1/10/09

לשבור את הכללים

Breaking my own rules

stripes1

stripes2

לאחרונה, הפוסטים שלי מתחברים זה לזה בצורה מושלמת. אני לא משקיעה בזה תכנון מיוחד אבל זה פשוט קורה - כמו סדרה בהמשכים שכל פרק בה מתקשר לפרק הקודם. לפני כמה פוסטים כתבתי כאן על כללים ועל כך שהם בעצם נועדו להישבר. בטח זכורה לכם הדוגמה של טריני מהצמד "טריני וסוזאנה" אשר לובשת חצאית שחורה עם חולצה כחולה, על אף שהאאוטפיט הזה מפר את החוק אותו היא בעצמה קבעה. ובכן, השבוע עברתי על אחד מהכללים שקבעתי לעצמי מבחינה אופנתית. מי שקורא את הבלוג באדיקות בוודאי שם לב לסלידתי העמוקה מנעליים בעלות שפיץ. במלתחת הנעליים שלי זה או חרטום מעוגל או "לא תודה!". יש לציין שהצלחתי לשמור על החוק הזה בקנאות במשך כל ימי חיי אולם לפני כמה ימים נתקלתי במגפונים שצדו את מבטי וריתקו אותי. נמשכתי אליהם מאוד, על אף שרציונאלית ידעתי שאני אמורה להסתייג מהם והדבר גרם לי לתחושה מוזרה (הפסיכולוגים שבינינו היו קוראים לזה: דיסוננס). זה קצת כמו במקרה של בחור שאת אומרת עליו "בחיים לא אצא עם אחד כזה" ובסוף את מוצאת את עצמך איתו - לא שזה קרה לי אי פעם... אין ספק שהגבול בין אהבה לשנאה ובין משיכה לדחייה הוא דק מאוד ובמקרה הזה לא יכולתי לעמוד בפיתוי. אני לא מאמינה שאני הולכת לעבור מעכשיו לרכישת נעליים עם שפיץ בלבד אבל היה כאן שילוב כובש של אלמנטים: מגפון (החורף הזה אני אוהדת מגפונים גדולה), עקב נאה וגבוה, לכה שחורה ומפתה (יאמי) והשפיץ הוא רק תוספת שבאופן מפתיע לא הפריעה לי הפעם. השפיץ היה חלק מהחבילה הכוללת והאטרקטיבית והייתי צריכה להחליט אם אני מוכנה לקבל אותו או ממשיכה לעמוד בסירובי. אולי לעבור על הכללים של עצמך נשמע קצת חסר עמוד שדרה אבל אני לא מאמינה שנוקשות יתר היא הדרך, בייחוד בתחום האופנתי. ומאחר ואני בלוגרית אופנה, החלטתי לאתגר קצת אתכם ואת עצמי. מבחינת הצבעוניות של התלבושת שבחרתי יוצא שאני גם ממשיכה את הפוסט הקודם - השחור והלבן תואמים את מצב רוחי ואת ההרגשה הכללית, וזה מה שיהיה, עד שיעבור לי (וכפי שאתם מכירים אותי, זה יהיה מהר, ככל הנראה). מבחינת איפור, החלטתי שיהיה הולם ללכת על "שפתיים מחוקות" והשתמשתי בשפתון שהבהיר אותן מעט.

stripes3

stripes4

מי שנתקל במגזין "GO" החדש, של חודש ינואר, בוודאי ראה את תמונתי וקרא את הראיון הקצר עמי בכתבה על בלוגי אופנה. הכתבה די קטנה והורגש חסרונם, לפחות לדעתי, של כמה וכמה בלוגי אופנה ישראליים (רוב הכתבה היתה דווקא על הבלוגים מחו"ל). רציתי לסרוק את הכתבה ולהעלותה כאן, אך לצערי החתול היקר שלי הפיל את הסורק מגובה של מטר וחצי ואני קצת חוששת לבדוק מה מצבו. הסורק אמנם שלם ולא נשבר לחתיכות, אבל אם העין זזה ממקומה (וסביר להניח שזה קרה) המכשיר גמור. כפי הנראה אצטרך למצוא לי סורק אחר...
תודה ענקית לאריאלה על הצילומים. שיהיה שבוע טוב, שימרו על עצמכם!

stripes5
סריג- מנגו2, טייץ- פול אנד בר, מגפוני לכה- מנגו2, ז'קט עור- זארה

15 comments:

אהבתי מאוד ובכלל השילוב של הרבה שחורים מוצא חן בעיני בחורף האחרון.

