2/2/15

maternity jeans and a jacket / ג'ינס הריון וג'קט

בלוג אופנה, הריון, בגדי הריון, אופנת הריון, ג'ינס הריון, אבישג ארבל, אאוטפיט, maternity jeans, style the bump, pregnancy fashion, israeli fashion blogger

בלוג אופנה, בגדי הריון, אפונה בלוג אופנה, ג'קט, שבוע 31, ג'ינס הריון, LOVES, 31weeks, maternity clothes, israeli fashion blogger, valentino rockstud bag, תיק ולנטינו

LOVES jacket, valentino rockstud bag, israeli fashion blogger, valentino, תיק ולנטינו, ולנטינו רוקסטאד, ג'קט לאבז

בלוג אופנה, הריון, בגדי הריון, אופנת הריון, ג'ינס הריון, אבישג ארבל, סנירקס איזבל מאראנט, maternity jeans, style the bump, pregnancy fashion, israeli fashion blogger, isabel marant sneakers

בלוג אופנה, בגדי הריון, אפונה בלוג אופנה, ג'קט, שבוע 31, ג'ינס הריון, LOVES, 31weeks, maternity clothes, israeli fashion blogger, valentino rockstud bag, תיק ולנטינו

בלוג אופנה, הריון, בגדי הריון, אופנת הריון, ג'ינס הריון, אבישג ארבל, סניקרס איזבל מאראנט, maternity jeans, style the bump, pregnancy fashion, israeli fashion blogger, isabel marant sneakers

בלוג אופנה, הריון, בגדי הריון, אופנת הריון, ג'ינס הריון, אבישג ארבל, קניות אופנה לאבז, לאבז, תיק ולנטינו, maternity jeans, style the bump, pregnancy fashion, israeli fashion blogger, valentino rockstud bag, isabel marant sneakers



אחד האאוטפיטים האהובים עלי והפשוטים להרכבה הוא ג'ינס וג'קט מגניב.
חומרי הגלם הם ג'ינס וג'קט מגניב, כמובן, וניתן להוסיף אקססוריז לפי הטעם.
ועם כל כמה שזה נשמע פשוט, וזה באמת אמור להיות די פשוט, בהריון גיליתי שזה לא כל כך פשוט. בעיקר נושא הג'ינס.


מאחר ואני נמצאת בהריון בחודשי החורף, ג'ינס הוא פריט מהותי במלתחת ההריון שלי.
בארץ החמה שלנו ייתכן שבהריון קייצי אפשר או אפילו נחמד להסתדר בלי ג'ינס - קשה לי לדעת כרגע, תשאלו אותי אחרי שאהיה בהריון בקיץ - אבל בחורף זה בעיני פריט מאסט. 


וגם זה ג'ינס! come on. אתם מצפים שאסתדר כמעט שנה שלמה בלי ג'ינס?
מי שזוכר את הפוסטים הראשונים שלי אחרי שהודעתי כאן על ההריון יזכור גם שכתבתי שהפריט הראשון שהיה חסר לי ושלא יכולתי ללבוש מתוך המלתחה הרגילה שלי הוא ג'ינס.

יש הרבה היצע בתחום הזה אבל ממה שבדקתי לא הכל מתאים, או יותר נכון, הרוב לא מתאים.

כשחושבים על זה, קצת כמו ג'ינס רגיל. למצוא את הג'ינס שלך זה כמו למצוא בן זוג - דורש הרבה חיפושים, נכונות לעשות כמה טעויות על הדרך ולא מעט סבלנות.

הג'ינס הלא הריוני האולטימטיבי שלי הוא ג'יימי של טופשופ, והפלא ופלא, החברה הבריטית מייצרת לו גם גרסת מטרניטי (!), אבל זו לא מגיעה לארץ למרבה הצער והגזרה היחידה שכן מגיעה בגרסת מטרניטי (leigh) מאוד לא מתאימה לי. 


