12/14/09

Grey matter

bib_necklace1

bib_necklace2

אפור הוא הצבע האהוב עלי. אני מודה ומתוודה, על אף שזה לא בדיוק צבע וגם כנראה התוודיתי על כך כאן בעבר. זהו צבע הדיפולט שלי, לפחות בכל הנוגע לבייסיקים ואני מוצאת אותו שימושי וקל לשילוב, בעיקר החורף. אפשר לומר אולי שאפור הוא השחור שלי ויש לו אחלה אופי: מסתדר עם כולם (פחות או יותר), לא עושה בעיות, מתמזג ומתאים את עצמו לסביבה. אחלה בנאדם, אממ כלומר, צבע.
הפעם הוא התמזג עם ג'קט אופנוענים בעל תיפורים וגימורים בצבע פוקסיה / וורוד עמוק וזרחני ושרשרת בעלת חרוזים בצבע דומה. אני זוכרת שבאיזשהוא פרויקט בעת לימודי העיצוב הגרפי שילבתי אפור וורוד והשילוב הזה נחרת בליבי מאז כמוצלח במיוחד וכאחד החביבים עלי.
האאוטפיט שיצא בסופו של דבר נראה לי מעט צבאי - בלי כוונה מיוחדת לכך, כנראה אני מושפעת ממצעד העשור בגלגל"צ שמזכיר לי שהעשור הראשון של שנות האלפיים עומד להיגמר, זה שבתחילתו עוד שירתתי בצבא. וואו! עשר שנים תמימות שנראות במבט לאחור כמו חיים שלמים - מה לא היה לנו וכמה הרבה אפשר להספיק בעשר שנים. וכנראה שהתואר השני יהיה כבר חלק מהעשור הבא (זה בקטגוריה של "עדיין לא יצא לפועל").
בוודאי אתם תוהים מה פשר התסרוקת, ובכן עד כמה שאני אוהבת ללכת עם שיער פזור אני מרגישה צורך לגוון את העניינים מדי פעם. התסרוקת הזו היא עוד אחד מהאילתורים שהלכו ונכנעו לכוח הכבידה ככל שעבר הזמן ועוד לא פיענחתי מה יחזיק את הרעמה שלי בתנוחה הזו לאורך זמן (כנראה שאין כזה דבר מספיק סיכות) אבל אני נחושה בדעתי לפתור את הסוגייה. עוד לפני שיתחיל העשור הבא...

bib_necklace3

bib_necklace4

שמלה זארה ג'קט אופנוענים Matthew Williamson for H&M (ישן) גרביונים אפורים ישנים (יש סיכוי סביר שהגיעו מהמשביר) שרשרת Free People מגפיים Jeffrey Campbell

תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה שבוע נעים!


Grey is my absolute favorite color, I admit, although it is not really a color and although I think I have already confessed it here before. Grey is my default color, at least regarding basics, and I find it very useful and easy to mix, especially this winter. You can probably say that grey is my 'black' and it has such a great character: gets along with everyone (more or less), doesn't make a fuss and blends in. Such a great person, I mean, color.
This time it went along with a motorcycle jacket with pink details and a big necklace with similar color beads. I remember when I studied graphic design I used grey+pink for some project and I remember this color combo as a great one ever since. It is definitely one of my favorites.
And a little something about the hair do. Well, it was some kind of experiment I did in order to wear my hair differently than I usually do. Unfortunately gravity was a bit too much for this improvised do, and I still have to figure out how it can stay in tact for a longer period of time (I guess there aren't enough bobby pins...)
Thanks to Ariella for the photos and wish you all a great week!

41 comments:

מקסים כתמיד, דר!

חוץ מזה שהז'ט יפהפה, השילוב של האפור והפוקסיה נהדר
והתסרוקת מחמיאה לך עד מאוד!

נשיקות

התלבושת הזאת וגם הקודמת נהדרות ממש. מה שכן, אני לא מצליחה להתרגל לחבב את השילוב בין חום ואפור, לא יודעת, לא מסתדר לי בעיניים ויהי מה.

נהדר! אני לרוב לא מגיבה אבל התפעלתי מאוד.
התסרוקת מקסימה עלייך (:
ובכלל יש משהו מאוד נעים במראה הזה... ממש אהבתי.

אווו!!
ממש אהבתי !!
בעיקר את הג'קט !!
והשילוב בככל על גבול הנשי צבאי
בקיצור ממש אהבתי ..

שבוע נעים (:
(סורי על כמות סימני הקריאה !)
3>

הז'קט מוצלח. הורוד הזרחני לפנים, למרות שאני הייתי הולך על צווארון אחר.

