12/28/09

surroundings

blouse1

blouse2

blouse3
חולצה זארה, חצאית מהארון (הבלתי נדלה) של אמא, חגורה Jimmy Choo for H&M, מגפונים דיסקו רוסו

blouse4

השבוע האחרון התאפיין בהתשה של כוחותינו עקב שיפוצים של הדירה מלמעלה (שמשתפצת זו הפעם השניה בשלוש השנים האחרונות, וזמן קצר אחרי שהצלחתי להתאושש מהשיפוץ של הדירה ממול). התעוררתי מדי יום בשעה 6:55, עם תחילת פעולת המקדחים וברחתי מביתי כל עוד רוחי בי בעודי מרחמת על החתול המסכן שנאלץ להישאר בתופת שמאחור.
השבוע התאפיין גם בשינויי מזג אויר קיצוניים ומעברים מחום לקור, גלי חום שהתעוררו בעיקר במקומות בילוי ופאבים (נראה לי קצת מוקדם לתסמיני גיל המעבר, לא?) ותחזיות מזג אוויר כושלות שגרמו לי ללבוש מעט מדי בימים מסוימים ויותר מדי בימים אחרים. + התגלית שבזכרון יעקב ובחיפה, הקרובות למדי, יש מזג אוויר שונה לחלוטין!
את האאוטפיט הזה לבשתי ביום החם ביותר של סוף השבוע והוא היה בהחלט מספיק מחמם, לפחות עד שקיעת השמש. במבט לאחור החולצה מזכירה לי קצת את חולצת התלבושת האחידה שהיתה לי בתיכון ושכל כך ניסיתי להתחמק ממנה (אני מקווה שרכז השכבה המהולל שלי דאז, אבי הוך, קורא את הפוסט הזה. נעשה תיקון) ואולי זה בגלל המקום בו בחרתי להצטלם.
לחולצה המכופתרת צירפתי חצאית עור מהארון של אמא שבמקרה התוודעתי לקיומה וכמובן שניכסתי לעצמי באופן מיידי (אל דאגה, לא זכור לי שהיא לבשה אותה בשנים האחרונות). אין אפס, המקום הטוב ביותר לעשות בו שופינג, by far. הוספתי חגורה שחורה צרה ונעלתי את "נעלי הספורט" החדשות שלי שמאז פרישתם בטרם עת של מגפוני מנגו המהוללים (אני צריכה לבדוק עם הסנדלר אם יש אפשרות החייאה) ממלאות את מקומם בכבוד רב וכמעט לא יורדות לי מהרגליים.
כמובן שהגולגול המקורי שאירגנתי לעצמי על הקודקוד קרס די מהר והתחלף בזנב סוס, וזו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לאחרונה. כנראה שהגיע הזמן להסתפר או לפחות לקצץ קצוות לקראת השנה האזרחית החדשה. ואפרופו שנה חדשה, למישהו יש תוכניות מיוחדות ליום חמישי בלילה? שלי עדיין לא סגורות אבל מה שבטוח שיהיה מעורב בהן אלכוהול מבעבע מסוג כלשהו (ולא בירה!)...
תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה המשך שבוע נעים!


For those of you who read this in English and not live in Israel, I hope you look closely at what I'm wearing and notice that there is no coat or sweater in this outfit. No, I haven't lost my mind and decided to take pictures in the cold with only a blouse on. It is still pretty warm here, at least during the day.
I had a pretty exhausting week since the neighbours from upstairs (whom I haven't even met) are renovating and every day at 6:55 AM I had to wake up to drilling sounds. Ouch!! that's a pretty rude awakening... So I had to practically run out of my house as soon as the drilling began, and leave the poor cat behind. Sorry Zion!
I don't know what are your plans for New Year's Eve (Partying) and I'm not really sure about mine yet, I only hope that a few glasses of bubbly are going to be involved...
Hope you all enjoy your holiday (there is no holidy in Israel right now, we mark a different new year's eve which is called Rosh Ha'shana) and have a happy new year!

27 comments:

CLASSICAL BUT MODERN, YOU ALWAYS SURPRISE US! I WOULD LOVE TO MEET YOU

@ MAISONCHAPLIN.blogspot.com

את ממש מזכירה לי את סופיה קופולה בתמונה השנייה

קלאסית ויפה! אני מתה על מראה התיכוניסטית השיקית, וזה הולם אותך ביותר... תנסי לתפוס את הגולגול עם סיכות סבתא שחורות, כי זה מאוד יפה לך.

