1/6/09

ש/ל

whitecoat1

כל הסימנים בסוף השבוע האחרון בישרו טובות: ההורוסקופ השנתי שפורסם באחד המוספים ניבא לי שנה חברתית במיוחד, חברתי הטובה תמרה שמתגוררת כבר כמה שנים בסין הרחוקה הודיעה לי על חתונתה שתיערך בעוד כחודש בארץ - הידד! (חברתה האופנתית מסייעת לה בימים אלה למצוא אקססוריז נלווים לשמלה, via סקייפ) ובמכולת השכונתית שלי נמכרו עגבניות מהממות. אדומות אדומות, עדיין תלויות להן על ענף ומדיפות ריח של עגבניות אמיתיות - בגלל עגבניות כאלה המצאתי את המושג "happy tomato day" וכל אימת שאני נתקלת בעגבניות כדוגמתן אני יודעת שהולך להיות יום טוב, ואני קונה לפחות כמה, גם אם יש לי כבר עגבניות בבית. כי עגבניות כאלה אסור לפספס. צפיתי גם בסרט ההזוי "מאמא מיה" ב-DVD, לאחר הפצרותיה של אמי שמאז הרכישה הספיקה כבר לראות אותו בערך 15 פעמים. קולין פירת' נראה מגוחך לחלוטין (ביחוד כשהוא לובש בגד גוף שלם ומלא עם פדלפונים ברגליים ובידיים) ועם זאת מקסים ביותר, כהרגלו. אבל אף אחד מכל הנ"ל לא הצליח להשכיח ממני את המלחמה (ובואו לא ניכנס לזה שוב, אני דבוקה מספיק לחדשות כל היום). כמו כן, מלבד הדאגות הגדולות, יש גם דאגות קטנות ואישיות - אני נמצאת בימים אלה בצומת דרכים וצריכה להחליט לאן מועדות פני, בייחוד בתחום הקריירה: האם אני רוצה להיות מנתחת מוח או אנליסטית בשוק ההון המקרטע? צחוק בצד, עם מנוע טורבו, רזומה חתיך והשכלה אקדמית מגוונת (אך לא הכי שימושית) אני מנסה להבין באיזה תחום הייתי רוצה ויכולה להשתלב (נו טוב, מנתחת מוח זה כנראה לא יהיה בגלגול הזה...). בהתאם למצב הרוח בחרתי באאוטפיט שחור ולבן - אני לובשת את הקומבינציה הזאת הרבה לאחרונה. גם אפורים וחומים מככבים בתלבושות שלי בימים אלה אבל בגדול הצבע קצת נדחק הצידה (בלי קשר לפוסט הקודם).

whitecoat2

whitecoat3

whitecoat4

את התמונות (מלבד האחרונה) צילם הפעם מור, הידוע בכינויו "קיאנו ריבס הישראלי", ששרד יחד איתי בשנה שעברה את הסמינריון של פרופ' לוינגר, אימת החוג לתולדות האמנות. מור הציע להצטלם בגן הפסלים, אתר תיירות חיפאי מהמעלה הראשונה ואני הסכמתי בחפץ לב. ראוי לציין שאת פסלי הברונזה המקסימים פיסלה האמנית אורסולה מלבין, וגם תרמה אותם לגן ולעיר חיפה.

שיהיה לילה טוב!

whitecoat5
מעיל- מנגו (ישן), נעלי מרי ג'יין- נרכשו ברומא

22 comments:

מהממת כרגיל.אני הייתי הולך על מנתחת מח.במקום שיבלבלו לך אותו-תבלבלי לאחרים.לירון ק.

איזה יופי של פוסט.
אני מאחלת שתמצאי במהרה את הכיוון. כולנו צריכים איזה קו שחור-לבן שינחה אותנו ויוביל, ונראה לי שיש לך אותו, אז הכל יותר בהיר כבר.
תודה רבה!

יפיפיה כתמיד....
יש לי שאלה אלייך, מאיפה הגרביונים האטומים אני מחפשת כבר הרבה זמן?
תודה ויום טוב,
חן

חן, חן, לא רק לחן :)
יש מצב שהגרביונים מהמשביר. אפשר להשיג כאלה בכל מקום שמוכר גרביונים רק תשימי לב לכך שמספר הדנייר גבוה.