מה שמשונה בעיניי הוא שנדמה לי שהז'קט הזה מעודד יציבה לא טובה. מישהו רואה את זה גם? דר, הרגשת משהו כזה? היה נוח?

ariela - עד לפני כמה חודשים גם אני לא יכולתי לסבול חום ואפור. לאחרונה חל מהפך מ"שונאת" ל"אוהבת מאוד מאוד". אולי זה טעם נרכש?

אודליה - תודה! בטח האפור השרה עלייך את התחושה הטובה :))

asaf - הג'קט קל משקל ולא מכביד או מגביל אם זו התהייה שלך. לגבי היציבה שלי, ככה אני עומדת כבר כמה שנים טובות - זה מה יש :)

Noa Raviv - אני באמת צריכה לבדוק איך לתחזק אותה לאורך זמן... נשיקות!

אחת שחושבת שיודעת - תודה!!! (השפעת עלי עם סימני הקריאה)

דר יש לי שאלה ..
את יודעת איפה אפשר למצוא בגדים לנערות במידות גדולות ?
אני שקלת 58 וגובהי הוא1.65 והמידת מכנסיים שלי היא 38 וממש קשה לי למצוא בגדים יש לך רעיונות ?
או למישהו בכלל ?
טנקס (:

מותק, השילוב של הצבעים ממש מרענן: אני לא בחורה של ורוד זרחני כפי שאת בטח יודעת, אבל אני מעריצה אותו עליך :))והשיער מאוד הולם אותך, את צריכה ללמוד איך לגרום לו להישאר במקום ככה :))
נשיקות!!!

הלוק מקסים ביותר! צבאי ושיקי גם יחד. (חבל שבצה"ל לא משתדרגים קצת..). בקשר לחיבור הצבעים- גם אני לא סבלתי בעבר את השילוב בין חום לאפור, והיום אני דוקא כן משלבת אותם. לשאלתך- הגעתי כבר מזמן להבנה שטעם באופנה הוא נרכש בהחלט, וטוב שכך.. צריך רק להיות פתוחים לשינויים כל הזמן..

אוי הג'קט!!
גם למי שלא חובב וורודים הוא בא בקטן ומשתלב כ"כ יפה שם, הפוקסיה הזה ישתלב יפה גם עם שחור.
רעיון לפרויקט הבא!
והשיער מדליק!

הי אפונה,

השמלה מהעונה הנוכחית?

אהבתי : )

Anna - את לא בחורה של וורוד זרחני?! תישבעי... לגבי התסרוקת, אני עובדת על זה, אולי גם התייעצות קלה עם בעל מקצוע לא תזיק. :)

אנונימית - ממה שאת מתארת לא נראה שאת נכנסת לקטגוריה של מידות גדולות. נשמעות לי פרופורציות הגיוניות ונורמליות לחלוטין, מה גם שמידה 38 אפשר למצוא בכל רשת אופנה שהיא. הלא כן? אולי פספסתי משהו ואם כן את מוזמנת לתקן אותי, בכל מקרה נראה לי שבפרופורציות האלה כל ההיצע האופנתי של מדינת ישראל פרוש לפנייך ואת רק צריכה להחליט מה מתאים לסגנונך ולטעמך האישי.

sherin.lia - לגמרי רעיון! תנקס...

לירז - בהחלט מסכימה איתך, זה עניין של התבוננות, פתיחות וניסוי וטעייה, אם כי בדברים האלה גם יש עניין של טעם. יש דברים שאנשים מסוימים אוהבים ואחרים לא ולא יעזור בית דין! תודה!

האמת היא שאחד היתרונות בתלתלים הוא שאפשר לעשות תסרוקות שונות גם עם תחזוקה מינימילית של סיכות.
מצד שני, השיער החלק הזה שלך מהמם אז מה זה משנה אם הוא לא עומד בצורה ששמת אותו :)

שני - אכן כן! :)

curly - צודקת, אם כי נראה לי שזה גם תלוי באורך, לא? ככל שהשיער ארוך יותר הוא כבד יותר, דורש יותר סיכות... בלה בלה בלה. אבל בתכל'ס זה באמת לא משנה, זה יותר לשם שעשוע מאשר פתיחת סלון תסרוקות :)

וואו אהבתי את הלוק כל השילובים מהממים !

