6/7/13

clash & burn

digital_print_houndstooth3

digital_print_houndstooth2

digital_print_houndstooth1

Howdy!
A quick hello from sunny Israel on this lovely Friday afternoon which means WEEKEND!

And no, I did not get dressed in the dark (hehe...) just trying a bit of print mixing which was all the hype about two years ago - remember this post?
I am pretty sure we are all very over and past that trend but sometimes it's still fun to reminisce about previous trends.

Trying to keep up with the blog routine has been challenging lately (to say the least) since I have recently started a new and very demanding job. Wish me luck!

hope you all have a great weekend!

היוש!
מה נשמע?
לא התלבשתי בחושך למי שתהה... סתם החלטתי לנסות איזה שילוב הדפסים משעשע. הייתי חזק בקטע לפני שנתיים בערך (זוכרים את הפוסט הזה?) אבל אני מניחה שמאז כולנו התבגרנו, נרגענו והמשכנו הלאה. עם זאת, לפעמים זה עדיין נחמד לחזור ולהרהר בטרנדים שעברו.
אני קצת מתקשה לשמור על שגרת הבלוג מאחר ואני בעיצומן של התפתחויות מקצועיות מעניינות.
סיימתי לפני כמה שבועות קדנציה בתפקיד מרכזי בצוות (או צמד) הדיגיטל של אחת החברות הגדולות בארץ (סורי, לא שילמו לי גם על פרסומת בבלוג :)) ולפני כמה ימים עברתי לחברה מגניבה והיפראקטיבית בה אני מקימה בימים אלה מחלקה חדשה. 

הסיבה שאני חופרת לכם עם הקו"ח האלה היא כדי שתמחאו לי כפיים. סתם, לא. משום שאני מחפשת למחלקה החדשה בן אנוש חמוד ואנרגטי למשרת תקציבאי/ת דיגיטל מתחיל/ה.
אז אם מישהו מכם מקבל צמרמורות של עונג בגוף למשמע המילה דיגיטל ומעוניין למלא תפקיד מאתגר שכולל עבודה קשה פלוס הרבה עניין פלוס מוכן לשעות עבודה מאומצות שלחו לי מייל. או ציוץ. או הודעה בפייס. פרופילי הרשתות החברתיות מימין למעלה.
המשרה בתל אביב, 3 דקות ממגדלי עזריאלי. (ואין לה שום קשר לבלוג או לאופנה, למען הסר ספק).

חדל אש - תודה לכל מי ששלח קורות חיים, אתם מהממים!

ברוח אופטימית זו ניפרד, מקווה שכל מי שמחפש עבודה ימצא את מבוקשו במקום זה או אחר.
תודה לאריאל על הצילומים. שבת שלום!

אני לובשת:
חולצה מאיביי / blouse from eBay

חצאית מאיביי / skirt from eBay
סנדלים זארה / zara sandlas
תיק מלברי / mulberry bag