ניסיתי בכמה רשתות ישראליות לבגדי הריון ונתקלתי בבעיה הידועה והמוכרת עם רשתות ישראליות: המידות הקטנות לא כל כך קטנות. אין דבר יותר גרוע מסקיני ג'ינס שענק על הירכיים ויושב ברפיון על הישבן.
ועם כל כמה שאני רזה, מידה 36 אמורה להתאים לי בדיוק ובגזרות הישראליות היא היתה משום מה ממש גדולה.


נתתי גם צ'אנס לאונליין שופינג (ברור!) והזמנתי זוג ממחלקת מטרניטי של אסוס, אבל לא מצאתי את מבוקשי - הזמנתי 2 מידות שונות ועוקבות כי לא הייתי בטוחה, והתברר שאף אחת מהן לא ממש התאימה.
האמת שקשה להזמין ג'ינס באינטרנט, זה אחד האתגרים הלא מפוצחים שלי :)

בסופו של דבר את הג'ינס שלי מצאתי באבישג ארבל, הוא יותר נכון הגיע אליי לפני שהספקתי לנווט את דרכי אליו, אבל ככה זה כנראה, it was meant to be. 
ג'ינס שיושב כמו שצריך באזור האגן ובא עם פאנל כותנה סטרצ'י שמכסה את הבטן - פה זה עניין של אסכולה: או שאתן מעדיפות פאנל כזה או רצועה אלסטית דקה שממוקמת מתחת לבטן. 
אני מעדיפה את הפאנל, אולי גם בגלל שפשוט קר לי מדי בבטן בלעדיו, עוד סוגיית אופנה של הריון חורף.

והלהיט הבאמת מהמם, שקיים בכל הג'ינסים להריון באשר הם - אין רוכסן! מה שאומר שבמשך 9 חודשים לא צריך לדאוג אם יצאת מהשירותים והחנות שלך פתוחה :) זה מעולה, כי לזכור דברים זה לא הצד החזק שלי בהריון הזה :)

צירפתי לג'ינס את הג'קט הזה של LOVES שאני מאוהבת בו ושנראה במציאות הרבה יותר טוב מכל תמונה (המון דיטיילים קטנים שעושים את הפריט), נעלי סניקרס שכנראה שאגור בהן עד סוף ההריון ותיק שמשתלב עם הלוק הכללי.

המשך שבוע טוב 3>

אני לובשת

ג'קט LOVES, עכשיו בסייל! / LOVES wendy jacket
סריג זארה, ישן / old zara knit top
ג'ינס הריון אבישג ארבל / Avishag Arbel maternity jeans
סניקרס איזבל מאראנט / Isabel Marant sneakers
תיק ולנטינו / Valentino rockstud bag

One of my favorite. casual, easy and no fuss outfits is a combo of skinny jeans and cool jacket.
This requires obviously a skinny jean and a coםl jacket. what's the problem?
But, as simple as it sounds, I found out that it's not so simple afterall during pregnancy.
Especially the skinny jeans part.

Since I'm having a winter pregnancy I think that a good pair of maternity jeans is a must.
Maybe during the hot summer in Israel you can manage without, but in this cold season I need at least one.

And we're talking about jeans people. Jeans! It's the most fundamental part of a wardrobe. So do you expect me to go without one for almost a year?? no way.
But the search for the right skinny jean was not so easy - when you think about it, it's similar to searching for the perfect pair of jeans when you're not pregnant: takes time, effort, a few mistakes along the way and patience.

My ultimate non-maternity skinny jeans are the Jamie model from Topshop. They even make a pregnancy version for this one but unfortunately they don't carry it in the Israel stores. So I had to look else where.

Israeli maternity chain stores were a bust, because I found the cut and shape of their jeans just too big. And a good skinny jean must "sit" firmly on your backside and thighs.

Eventually I found my pair at Avishag Arbel. It actually came to me before I managed to find my way to it, but I guess this is how it goes when it's meant to be.
It hugs my bottom part nicely and is equipped with a soft elastic band which I find really useful otherwise my belly will get cold.

I added my beloved LOVES cool jacket to the outfit, super comfy sneakers and a bag that will go with the whole ensemble. 


Have a great week 
See you soon
XX