אנונימית יקרה...
למקרה שאת לא צוחקת עלינו/איתנו (אקח את הסיכון) אבקש לציין שמידותייך כפי שתיארת - לא רק שהן לא גדולות, הן פרופורציונליות ואף חטובות ביותר...
אני 1.68, שוקלת 58 ומידת מכנסיים 40... ואני נחשבת חטובה (יש רזות ממני, מידת 38 למשל...) - ואין חנות שאני לא מוצאת בה בגדים.
משום שאני יודעת (היטב) מה היא תפיסה מעוותת של הגוף ומהן הפרעות אכילה - אני מגיבה אפילו בלקיחת סיכון שאת מתבדחת... כי במקרה שאת לא, אז כדאי לך לקחת לתשומת לבך ולהפנים שאלה מידות נורמליות עד רצויות ביותר...

סליחה, אבל אפשר לשאול בת כמה את?

לגבי התלבושות שאת מראה כאן - יצירתיות מתפרצת.

המשיכי כך.

מצחיק, גם אני קניתי את שמלת הטוניקה האפורה הזאת בזארה, אתמול לבשתי אותה לראשונה עם טיץ שחור, נעלי אוקספורד שחורות ושרשרת מוזהבת עם כנפיים מוזהות ותליון פנינה של שלומית אופיר. יצא לוק לא מתאמץ אבל יפה.
אהבתי את השילוב של הורוד והאפור, צריכה לנסות פעם :)

<You're one of the most stylish bloggers in the world, and you look fabulous in this picture as well! Je t'aime :-)

The Fashionart Blog,
MAISON CHAPLIN.blogspot.com
>

אנונימית2 - זה בדיוק מה שכתבתי כבר.

אנונימי - אפשר (עדיין) לשאול, אני בת 29.

Maison Chaplin -
I think you are a bit exaggerating but I'll definitely take it as a compliment... :) thanks!

שרונה - נשמע מעולה. זוהי מבחינתי טוניקה סופר בייסיקית ומהפריטים היותר שימושיים. ניסיתי אותה גם עם אוקספורדים חומים ומעיל מנומר ויצא בדיוק לטעמי. (לחובבי ז'אנר החום והאפור) תהני ממנה :)

A gift for you in:
http://www.lk10.net/best/afoona-pea.htm
and can suggest pictures of you.
Greetings from Spain

מאיפה אפשר להשיג את השרשרת?
Free People -אני מניחה שזה מותג שנמצא רק בחו"ל. אפשר להשיג אותו באיביי?
התלבשת יפה אגב, כרגיל:)

אנונימי - תודה! השרשרת מהנסיעה האחרונה, היתה במכירת חיסול ליד הקופה בחנות של free people בסוהו. אני יודעת שמוכרים דברים של free people גם באתר של urban outfitters ויש גם אתר נפרד:

http://www.freepeople.com/

ונראה לי שהכל / תמיד אפשר לחפש באיביי... :)

vicen -
thanks! so cute... :))

האוטפיט מקסים,
אני מאד אוהבת את שילוב הצבעים
אפור וורוד, לגווניהם !
לכך לי קצת זמן להתרגל לתסרוקת,
אני מעדיפה חלק וארוך.
עליך התסרוקת מקסימה.
ו " ה " מגפיים...
א ה ב ת י י מאד !!!
ביי וחג שמח.
לינדה H

ג'קט אדיר! אני ממש אוהבת שילוב של ורוד פוקסיה ואפור, מצד אחד האפור מרגיע את הורוד הצעקני ומצד שני הורוד מוסיף חיים לאפור, פשוט גאוני!
ולשרשרת שלך יש קטע לא מהעולם הזה.. בקיצור אהבתי

שמלה מקסימה, מבחינתי אפור זה כן צבע- ועד צבע יפה.
אהבתי גם את המגפיים והשרשרת.

אנונימית 2 היקרה - אני בהחלט לא צוחקת !!
זאת הרגשה הבאה מתגובת החברה של בנות הנוער אליה אני שייכת !
אני בהחלט מרגישה שמידה 38 זה מידה "די" גדולה לנערה בימינו!!!
יש איזה מין רדיפה אחרי ה36\4 המאוד נחשק שאני נגיד במאמץ תמידי להגיע אליו אבל עדיין לא מצליחה ונשארת על 38..

אני יכולה לשלוח לכם תמונה שלי בשביל שתבינו כמה המצב קשה...

אנונימית 1 (:

גם לי יש את בעיית ה'מה יחזיק את הרעמה הזאת על הראש' ולהבדיל ממני- אצלך זה דווקא עובד נהדר!
גם הפייבוריט שלי הוא אפור- לא שחור ודכאוני, לא צבעוני וחד פעמי ולא לבן על תקן חגיגי ו'רק שלא תלכלך!'. בדיוק באמצע ובדיוק טוב. :)

Linda H - אה הא! חובבת המגפיים הגבוהים.... :) ותאמיני לי שהתסרוקת הזו הפכה לשיער פזור תוך בערך 25 דקות. פלוס מינוס. :) תודה!

marina - תודה, השרשרת הזו היתה בהחלט אחת המציאות...

