3/24/15

one more maternity outfit / ?עוד אאוטפיט הריון. וזהו

אופנת הריון, בגדי הריון, הריון בסטייל, שבוע 31, בלוג אופנה ישראלי, סניקרס איזבל מאראנט, ג'ינס הריון, צעיף, ג'קט אופנוענים, הריונית, maternity outfit, maternity jeans, isabel marant sneakers, stripe shirt, style the bump, maternity fashion blog, biker jacket



בוקר טוב!
נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא ילדתי. אנחנו במרחק של 8 ימים מה-due date (המשעשע שלי) וההתרגשות בשיאה.
בכל יום אני מנסה "לפנות סופית את השולחן" ומצליחה חלקית כי כמובן ברגע שסיימתי משהו צץ לו משהו חדש שצריך לטפל בו.


התמונות האלה צולמו לפני כמה שבועות טובים, כשעוד הייתי קטנה ודקיקה (הומור של הריוניות) ולפני שהכרזתי על הפסקת צילומים לבלוג. ניסיתי לתזמן את הצילומים והפוסטים המתוכננים כך שאני לא אצטרך להצטלם בחודש תשיעי כי לא ידעתי מה הוא יביא עימו והאם יהיה לי בכלל כוח להצטלם או לעשות מטלות אחרות.
חששתי שאהיה גוש אנושי שבעיקר מבלה במיטה ולא יכול לעשות כמעט כלום, לכן השתדלתי להכין מראש כמה שיותר דברים לקראת החודש התשיעי.

לאור זאת אני מאוד מופתעת מפרץ האנרגיה וההרגשה הטובה שאופף אותי כרגע.
מלבד ה"בעיה" שבתנוחות השתרעות מסוימות על הספה אני צריכה מישהו שיעזור לי להתרומם ולקום, הכל פחות או יותר כרגיל, ואפילו חלק גדול מהכאבים והדברים המציקים שהתרחשו במהלך ההריון (כמו כאבי גב, לחץ על הסרעפת) נעלמו באופן מוחלט. ואני עושה כמעט הכל כרגיל, כולל סחיבות מהסופר (יש לי איזה שריטה בנוגע לקניות של מזון, אולי נדבר על זה בהזדמנות), בישולים, כלים, ושאר ירקות.


מבחינה אופנתית, חייבת להודות שבשבועיים האחרונים (משבוע 37 ליתר דיוק) יש קצת "נפילת מתח".
אני כבר לא מסוגלת ללבוש ג'ינס הריון (שהיה אחד מהפריטים האהובים והשימושיים לאורך כל ההריון הזה) ונאלצת להסתפק בטייץ וחולצות ארוכות.
מבחינת שופינג אין על מה לדבר כרגע כי אני אוטוטו יולדת ואין טעם להשקיע בבגדי הריון נוספים.
כמו כן, אני עוד לא יודעת לאיזו גזרה אני הולכת לחזור, פלוס מה יהיו הצרכים שלי בלבוש (קיבלתי כמה התראות שאם אני הולכת על הנקה, סביר להניח ששמלות יהיו מחוץ לתחום [הכנס אמוג'י בוכה] וגם חולצות ללא כפתורים כמובן). אז אין סיבה להקדים ולהצטייד במלתחה פוסט-הריונית.


בקיצור, אני כרגע קצת כבדה אבל רעננה ואופטימית ומחכה בקוצר רוח לבאות. זה קורה בקרוב!
מה שעוד קורה בקרוב הוא פרסום של פוסט חדש ואביבי במיוחד שצילמתי עם רונן ושטיזר ממנו עלה כבר לעמוד הפייסבוק של הבלוג. stay tuned...


המשך שבוע טוב :)

אני לובשת: 

חולצת פסים להריון אבישג ארבל / Avishag Arbel maternity stripe shirt
צעיף עם הדפס ציפורים LOVES, קיים גם בצבע נוסף / LOVES bird scarf
ג'ינס הריון אבישג ארבל / Avishag Arbel maternity jeans

ג'קט אופנוענים וינטג' מפריז / vintage biker jacket from Paris
סניקרס איזבל מאראנט / isabel marant sneakers

אופנת הריון, בגדי הריון, הריון בסטייל, שבוע 31, בלוג אופנה ישראלי, סניקרס איזבל מאראנט, ג'ינס הריון, צעיף, ג'קט אופנוענים, הריונית, maternity outfit, maternity jeans, isabel marant sneakers, stripe shirt, style the bump, maternity fashion blog, biker jacket

בלוג אופנה ישראלי, אפונה בלוג אופנה, הריון בסטייל, בגדי הריון, שבוע 31, 31 weeks, style the bump, israeli fashion blog, street style in tel aviv, maternity style

אופנת הריון, בגדי הריון, הריון בסטייל, שבוע 31, בלוג אופנה ישראלי, סניקרס איזבל מאראנט, ג'ינס הריון, צעיף, ג'קט אופנוענים, הריונית, maternity outfit, maternity jeans, isabel marant sneakers, stripe shirt, style the bump, maternity fashion blog, biker jacket

Good Morning!
We are currently a week and one day away from the due date and the excitement is in the air.
Every day I'm trying to "clear my table" and partially succeeding, since more stuff tend to come up every time I finish something.

These pics were taken a few weeks ago when I was smaller and slimmer (pregnant ladies humor) before I declared a hiatus from taking blog pictures. 
I wanted to have my 9th month in clear from most duties since I didn't know how I was going to feel and if I'll be too heavy or not be able to do some things that I normally do.

To my surprise I'm feeling great! most of the aches and pains of this pregnancy (which were not a lot to begin with) actually disappeared in the last weeks and I'm feeling super energized all of a sudden. A sign that the delivery is coming close? maybe. Maybe it's just the excitement of finally meeting our son.

Fashion wise things are a little on the low side. since week 37 I'm not able to wear maternity jeans, which were my favorite item to wear during this pregnancy. So only leggings and long blouses / tunics from me. I kind of feel uninspired and not feel like buying anything - no reason to invest in maternity clothes at the moment, and also not clear what my needs will be after the baby is born and how soon will I get my figure back so I won't be stocking a post-maternity wardrobe either.

We'll just have to wait and see. In the mean time pure excitement and trying to tie more loose ends and pass the time left constructively.

Stay tuned for my next post which is a beautiful spring celebration shot by the talented Ronen Frieman.


Have a nice Tuesday
XX