתי להתאבזר גם בשרשרת 'גורמט' מכסף, אבל היא לא נראית כל כך בצילומים. אולי קצת בצילום הבא:


ולפני סיום, מצאתי בלוג אופנה בהולנדית (הידד!! סוף סוף הזדמנות להשתמש קצת בהולנדית ההולכת ונחלדת שלי). ליתר דיוק הבלוג בפלמית אבל זה פחות או יותר אותו דבר. הבלוג שייך לבחורה בשם
Emma שגרה בבלגיה ומתפרנסת מדוגמנות, קניינות אישית וכו'. גם מי שלא מבין את השפה יכול להינות מהתמונות ומטקסטים באנגלית.
שבת שלום!

8 comments:

I like very much your fashion blog, it's very beautiful! Best regards from Poland! :-)

funny, these nine west shoes were actually brought to me from poland...
thanks!

אחלה חצאית. ניראת טוב על רקע הים. האמה הזאת קצת מפחידה אבל בסדר..
נורא הולמות אותך תמונות בחוץ.

אהבתי את העור והג'ינס יחד.
הנעליים האלה מNINE WEST נכון?

Ik vind je stil leuker dan die van emma... האם למדת עיצוב בהולנד ומשם ההולנדית?

dank je wel!
בזמנו היתה לי איזו תוכנית ללמוד עיצוב גרפי ב-Rietveld Academie באמסטרדם, אבל לא ממש הוצאתי אותה לפועל (ז"א הוצאתי אותה לפועל, אבל כאן). את ההולנדית למדתי בארץ והשתמשתי בה כשהיה לי קשר הדוק עם הולנד לפני כמה שנים. עכשיו קצת פחות.. :(

דנה - אכן, הנעליים מניין ווסט :)
ספי - תודה, כיף להצטלם בחוץ..

שילוב יפה!
הנעליים ממש יפות, בפרסומת של ניין ווסט ראיתי אותן בחום בהיר כזה אבל גם שחור טוב.
הג'קט מגניב, אולי היה יותר יפה אם תקפלי אותו עד המרפקים.
מראה נקי ויפה :)