הרבה זמן לא הייתי כאן וכל שניה שעוברת שהגלגלת של העכבר מושכת אותי למטה מדהימה אותי עוד יותר
פשוט אין לי מילים
אני לא אגזים אם אומר שאת נותנת כאן כבוד רציני לישראל

מהמם מותק, מהמם..

שתהיה שנה אזרחית חדשה מדהימה לך, לאריאלה ולשאר הקוראים פה..

גם לאמא יש טעם טוב.
והחגורה ממש יפה.

התמונה השנייה יפיפייה !
תעשי חיים משוגעים ביום חמישי , לא משנה מה תחליטי לעשות ואולי קצת תמונות זוהרות מאותו הערב ?!
אביטל.

אז מה אמרנו על התקרבות לטעמי?!
כמי שהיא שמאד אוהבת ללבוש עור,
אהבתי ביותר את השילוב הזה באוטפיט,
המתאפיין בניגודים, חולצה(ילדה טובה
-תיכון), חצאית עור(הצד היותר פרוע),
המגפונים.
אין ספק, אם היית סטייליסטית, היית
בקו הראשון.
מאחלת ששנת 2010 תהיה מוצלחת,ומהנה.
לינדה H

I really like the way the mix rolled-up sleeves/leather shirt softly decline your preppy-like silhouette on
a casual/electrifying mode
ps: I warmly wish you "Bon courage" for the Neighbours AND an exciting New Year's Eve Dear

à Bientôt, Antoine

לירז - כן, משום מה אין לי מספיק כאלה בבית ובקושי מצאתי שתי גומיות לשיער. צריך לעדכן את המלאי! :)

Linda H -
יפה אמרת, שתהיה לנו שנה מוצלחת ומהנה!! מצטרפת בפה מלא לאיחול בחזרה לך ולכולם... :) תודה!

stilettostetico -
have a great new years eve! thanks!

אביטל - אולי תקבלי את משאלתך... :) תהני גם את

boiler - סומכת עליכם שתבלו כמו שצריך ובשיק רב, אה ?! ;)) ושתהיה שנה אזרחית לעילא ולעילא!

ביני - אין כמו אמא. בתכל'ס לימדה אותי הכל. וממשיכה לתרום את תרומתה כפי שניתן לראות בפוסט.
לגבי החגורה, באמת הגיע הזמן שתהיה לי חגורה שחורה דקה וארוכה שאפשר לחגור אותה בכל מיני דרכים. משמשת אותי היטב בכמה השבועות הבודדים שהיא בבעלותי. תודה!

Maison Chaplin -
talk to me when you come visit Israel... ;))
I highly reccomend it !

shani levi -
את מזכירה לי שאוטוטו שנתיים לבלוג. איך הזמן עובר כשנהנים... ובאמת נהנים מהעשייה ואני ממש שמחה שעוד אנשים נהנים איתי וממה שנעשה.

מותק, המגפונים והחצאית הורסים!!!
תהני בשנה האזרחית החדשה שה שה :)

נראית מעולה דר, מעולה!
איזה כיף שהחצאית של אמא מתאימה לך :)
Have fun בחמישי!

האוטפיט קלאסי, מתוק, אבל עם טוויסט.
אולי זה הרקע ואולי האלמנט השחור הבולט באוטפיט שמוסיף לו חספוס אדגי כזה. מאוד מודרני...
מזכיר את קייט לנדפר מ"אל"

הנעליים כל כך מדהימות!

מאחלת לך ששנת 2010 תיהייה מהממת.

נשיקות

איזה קטע, בדיוק התלבשתי ככה היום רק עם מגף כאמל
כנראה שאין צורך לציין שאהבתי :)

שילוב יפה של ילדה טובה ורעה, אהבתי!

איזה קוקו יפה.
אמי בעלת טעם משובח אך, לצערי, כמה וכמה מידות מעליי...איני יכולה ללוות כלום מהארון שלה. :(

MyMoonDay - שתהיה שנה אזרחית נפלאה. נשיקות!

