1/20/09

השחור שולט (עדיין)

אני מצרפת לפוסט הזה כמה תמונות, שצולמו לפני כמה שבועות, ביום קר ואפרורי, כשהפוני שלי היה עוד טרי (עכשיו הוא כבר כמעט מכסה את העיניים). אני עדיין דבקה בלבוש שחור במרביתו, עם שילוב של חום, במקרה זה. כבר ידועה לכם אהבתי הרבה לז'קטים ומעילים מגודלי דש וצווארון, והמעיל הזה, אשר נרכש בשנה שעברה, נותן מענה לגחמתי הנוכחית. חוץ מזה שאני עדיין בראש של מילאנו, שבה התלבושת האחידה היא שחורה משחור. אחת מקוראות הבלוג, אשר מתגוררת במילאנו שלחה לי רשימת המלצות (תודה!) וביניהן ציינה שקוד הלבוש הוא שחור ושמרני. כשאני נוסעת לחו"ל אני שואפת לסחוב כמה שפחות, ומשתדלת שלא להביא דברים מיותרים (לפחות בהלוך) ולכן היצמדות למלתחה שחורה וסולידית היתה רעיון טוב ויעיל, והוכיחה את עצמה מאוד. בשילוב עם מעיל שחור ומחמם, כובע צמר מדליק וכפפות עור שחורות שרכשתי בארץ ערב הנסיעה, השתלבתי היטב בנוף המקומי ולא נראיתי חריגה. את ההתבלטות והיצירתיות אני משאירה לארץ, כאשר כל המלתחה שלי נמצאת בהישג ידי ואני מורגלת לאקלים ומרגישה בנוח.

browncoat1

browncoat2

browncoat3

browncoat4
מעיל- זארה (משנה שעברה), צעיף- H&M, מגפיים- סאקס.

הבטחתי עוד כמה חוויות/רשמים מהטיול:
1. ובכן, במילאנו גיליתי המוני איטלקים שנמצאים בבהלת קניות ונראה כי המשבר הכלכלי לא פקד אותם, או לפחות לא את העיר מילאנו. בשיא הטירוף נתקלתי ביום האחרון לטיול, בו יצאנו מהעיר ונסענו דרומה ובין היתר ביקרנו באאוטלט ענק של מעצבים (פראדה, דולצ'ה, אטרו, הוגו בוס, ורסאצ'ה ועוד ועוד ועוד...). המקום היה גדוש אנשים ולכל אחד היתה שקית ביד, אפילו התינוקות והכלבים החזיקו שקיות... למען האמת, סיטואציות כאלה מרתיעות אותי משהו ולאו דווקא מדרבנות לקנייה. אני מעדיפה לעשות את השופינג שלי ברוגע, כשאין המוני אנשים שמסתערים על הקולבים מסביבי. בכל אופן, הצלחתי לארגן לי איזה מעיל חמוד ותו לא...
2. אין ספק שהמשפט הפולני הידוע "אני כבר אנוח בקבר" תקף מאוד לגבי האיטלקים: הם נמרצים, מתרוצצים, שותים קפה ומנשנשים כריכים בעמידה, ובעלי מנוע טורבו, אם כי מההיכרות הקודמת שלי עמם, המזג של תושבי הצפון נוח יותר. ככל הנראה הקריזה עולה לאט יותר כאשר הטמפרטורות מסביב נמוכות.
3. שתי אכזבות גדולות היו בטיול: הראשונה היא שמניין החתיכים היה נמוך ביותר. עד שסוף סוף הייתי פנויה רגשית ומוסרית ללטוש מבטים בגברים נאים, ובעלת ציפיות גבוהות משום שהובטח לי שחתיכי איטליה נמצאים בעיקר צפון, נחלתי אכזבה בגזרת ה-sight seeing ולא ראיתי יותר מחתיך או שניים - חבל!

שנית, רשת H&M היתה אכזבה קשה אף היא. הרוב המכריע של הפריטים בחנויות (יש שישה סניפים במילאנו) היה זבל אורגני טהור (ליתר דיוק זבל סינתטי טהור) - צבעים מחרידים ובדים שנראים זולים ועלובים. אמנם מצאתי כמה דברים, אבל תוכניותי "לפרק" את ששת הסניפים היו רחוקות מלהתממש. לשמחתי, האוכל האיטלקי המשובח פיצה על כל ה"אכזבות" הקטנות, והוכיח את עצמו שוב כאוכל הכי טוב בעולם, לדעתי לפחות.
תודה לאריאלה על הצילומים ולילה טוב!

16 comments:

1. המגפיים האלו הן בדיוק מגפי האופנוענים עליהן פינטזתי. הן מהעונה?

2. אני שמחה שנהנית במילאנו. לגבי מזגם של בני המקום, האיטלקים עושים הבדלות של "צפוני" ו"דרומי" (כמה מצחיק), כשהראשונים נחשבים לקרירים וסנובים והשניים לאנשים חמים (גם חמי מזג מן הסתם).
3. מצער לשמוע שגם בH&M איטליה אין מציאות.

מה עם תמונה של התיק, תמונות ממילאנו, הפריטים החדשים במלתחה? אני כבר מתה לראות!

