2/22/15

pregnant teddy bear / דובון בהריון

maternity fashion, style the bump, pregnant fashion blogger, pregnancy, 34 weeks, michael kors bag, maternity jeans, בלוג אופנה ישראלי, אופנה בהריון, בגדי הריון, שבוע 34, אפונה בלוג אופנה, תיק מייקל קורס

דר משיח, בלוג אופנה, תיק מייקל קורס, בגדי הריון, הריון בסטייל, אופנת הריון, אאוטפיט הריון, בלוג אופנה ישראלי, style the bump, michael kors bag, maternity fashion, 34 weeks, maternity jeans, fuzzy coat, fluffy coat

בלוג אופנה ישראלי, דר משיח, פסים, סוודר פסים, מעיל פלאפי, אאוטפיט, בגדי הריון, תיק מייקל קורס, michael kors bag, israeli fashion blogger, striped sweater, fluffy coat, street style in tel aviv

דר משיח, בלוג אופנה, תיק מייקל קורס, בגדי הריון, הריון בסטייל, אופנת הריון, אאוטפיט הריון, בלוג אופנה ישראלי, style the bump, michael kors bag, maternity fashion, 34 weeks, maternity jeans, fuzzy coat, fluffy coat

maternity fashion, style the bump, pregnant fashion blogger, pregnancy, 34 weeks, michael kors bag, maternity jeans, בלוג אופנה ישראלי, אופנה בהריון, בגדי הריון, שבוע 34, אפונה בלוג אופנה, תיק מייקל קורס



היוש!
חוזרת אחרי העדרות קצרה, מכינה אתכם לחופשת הלידה שלי.. חח :)
סתם, אני עצמאית אז נו חופשת לידה פור מי. באסוש.
למען האמת הייתי קצת כבדה ועייפה השבוע, זה מה שקורה בסוף חודש שמיני כנראה, ומאחר ואני מסרבת לעצור ולהאט קיבלתי מעצמי תזכורת שאין מה לעשות, אני כבר לא בסטטוס של "אני בלבד" אלא פלוס חצי, עם אקסטרה 12 ק"ג וצריך לדאוג לעצמי ולבוטן ולא להשתגע.

מי שהצליח לעקוב היו לאחרונה כמה אייטמים וכתבות שכללו אותי, המעניינת ביותר שבהן היא הכתבה במאקו 9 חודשים, עם כותרת מעולה ששיעשעה אותי ושקולעת בול.
אם אתם מעוניינים לקרוא מתובנותי על בגדי הריון ומה אני מתכוונת לקחת איתי הלאה מבחינה אופנתית גם אחרי ההריון הזה, מוזמנים לקפוץ ולקרוא את הכתבה המלאה >>
תודה לרוני המקסימה שראיינה אותי ועל הדרך גם נתנה לי אחלה טיפים מנסיונה לקראת הלידה :)


אני לובשת כאן אאוטפיט שסביר להניח שהייתי לובשת גם אם לא הייתי בהריון, אם כי אובססיית הפסים ללא ספק מצאה את ההריון כתקופה נעימה ונוחה להתבסס בה ולפרוץ במלוא העוז. יש מצב ש-90 אחוז מהאאוטפיטים שלי בהריון הזה כללו פסים, לא? אולי אפילו יותר? צריכה לבדוק את זה.
על כל פנים מעיל פלאפי, סוודר פסים, ג'ינס לבן וסניקרס לבנות זה מה שמעניין אותי כרגע, אם או בלי קשר להריון. צירפתי כמה תמונות שימחישו את מצב הכדורסל בבטן כי בתמונה פרונטלית לא ממש רואים את המעמסה.

מה עוד? אני כרגע בשלהי שבוע 34, מה שאומר שאני אמורה להכניס להילוך גבוה סידורים ללידה.
אחת המטלות הנוכחיות היא להכין תיק לבית החולים, ומה שבעיקר מטריד אותי זה איזה חטיפים להכניס לתיק וכמו כן, האם ירידת המים עלולה להרוס זוג נעליים יקרות לליבי (ולכיסי)? והאם כדאי להתחיל להסתובב החל משבוע 37 עם נעליים שלא אכפת לי שילכו לפח? (והאם יש לי כאלה בכלל??)

שאלות רבות, כנראה שהתשובות יגיעו במהלך השבועות הקרובים. הישארו בהאזנה.

שיהיה שבוע טוב 3> 3> 3>



Hi, I'm back after a little time off, preparing you to my maternity leave.. hehe.
No actually I was feeling very tired and heavy lately, and since I refuse to slow down I just had to last week because I became exhausted. It's not just me anymore, I have to remember that :)

If you are reading Hebrew by any chance (or have Google Translate) here's a link to a nice little article that was published in Mako's 9 months section about my pregnancy fashion ideas and conclusions. To read more, click here >>

About my outfit, I'm wearing here a combo of teddy bear coat, striped sweater, white maternity jeans and white sneakers, which is what I'm into lately, regardless of being pregnant or not.
I added a few side shots so you can see just how pregnant I am (almost 9 months in) because in the frontal ones you can't really see how big my belly is at the moment.

So I'm currently at 34 weeks, which means I need to start getting prepared for labor.
The first thing I need to do is pack my hospital bag and right now I'm contemplating which snacks to pack in and also what will happen when my water break and if a certain pair of precious (and expensive) shoes will get ruined by it?
Should I start wearing shoes that I won't mind getting ruined? (and do I have any of these?)
Stay tuned for the answers... And have a nice Sunday!