3/3/15

Fashionpea is 7 / אפונה בת 7 (וחודשיים)! המתנות מחכות בפנים

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, ג'קט צבאי, פארקה, הריון, אופנת הריון, שבוע 33, הריון בסטייל, הריונית, ג'קט פארקה, תיק מנומר, דר משיח, style the bump, pregnant fashion blogger, maternity, utility jacket, parka, outfit, leopard pony hair bag



אפונה בת 7 (וחודשיים)!
הולי מולי.

וכרגיל הבלוגולדת לעולם לא נחגג פה בתאריך המדויק אלא תמיד באיחור. נו אתם כבר יודעים. שבע שנים וחודשיים... לא נמאס לכם ממני? סתם, אני ממש מקווה שלא!

הפעם פוסט היומולדת יהיה קצר וקולע בלי נאומים חוצבי להבות, כי יש לי עוגה בתנור. ליטרלי.
השנה היתה עבורי נעימה במיוחד מבחינת בלוגינג: תמיד עשיתי את הבלוג הזה מרצוני ולהנאתי אבל בחודשים האחרונים ההנאה היתה גדולה מהרגיל, ויש לי הרגשה שזה קשור לבייבי החדש שלי LOVES, ולבייבי שמתכונן להשקתו בקרוב.

הקמת החנות האינטרנטית והמעבר לעבודה עליה במשרה מלאה היתה ללא ספק סגירת מעגל רצינית ביותר בנושא הפלרטוט הבלתי פוסק שלי עם אופנה בעשור האחרון ומבחינתי העבירה את הבלוג והעיסוק שלי בתחום לפסים הרבה יותר מקצועיים, כמו שתמיד חלמתי.

ולגבי הבייבי השני שבדרך - בדרך מופלאה ולא צפויה (אני לפחות לא ציפיתי לזה), עוד לפני הגעתו לעולם עוזר לי להתחבר עם קוראים רבים ברמה אישית ועמוקה יותר, ולשוחח על הדברים החשובים באמת, מתובלים בקצת אופנה.
תודה רבה מעומק הלב לכל מי שקורא פה, מתעניין ומגיב.
עשיתם לי את השנה האחרונה להרבה יותר עשירה ומלאה, תודה על התמיכה האדירה, הפרגון, השיתוף מנסיונכם והטיפים המעולים שחלקתם במהלך כל שלבי ההריון הזה. ועל כל המיילים המקסימים וההשתתפות בחוויה החדשה והיחודית הזאת. אתם מקסימים!


ולחלק המתנות, כי יומולדת זה לא יומולדת בלי מתנות - 
שמחה ביותר לפנק 3 מהקוראים כאן: לא אחד, לא שנים - שלושה! במתנות מהחנות האינטרנטית שלי LOVES. יאי!
שלושה מכם יוכלו לזכות בכרטיס מתנה בסך 200 ש"ח לאתר ולבחור מה שעולה על רוחכם (למשל ג'קט הפארקה המעולה שאני לובשת בתמונות לעיל).
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולהירשם לניוזלטר בתחתית העמוד מצד שמאל.

זה הכל.
מי שכבר נרשם בעבר לניוזלטר של LOVES נכנס אוטומטית להגרלה ולא צריך להירשם שוב.

ניתן להשתתף עד יום ד' 11.3 בחצות.
שימו לב שאתם נרשמים עם כתובת מייל שאתם זמינים בה - אליה תקבלו את ההודעה בדבר הזכייה (במקרה שזוכה לא התייחס להודעת הזכיה ולא יצר קשר תוך שבוע ימים מקבלת ההודעה שלי, הפרס יעבור לזוכה הבא).
שמות הזוכים יתפרסמו כאן בסופ"ש הבא.

לכבוד היומולדת בחרתי ללבוש אאוטפיט מגניב, נוח ויומיומי, שמייצג את נקודת המבט שלי על סגנון אישי בתקופה האחרונה - בגדים שעובדים בשבילך.


אני לובשת:

ג'קט פארקה LOVES (זמין במידות סמול ומדיום, אני לובשת סמול) / LOVES parka 
שמלה זארה (ישנה) / old zara dress
תיק מנומר LOVES (כרגע אזל מי שמעוניינת יכולה להירשם לקבלת עדכון) / LOVES leopard bag
מגפונים וגרביונים נקנו בחו"ל / booties and stockings bought abroad

אז שיהיה בלוגולדת שמח והמשך שבוע מצוין

שולחת את אהבתי ונתראה בקרוב!

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, ג'קט פארקה, הריון, אופנת הריון, שבוע 33, הריון בסטייל, הריונית, ג'קט צבאי, פארקה, תיק מנומר, דר משיח, style the bump, pregnant fashion blogger, maternity, utility jacket, parka, outfit, leopard pony hair bag, studded booties, מגפוני ניטים

בלוג אופנה ישראלי, leopard pony hair bag, utility jacket, parka, gray dress, fashionpea ,שמלה אפורה, בגדי הריון ,תיק מנומר, ג'קט צבאי, ג'קט פארקה

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, ג'קט פארקה, הריון, אופנת הריון, שבוע 33, הריון בסטייל, הריונית, ג'קט צבאי, פארקה, תיק מנומר, דר משיח, style the bump, pregnant fashion blogger, maternity, utility jacket, parka, outfit, leopard pony hair bag

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, ג'קט פארקה, הריון, אופנת הריון, שבוע 33, הריון בסטייל, הריונית, ג'קט צבאי, פארקה, תיק מנומר, דר משיח, style the bump, pregnant fashion blogger, maternity, utility jacket, parka, outfit, leopard pony hair bag, studded booties, מגפוני ניטים

Happy happy birthday Fashionpea!
As usual, I'm celebrating my blog's birthday a little late (the actual date is in the beginning of January) but you have to forgive me since I have a huge bun in the oven at the moment.

So, what's my conclusion of 7 years and two months of fashion blogging?
I've always enjoyed my little online spot, and had fun creating content and interacting with you guys but the past year was one of the best.
It might have to do with the fact that this is the year I launched my online shop, and took my fashion hobby to a professional level. It has come full circle and I can't be happier.

Also, my pregnancy made us (you and me) connect on a much deeper level, which I did not anticipate and was a lovely surprise.
I'm thankful for each and every one of you for reading here, sharing your ideas and thoughts, commenting and encouraging me. I don't take this for granted and I'm so happy you are a part of this pregnancy experience and rooting for me all the way. You are the best!

Here's to many more years of fun blogging and great readers and community.
Cheers to you!

Have a good week and see you soon
all my love,
XX