אנונימית - ממה שאת כותבת כאן נשמע שבס"כ את בסדר עם עצמך אבל יש לך בעיה עם הסטנדרטים (המוזרים אם יורשה לי לומר) של החברה שמסביבך. ועל זה נאמר: "שימי xxx".
זה נשמע לי הזוי לחלוטין לרדוף אחרי מידה רק לשם המידה. מה גם שקיבלת כאן מיספר פידבקים שאת נמצאת בצד ההגיוני, הנורמלי ואף החטוב של הסקאלה. חוצמזה, מי בדיוק רואה את תוויות המידה שלך?
אני חושבת באמת ובתמים שלמושג "להיראות טוב" אין שום קשר לתווית שמחוברת לך לבגד ולמספר שרשום עליה.
תמשיכי להיות כמו שאת ותיראי טוב - כל בלוג "אפונה" מגבה אותך ועומד מאחורייך! :)

Dana -
thanks babe !

Little Black Dress - עוד חובבת אפור, נהדר!

מורן - אהבתי מאוד את הניסוח שלך לגבי האפור... :) תודה!

איזה שילוב צבעים הורס! (:


ובעקבות עזרתך פתחתי בסופו של דבר בלוג. לא בגוגל, אבל בישרא.. (:

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=671251

לוק מקסים בעיני.
ועוד דבר - איך שראיתי את השרשרת, ידעתי שכבר ראיתי אותה איפשהו! ואכן מצאתי איפה-
http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Accessories/Chainspotting+Necklace

יופי של שימוש בשרשרת הזאת.

עכשיו אני גם יכולה לומר שאני הבעלים הגאים של השמלה הזו גם, לא עמדתי בפיתוי של הבייסיק הנהדר הזה.
והמגפיים - הו המגפיים.. האאוטפיט הזה מוציא מהם את הגוון האפרפר המהמם שלהם.
ולגבי החלק החום בשילוב הצבעים המעולה הזה - אני זוכרת שכשהסתכלתי על הקולקציה של מת'יו (תרשי לי לקרוא לו בשמו הפרטי, כן?) באתר של אייצ' אנד אמ כשהיא יתאה הג'קט הזה היה הפריט העיקרי שסימנתי לי, סחתיין שיש לך אותו!

אהבתי מאוד את השילוב, שווה לנסות אותו גם!

ד"א- הוספתי לינק לבלוג שלך בבלוג רול שלי אצלי בבלוג :)

אנונימית - סחתיין על הזיהוי! אני חושבת שלא יהרוג אותם להוריד לה קצת את המחיר (אני קניתי ב-9.99 דולר), אבל היא בהחלט שווה. מניסיון :))

חני - יפה מאוד, תתחדשי! טוב שמצאת את הפלטפורמה שנוחה ומתאימה לך אחרי שניסית ובדקת. שיהיה בהצלחה! :)

shelly - מברוכ בובה! טוב, זה מסוג הדברים הפיתויים הכי הקשים בזארה... :)) תקראי לו בכיף מת'יו (חבל שהשם שלו לא מתעוות בצורה מצחיקה לצרפתית) אני בטוחה שלא מפריע לו, הוא רק שמח :) מה שכן, כל פעם שאני חושבת עליו קופץ לי וורוד זרחני לראש. קטע... ומעכשיו בטח עוד יותר.

tchelet - תודה!

hadar - שווה גם שווה! תנקס... :))

הכל יפה ורק הנעליים איכשהוא לא משתלבות לי בעין

אאאאהההה, אפור! my favorite color מעולה :)
זוכרת את הדיון שהיה לנו על אפור back then?

וואלק את... תאמיני לי, הופכת כל אפור לפוקסיה! חח

אה כן, סחטיין על ה"בונגלוך" בצד של הראש :)

היי דר!
אהבתי בטירוף את השרשרת
אני חולמת עליה כבר די הרבה זמן
היא היתה באתר בכמה גוונים אבל זה המוצלח מכולם
כמה לדעתך צפוי לעלות לי השרשרת עם משלוח (ואולי גם מכס), אם אני אזמין?

תודה

Lorin - לא נראה לי שיש לך מה לדאוג ממכס, הסכום נמוך מדי :) ולגבי המשלוח תצטרכי לבדוק באתר, אני לא סגורה על כמה הם לוקחים. שיהיה בהצלחה בכל מקרה :)