כבר הרבה זמן אני זוממת להגיע לחיפה אבל מאז שאני קוראת את הבלוג שלך הרצון רק מתחזק. עיריית חיפה צריכה להודות לך על כך.(אני בטוחה שאני לא היחידה). אולי את צריכה לעבוד כדוברת העיר??? סתם רעיון....דרך אגב. אהבתי את המעיל שלך ואני בטוחה שאחרי שתעני על כל השאלות שמטרידות אותך תגיעי לתשובה. בהצלחה....

kbp - יאללה, בואי לחיפה.. באמת יוצא שאני עושה כאן יחצנות לעיר ולא רק למלתחה שלי. אולי יפרגנו לי על זה הנחה בארנונה. מאז שאני לא סטודנטית המחיר האמיר פלאים :(

מדהימה.
זה רק אני או שקיצרת את הפוני?

הי. האמת רציתי לשאול אותך משהו שקשור למה שכתבת שלשום..אמרת שיש שמועות על פיתוח תוכנית ישראלית לפי הפורמט של what not to wear..יש לך מושג מי? דרך אגב בהצלחה בבחירת הכיוון, אני באותה הסירה..(:דנה

אני מאוד אוהב את גן הפסלים. סט מקסים

angel - כל הכבוד ששמת לב! אפילו חלק מהחברים שלי לא שמו לב שהקמתי את הפוני לתחייה...

יש לי הרגשה שאת מסוג האנשים שיהיו טובים בכל דבר שהם עושים ובנוסף גם מתעניינים בנושאים רבים כך שהבחירה באמת קשה. בהצלחה!

תתחדשי על הפוני.

dana - שמעתי על זה לפני מספר חודשים אבל אינני יודעת פרטים ספציפיים. גם לא אתפלא אם זוהי עוד הפקה שנגנזה לעת עתה עקב המצב הכלכלי.

ת-ו-ד-ה לכולם!

ברור ששמנו לב שקיצרת את הפוני , בשנייה הראשונה שנפתחה התמונה ישר הארתי הארה בנושא :-) את כבר בת בית פה בסלון שלי .התסרוקת מדויקת ויפה לך .
הפוסט הזה מקסים , מה שכתבת מתאר כל כך במדויק את המורכבות והקושי עם התחושות בתקופה העצובה הזו ... והעגבניות והמעיל הלבן ..נתנו לי השראה ומעט הקלה , קצת אוויר לנשום , לנוח לרגע מהמציאות.
תודה על זה .
הצילומים מקסימים , אהבתי את התנועה בצילום האחרון ואת השמש הקרה שמאירה עלייך חלושות
יש איזו תחושה של קריספ קולדנס , קור פריך כזה שיוצא מהתמונות אל הצופה (אני !! :) )

לחיי העגבניות המוצלחות , חושבת שאאמץ לי את המנהג

:)

it is too short and too much in order, i liked it more to the side like you used to do it.

it changes your entire look - the whole vibrant is different

אאוטפיט מקסים. למרות שאני דווקא חובבת צבע, התאהבתי המעיל הלבן.
תתחדשי על הפוני- יפה לך!
ואיזה צירוף מקרים משגע- היום גם אני בדיוק נתקלתי שאגבניות אדומות-אדומות וטעימות. תענוג.

אפונית,

אני מאד נהנית מהבלוג שלך ומתובנותייך באופנה (גם אם לא תמיד מסכימה). ובעניין המקצוע, למה שלא תהפכי את תחביבך למקצוע? כתבת אופנה, קניינית אופנה או סטייליסטית יכול להתאים לך. מה שלא יהיה, זה לא חתונה קתולית... אפשר לשנות אם זה לא מתאים. בהצלחה!

שלום דר,
כרגיל המכלול חובר במחשבה,
מאד אוהבת את המראה בשחור לבן,
אני מודה שלצערי לא שמתי לב לכך
שטיפלת בפוני, אקח זאת לתשומת ליבי.
ולי לצערי אין חוויות טובות עם עגבניות, את אלו המצוקמקות מהסופר ...

אני מתה על הגן הזה. כל כך כיף ומרגיע להסתובב בו

והנעליים שלך מדהימות

נראת מדהים כרגיל,מאוד אהבתי את השחור- לבן (=

תעשי לי ילד!!!!!111!!!!!