האוכל המאיטלקי "פיצה" ? יצא לך אחלה...
כמה טוב לראות שחזרת וכרגיל.. את הכי יפה שיש.
לגבי H&M במילאנו - ביוני האחרון , בחנויות של ויטוריו עמנואל ובואנוס איירס היה מפוצץ אבל היו המוני פריטים שווים. כנראה שפיספסת את תחילת הסיילים. אז גם נעלם הכל תוך ימים בודדים. חבל. בשנה הבאה - לכולם בארץ יהיה אותו דבר ו H&M כבר לא תחשב למשהו מיוחד :)
שיהיה לך בוקר נפלא

yaelb - המגפיים מהעונה.
אנונימי1 - אל דאגה, הכל יופיע בבלוג בקרוב. :)
אנונימי2- זה באמת גורם לתהייה על בואה הקרוב של הרשת לארץ. כנראה שזה לא הולך להיות כזה שוס.. לדעתי לא מבחינת הייחודיות אלא פשוט כי יש הרבה דברים גרועים והשאלה היא מה הקניינים יבחרו להביא לנו.
בוקר טוב!

היי דר,
הגעתי ממש במקרה לבלוג שלך (חיפשתי מתכון של מרק אפונה..) ומאז התמכרתי קשות (ועכשיו צירפתי גם את בעלי ואף הוא התמכר).

יש לנו בול אותו טעם (וגם אני נמוכה ורזה), אני באופן אישי מכורת זארה ומנגו ידועה. אני מאוד מאוד מתעניינת בעיצוב באופן כללי, לא רק באופנה, אלא גם באדריכלות ועיצוב פנים. חייבת לציין שלטעמי את מפליאה לכתוב ויש לך סטייל מדהים (וגם שיער פשוט נהדר!! אם אנחנו כבר שם). אני מאוד מזדהה איתך כחיפאית לשעבר, את גורמת לי להיזכר בערגה בימי האוניברסיטה המופלאים (ביליתי שם 6 שנים מחיי הבוגרים בלימודים ועבודה).

בקיצור, את בהחלט מוסיפה חיוניות לחיי העייפים בימים אלו (תינוק חדש).

רציתי לשאול אותך לגבי השעון שמבצבץ בצילומייך פה ושם ואשמח אם תתייחסי אליו במילים.
תודה!

דר היקרה,
תפסיקי כבר עם הטיזינג ותראי את התיק!!!!!!!!!!!
גם אני הייתי השנה בחו"ל (פורטוגל וספרד ליתר דיוק) וHM בהחלט אכזבה קשה! אומנם חפרתי בעיקשות ומצאתי בסוף כמה פריטים לא רעים בכלל אבל באופן כללי המצב קטסטרופה ורחוק שנות אור מהעונות הקודמות.

נ.ב. היום באוניברסיטה אני וחברתי ריכלנו בשמש והיא העירה שהתיק ממש איכזב אותה והיא ציפתה ממך ליותר משקית בד עם שם המותג. אחרי שהסברתי לה שזו רק העטיפה והתיק בפנים היא ירדה על עצמה ואמרה "לכי תכתבי טוקבק ותצחקי עלי :)" (עדי- זה בשבילך כי ביקשת כל כך יפה)

אנונימית - ברוכה הבאה! מזל טוב על התינוק.. :)
השעון הוא של Tissot. על אף הטרנדים המשתנים בתחום השעונים יש לי חיבה מיוחדת למרובעים שביניהם.

alisa - שיעשעת אותי מאוד!
לא התכוונתי לעשות טיזינג (לפחות לא עד כדי כך!!), אני בסך הכל רוצה לצלם את התיק איתי ועם אאוטפיט ותאורה הראויים לו, אבל עקב ההמולה הרבה בעניין (בייחוד בסביבתי הקרובה)כנראה שאצלם אותו לבד, בערב.
ולכל המתבלבלים - השקית הלבנה היא רק כיסוי אבק להגנה על התיק כשהוא לא נמצא בשימוש (תמסרי לחברתך שהיא לא היחידה שהתבלבלה).. :)

שלומות דר,
כן, גם אני מחכה בכליון עיניים
ולראות סוף סוף איזה תיק רכשת ?
ולאוטפיט של הפעם, אהבתי !
המעיל מרשים ביותר, מאשד הייתי רוצה כזה לעצמי.
והמגף ממש מוצלח (לא יכולה להגיד שהוא מושלם כי...), אהבתי.
מחכה לראות תצלומים של הרכישות שלך
ממילאנו.
ביי
לינדה

המגפיים משגעות!!! כמה עלו?

שלום לך דר אני קוראת את הבלוג שלך כבר כמה זמן והיום החלטתי להגיב ולהגיד שאני מאד נהנת!
וגם שאלה על המגפיים.. איפה זה סאקס? האם יש חנות שלהם בעזריאלי או שמא אני מתבלבלת... בכל מקרה תמשיכי לפרסם פה את תמונותיך והגיגיך!
נשיקות

מצטערים לשמוע שגם לך הלך חלש בגזרת h&m

אבל איך אומרים? צרת רבים חצי נחמה?
לפי מה שכתבת ומה שנכתב בתגובות + מה שראינו בעצמנו כנראה באמת השנה הם על הפנים..

הכל נפלא מלבד המעיל... אני בעד השילוב פורץ הדרך שחור+חום, אבל כאן משהו לא עובד לי. אולי זה בגלל הטקסטורה הכבשתית של המעיל, שאני לא מחבבת במיוחד.

אנונימית - נראה לי שיש סאקס כמעט בכל קניון ממוצע, לא? אפילו גרנד קניון בחיפה הם הגיעו לא מזמן :)

boiler - לא ראיתי את כל קולקציית הקיץ, אבל מה שראיתי נראה לא משהו. נקווה שתהיה השתפרות ולא הדרדרות עד שיגיעו אלינו..

תודה !