Dana - אנחנו לא ממש באותה מידה אבל איכשהוא תמיד מתגלה בארון מציאה. ולמרבה הצער בנעליים יש בין שתינו הבדל של שתי מידות (באסה!!)... מזל שלאקססוריז כמו תיקים אין מידה :)

alisa - נשמע טוב, אולי אני אנסה את זה מתישהוא ;))

טושיק - תנקס! מקווה שתקבלי את פני השנה החדשה בנעימים!

Galit-Lynn Stiklaro - זה בדיוק מה שאמרתי כשמדדתי אותה (היה איזה חשש לרגע) - איזה כיף!
מאחלת לך בחזרה הנאה רבה בחמישי.

the eye - איזו אישיות רבת שיק לסגור איתה שנה / לפתוח שנה חדשה. בזמני הפנוי אני הולכת לעבור על תמונות שלה ולספוג השראה. :)

bloodymiri - גם אני מתחילה לחבב את השילוב הזה :)

classic and sexy....I love your hair

אאוטפיט פשוט ומדויק! השילוב בין הפריטים מושלם...
אם את מדרימה תל אביבה (כן, מוזר להגיד "מדרימה" על תל-אביב, אבל הכל יחסי) יש בהחלט כמה דברים כיפיים פה לציון השנה החדשה, מוזמנת להתעדכן אצלי. כך או כך, מקווה שתהני!

מקסים ופשוט.:)
לדבר הזה את קוראת נעלי ספורט?!

מראה התיכוניסטית הוא מהאהובים עליי, וכאן הוא מבוצע כהלכה. התמונה האחרונה היא מהיפות שהעלית לבלוג אי פעם, לדעתי.

מורן - בסלנג שלי זה נעלי ספורט D:. נעלי ספורט עם חיוך כמובן. ומרכאות. אני מתרוצצת עם הנעליים האלה לא מעט ולהלן הכינוי... :)

Nina - תודה, מקווה שגם את תקבלי את ערב השנה החדשה בהנאה! אצלי מתוכננת מסיבה פרטית בסופו של דבר אז כדאי שאתחיל להתארגן... :)

זה מקסים, בחיי.
מבחינתי זה תמיד הדברים הקטנים שעושים אאוטפיט למוצלח באמת, והשילוב של הליפסטיק עם הכחול של החולצה פשוט הורס (במובן החיובי של המילה).

ואת צוחקת עלי? אני גרה בת"א ואני קופאת בבקרים! כמובן שבהמשך היום המעיל כבר לא נחוץ, אבל בבוקר אין מצב שאני יוצאת בלעדיו.

אאוטפיט הורס..התכלת עם השחור יוצר משהו נורא אלגנטי, וזה מאוד הולם אותך!
האמת שלנעליים שאת לובשת בחיים לא יכלתי לקרוא נעלי ספורט, רק אחרי שעה על כזה דבר אני קורסת..(אבל הן מטריפות משו) את נועלת קבוע עקבים?

חני - תודה! :))

חציל - D:
תלוי באיזו שעה את יוצאת. מה גם שהיה יום חם משמעותית כשצילמנו את זה (דומה קצת להיום). אבל ייתכן שהפרזתי עם הבגדים הקצרצרים בסופ"ש שעבר (יום לאחר מכן הגדלתי לעשות כשלבשתי שמלה ממש קייצית עם ג'קט ג'ינס דק). אולי בגלל זה עכשיו כואב לי הגרון... :)

marina - תודה! לגבי הנעליים, תאמיני לי שכן! לא הייתי כותבת אחרת אם לא. כמה צעדות כבר עשיתי איתן... אני משתדלת ללכת עם עקבים כלשהם במשך רוב הזמן כי זה מה שמתאים לי. נראה לי שאני יכולה לעשות כבר עבודת דוקטורט על נעלי עקב. זה כל כך תלוי בנעל, במיקום של העקב ובפלטפורמה קדמית (חשוב!!) אם הנעל תהיה נוחה או לא. וכמובן בכף הרגל של הנועלת ובהרגלים שלה. יש הבדלים עצומים בין נעל לנעל וכל מקרה לגופו.

יחסית פשוט לכול התלבושות שלך,אבל ממש מתוק.
ואהבתי מאוד את הנעליים שלך(: