1/24/09

Introducing color

denim_jacket1

אמנם השמצתי לחלוטין את H&M בפוסטים הקודמים (התנצלותי הכנה לפרנסי הרשת השוודים), אולם על אף הקטילות הצלחתי לקושש לעצמי כמה וכמה פריטים מהרשת. בכל זאת, לנסוע לחו"ל ולא לחזור עם משהו מ-H&M זו עבירה, לא? חשבתי על הסניפים שנתקלתי בהם, דנתי בכך עם עוד אנשים והגענו למסקנה שהסניפים הטובים, כפי הנראה, הם אלה שבפריפריה, כלומר גם בערים "נידחות" וגם במדינות שעושות קצת פחות רעש (נאמר, פולין או יוון. אגב, באתונה זכור לי אחלה סניף). כל שנותר הוא לקוות שגם הסניפים אצלנו יהיו "סניפי פריפריה" ואולי כדאי גם להנמיך ציפיות - זאת בסך הכל עוד רשת בגדים גדולה שמייצרת פריטים להמונים במחירים זולים.
אחת המציאות היא חולצת הפסים הזו שאני לובשת, שחיפשתי כבר זמן רב. אני מוקסמת לאחרונה מפסים ומנסה למצוא להם וריאציות שונות. לאו דווקא מבחינת צבעוניות אלא מבחינת עובי הפסים והמרווחים ביניהם. הדקויות האלה מעניינות אותי מאוד ורצוני להוסיף לאוסף חולצה לבנה עם פסים דקים ומרווחים גדולים ביניהם התממש סוף סוף. צירפתי לחולצה ז'קט בניחוח אייטיז משהו, וצעיף צבעוני. מדרום לקו המשווה קצת יותר שקט, וכפי שאתם רואים פלג הגוף התחתון שלי עדיין שחור... הבאתי מאיטליה גם ערימה של גרביונים אטומים בצבעים מעניינים כמו: וורוד עתיק וירוק אזוב אבל כרגע הם נחים במגירה ומחכים לתורם.

denim_jacket2

denim_jacket3

denim_jacket4
ז'קט ג'ינס- H&M, חולצת פסים- H&M, צעיפון- זארה (ישן), מגפונים- מנגו.

תודה ל-א-ר-י-א-ל-ה והמשך סופ"ש נעים!

19 comments:

לא הבנתי אם הז'קט הוא מהקניות האחרונות או לא ,אבל הוא מקסים. ובקשר לפסים - בתור אובססיבית פסים אני יכולה להבין את כמיהתך,תמיד חולצות הפסים בזארה נראות לי חוזרות על עצמן , ואף אחד לא הבין את בעייתי...

הז'קט מהקניות האחרונות..
פסים הם עולם ומלואו, ללא ספק! :)

אהבתי את הלוק!

מאיפה המכנסיים? אני מחפשת סקיני שחור טוב כבר כמה זמן..

והנה הז'קט על בעלת פוני אחרת http://www.leblogdebetty.com/2009/01/17/cause-this-is-thriller-2/

נראה שלמרות הקשיים הסתדרת לא רע.

אנונימית - את הג'ינסים שלי אני קונה באופן כמעט בלעדי ברשת מנגו (זה ממנגו2) וב"חנויות של פרחות".

yaelb - מגניב! תודה על הלינק, לא הספקתי לעבור על הבלוגים של הצרפתיות מאז שחזרתי.. :))

האם אני מזהה צמידי ניטים על היד השמאלית?
מה עמדתך בנושא?

מקסים. ראיתי באמת את הז'קט על betty והוא מתוק. אין על פסים הם משתלבים כל כך טוב בכל מראה. אכן עולם ומלואו...

הז'קט מתוק ביותר, ואת החולצה גם יש ברשותי-- הכי אני אוהבת את הכפתורים בצדי הידיים :)

יומטוב!

jacket is real cool - good choice of background
.

god it sounds like i am giving you grades which is the thing i hate the most in my blog...

אהבתי את הלוק, רק הצעיף קצת לא במקום. נראה לי שאחד הצעיפים ה"רוסיים" היה הולך פה יותר טוב.
שבוע מקסים!

הייייי הז'קט זהה לזה של בטי מ la blog de betty
http://www.leblogdebetty.com/page/2/

angel - עמדתי לגבי ניטים חיובית! נראה לי שכבר דנתי בהם בעבר, לא? בכל מקרה bring on the studs!!

mj -
as long as you're giving good grades ... :)

כן, כן, מסתבר שלבטי ולי יש אותו ז'קט. ככל הנראה אפילו קנינו אותו באותו יום... נראה לי שהז'קטים האלה נחטפו כמו לחמניות חמות

אהבתי מאד את הלוק. את בכלל נראית מקסימה, יש לך הופעה נקיה ואיכותית והפוני הזה תפור עליך.
תתחדשי על הבגדים.
אני אוהבת מאד את הבלוג שלך, הכתיבה שלך מעניינת ואינטליגנטית.
:)

תודה אדית!
נעים להכיר :))

היי ! אני נוי, בת 13 וחצי ..
אני חייבת לציין שאת מדהימה!
הסגנון לבוש שלך כל כך יפה (:
אני כל כך אוהבת את הבלוג שלך ואת הכתיבה שלך למרות שרק ביום שישי גיליתי את הבלוג שלך וכבר עברתי על כל פוסט ועל כל מילה !
חח.. לא אכפת לי להישמע חנפנית XD

גם לי יש בלוג .. בישרא.
אבל זה לא בלוג אופנה.. בלוג רגיל.
כתבתי על הבלוג שלך כמה שורות..
אם תרצי לראות-http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=611886&blogcode=10459667

זה קישור ישיר לפוסט.

=]

יו! חח יש לנו את אותו שם, ואת גם מעיר המקור שלי!
עולם קטן? לא מש, כי זו מדינה קטנה..

בכל מקרה ממש אהבתי את המגפונים

תודה!
אנונימי - ראה הפוסט הנ"ל:
http://afoona-pea.blogspot.com/2008/10/blog-post_21.html
צמיד הניטים גם הוא מדוכן אקראי בגרנד קניון.

לגבי H&M - זכורה לי אכזבה דומה מביקור בניו יורק לפני שלוש שנים.
הטריק הוא למצוא את הסניפים בהם יש את קולקציית ה-divided, שהיא הקולקציה הצעירה והמגניבה יותר של H&M (בדומה ל-trf של זארה). הסניפים נטולי ה-divided מלאים בבגדים לדודות.