12/14/14

bump diaries: week 23 / אפונה בהריון: שבוע 23

fashionpea bump diaries, bump diary, maternity, pregnancy, 23 weeks, pregnant fashion blogger, בלוג אופנה, אופנת הריון, בגדי הריון, אבישג ארבל, שבוע 23, הריונית, בלוג אופנה ישראלי, אופנה בהריון, יומן הריון

היוש, מזמן לא היה לנו איזה סיכומון הריוני קטן, אז קבלו את שבוע 23 במלוא תהילתו:

שבוע הריון: שבוע 23


גודל העובר (בהשוואה לפרי/ירק) 
: חציל.
בתמונה אני לובשת סריג פסים של LOVES.

איך אני מרגישה: יופי טופי. הייתי קצת מצוננת בשבוע שעבר, כמו כולם, אבל אנחנו מאחורי זה.
בנוסף, בשבוע האחרון התחלתי להיות מסורבלת - להתכופף זה כבר לא מה שהיה פעם, וגם לא לנעול נעליים. נראה איך זה יתקדם.

מה אני אוכלת השבוע: הכל, כשהדבר המרכזי שאני רוצה לאכול נון סטופ, והאוכל שאני מתאווה אליו ביותר מעבר לכל מאכל אחר בהריון הזה הוא: המבורגר וצ'יפס.
רצוי עם כוס דיאט קולה ליד (מרשה לעצמי פעם ב..) ותוספת של טבעות בצל. היוש צרבת. סתם, עדיין אין לי, תודה לאל!
אני לא מתנגדת לשום המבורגר: מרשת פאסט פוד או של מסעדה שמתמחה בבשרים, רק תגידו לי ואני כבר בעניין. כשבראש הרשימה מככב הספרדי של הבורגראנץ', ההמבורגר החביב עלי עוד מלפני ההריון שהפך בחודשים האחרונים לאהוב לבי.
טוב, אתם יכולים להמשיך לקרוא את הפוסט, אני הולכת לצוד לי המבורגר...


מה דוחה אותי:
אנשים שנדחפים בתור לפני אישה בהריון (ובכלל לפני אנשים אחרים) וכאלה שלא עוצרים לפני מעבר חצייה.

וגם, להתעטש. ??
בכל פעם שאני מתעטשת, זה כאילו מפעיל את רפלקס ההקאה ואני ממש צריכה לעצור את עצמי שהעיטוש התמים לא ייגמר ב-בעעעעעעעעע ענקי.
זה מעולם לא קרה לי לפני ההריון וזה מוזר, דוחה ולא נעים כאחד. עוד מישהי עם כזאת תופעה?


המרענן הרשמי של שבוע 23: פירות עשירים בויטמין סי.
עקב ההריון קיבלתי מרשם לנטילת כדורי ברזל (משהו די שגרתי) וכשקראתי את האותיות הקטנות הבנתי שלא כל כך פשוט לקחת את הכדורים האלה (הרבה מזונות וחומרים מעכבים את הספיגה של הברזל - כמו למשל מוצרי חלב או קפאין), אז מצאתי לי דרך טעימה, נעימה ומתאימה לנטילת הכדורים: לצד צלחת תותים, קיווי וכוס מיץ תפוזים סחוט. יש פה רופאים בקהל? אני מקווה שאני עושה את הדבר הנכון.


שבוע 23 מבחינה אופנתית:
משבוע לשבוע הצורך בבגדים יעודיים להריון נהיה יותר משמעותי. לכן שמחתי מאוד לקבל הזמנה לבחור לעצמי מלתחת הריון שלמה ומושלמת בחנות של מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל בבזל בתל אביב.
נחשפתי בבוטיק למבחר עצום של פריטים יפים ושימושיים והיה לי באמת קשה לבחור, אבל בסופו של דבר הצלחתי לצמצם את הבחירה ל-7 פריטי מפתח שכבר משמשים אותי יום יום מאז.
עוד על כך + תובנות על בגדי הריון בפוסטים הבאים.
בנוסף, לקחתי את עצמי לביקור במחלקת לבנים והצטיידתי בחזיה חדשה, כי הבנות כבר לא יכלו להיות כלואות יותר בחזיה שקטנה עליהן בשני קאפים (!!).

למה אני מחכה
לסיורי לידה.
קבענו כמה סיורים במספר בתי חולים, מעניין לראות על מה מדובר ועוד יותר מעניין מה נחליט.
מה שבטוח, בסוף זה יכאב למישהי. סטוגודוש.
אם למישהי יש המלצות על בית חולים מסוים, מוזמנת לכתוב בתגובות לפוסט.  


שיהיה שבוע מצוין
נתראה בקרוב 3>




Hi there!
We haven't had a bump diary in a while, so here goes:


Pregnancy week: week 23

Baby is the size of a: eggplant (yummy)

How am I feeling:
Great. I had a bit of a cold last week - like everybody else, but we're passed that.

Also, I noticed that tying my shoes has become a bit of a challenge this past week and also bending down is hard. Let's see how it goes from here.

What am I eating:
Everything, but my top and ultimate craving these days and throughout the pregnancy is a meal of burger and fries, with a side of onion rings and a diet coke (I allow myself one glass once in a while). I just can't get enough of it, either it's a fast food chain burger or one from a specialty burger joint  - I'll eat it and enjoy every bite.

What I find gross:
When I'm sneezing these days it almost every time ends with an almost vomiting. Has any pregnant woman reading this had that? It's like the sneezing releases the gag reflex, something I never had prior to being pregnant, seriously weird and annoying.


Week 23 - fashion wise:
As the weeks go buy I find myself in need for suitable and designated maternity clothing. So I was happy to be invited to choose a maternity wardrobe at one of the boutiques of a prominent Israeli maternity designer named Avishag Arbel.
It was hard to chose from all the great, comfy, wearable and functional items but finally I've narrowed it down to 7 key items. More on that soon.
Plus, had to visit the underwear department to get a new bra since the girls were starting to suffer from cramming into a bra with two cup sized too small...

What I'm waiting for:
Going to check out hospitals.
We scheduled visits to a few of the nearby hospitals to see the maternity wards and delivery rooms. After the visits I'll decide where I'm going to come when it's time. Argg, a bit nervous about that at the moment :)

Wishing you a great week!
XX