10/1/14

the midi pencil skirt

tie_front_skirt_loves1

tie_front_skirt_loves3

tie_front_skirt_loves6

tie_front_skirt_loves2

tie_front_skirt_loves5



נסיון ראשון בלבוש לעונת מעבר.
המקסימום שהצלחתי כרגע זה לנעול נעלי סניקרס סגורות.

ועוד לא קניתי שום פריט חורפי עד כה.
האמת שכבר יותר מחודשיים לא קניתי כלום בשום חנות, ככה זה כשיש לך חנות בגדים משלך, ואת פשוט יכולה לגשת לסטוק ולבחור מה שבא לך. די כיף!

מניחה שהתאבון לארוך יבוא עם ירידת הטמפרטורות, כרגע לא דחוף לי להצטייד בסוודרים או חלילה מעילים.
ובמקומות קרירים יותר - שבוע האופנה פריז מתקרב לסיומו.
היה מעניין כרגיל, אך פחות מלהיב ומרגש ממה שחשתי בעונות קודמות. אבל לא נראה לי שהבעיה בפריז או בתצוגות, מסוג הדברים שאומרים עליהם "זה לא אתם, זה אני".
אני שוב באיזה shift אופנתי, מתחברת לכיוון מנימליסטי ונקי מאי פעם (לפחות בהיסטורית הסטייל שלי), כך שהקרקס האופנתי הזה לא ממש מצליח להרטיט את מיתרי ליבי.
אולי בהמשך.
אולי זה ייגדל עלי.
אולי אני אגדל ואגיע שוב למקום הזה.


בינתיים תמצאו אותי בחצאיות מידי ונעליים ספורטיביות.
תודה לאריאל על התמונות!
המשך שבוע טוב וגמר חתימה טובה.


אני לובשת:
חולצת טי חתוכה h&M, ישנה / h&m t-shirt, old
חצאית עפרון עם קשירה tie front pencil skirt by LOVES / LOVES
סניקרס ash, נראו כאן, וכאן / ash wedge sneakers


Hi there!
This is my first attempt of transitional dressing.
The warmest item I have managed to wear is sneakers or shoes that are not sandals, and I gotta tell you, we're not there yet. too hot.
Haven't started buying any fall stuff yet, and mainly dressing up from the stock of my own shop LOVES, and I have to say it's quite fun.

I'm currently into minimalistic and simple looks, clean lines, no bold prints, midi length skirts, and sporty and comfy shoes. This is the fashionable spot I'm at, at the moment.
We'll see what kind of shift the cold seasons will bring, if they will bring any.
Can't wait to find out!

Have a great rest-of-the-week :)
XX