לשאלתי, האם המעיל עור שאת לובשת עדיין קיים בזארה?

תודה יום נעים!

יש נעלים שלא משנה מה העקרונות שלך ,כמה נעלים יש לך בבית וכמה קנית כבר החודש חייבים לרכוש..
ממש אהבתי את הנעלים שלך , תתחדשי :)

המגפונים מעלפים! והלוקיישן לא יכל להיות יותר קרוב ללבי:)))

תודה רבה!

סטלה (וכל מי שפנה אלי במייל לשאול על ז'קט העור) - הז'קט מלפני כשנה אבל ראיתי שזארה המשיכו איתו בעונות שאחרי העונה בה הוא נרכש. כמדומני ראיתי אותו גם בתחילת העונה הזו בסניף בדיזנגוף סנטר אבל כעת אין לו זכר. שמתי לב שיש דגמים שזארה ממחזרת לאורך כמה עונות אז ייתכן שהדגם הזה יצוץ שוב.. אם אתקל בו או במשהו דומה מבטיחה לעדכן!

היי,
המגפומים מעלפים !
אז מה את עוברת לאיטך לצד אלו שנועלות שפיצים ...
ולהמשך הבלוג הקודם, הפוני מאד מתאים לך, אהבתי.
שלא לדבר על הצבעים ומה שאת לובשת,
מאד אהבתי.

המגפונים בהחלט יפים.דמינתי או שהטייץ בצבע כחול?

אנונימי 1 - לא הייתי מהמרת על זה.. בינתיים שני השפיצים האלה הם רק טיפה בים מעוגל ביותר :)
אנונימי 2 - הטייץ שחור לגמרי

תודה! :))

אהבתי,
הסגנון של המגפון מגניב,
והשפיץ מקדימה, כמו שאני מאד אוהבת.
הבגדים פגז, אני אוהבת את השילוב
הזה של שחור ולבן.
ועכשיו בהחלט שמים לב לכך שיש שינוי
בתסרוקת, יופי של פוני.

אני גם הייתי אנטי שפיץ, עד שקראתי איפשהו שזה מחמיא למאותגרות אנכית כמוני ("מאריך" את הרגל) ולפתע פתאום נעלי שפיץ התחילו להיראות אטרקטיביות בעיני...
אומנם אני לא ארכוש עכשיו נעלייים עם שפיץ מחודד, אבל יש כמה דגמים ממש נחמדים של Fly London עם שפיץ עדין.
אהבתי גם את האיפור! מינימליסטי ועם זאת מיוחד.

הי!
מחפשת נואשות ספר טוב באיזור חיפה,
נמאס לי ליסוע לת"א כדי להסתפר...
אפשר לשאול איפה את מסתפרת?

אני מסתפרת אצל שלומי בן שטרית(בשכונת ורדיה). הגעתי אליו במקרה לפני כמה שנים ומאז נשארתי..

אני מתה על הג'קט, אבל, אני מניחה שהוא מעור אמיתי?..
הייתי דוקא שמחה לראות פה פוסט על הדעות שלך בנושא עור ופרווה.

ראיתי שכמה אנשים העירו על השינוי בפוני מה שעודד אותי לשאול-
בתור חובבת אופנה שאוהבת לשנות בגדים, נעליים, תכשיטים וכו'...מה עם שינויים בשיער? לא משעמם לך כל יום פזור? מה עם סיכות/קשתות/שיער אסוף וכו'? יש אאוטפיטים שיראו טוב יותר עם תסרוקות מסוימות, ובעיני זה לגמרי חלק מהלוק הכולל ממש כמו לבחור תכשיטים או נעליים.
דעתך?

וד"א, ניסיתי את חולצת הפסים שלי עם צעיף מיוחד "בסגנון רוסי" כפי שהצעת לפני כמה בלוגים ויצא באמת מגניב (:

יולי - דעתי על עור ופרווה היא כדלקמן: פרווה אני לא לובשת בכלל, אין לי שום פריט מפרווה אמיתית ואני לא מעוניינת בכזה. עור אני לובשת, אבל זה גם לא עיקרון נוקשה - אם אראה משהו דמוי עור שמוצא חן בעיני לא אתעקש על הדבר האמיתי.

nitzan - אחרי שנים של ניסוי תסרוקות שונות החלטתי שפזור הכי נחמד ומתאים לי. אני לא מסתובבת עם פזור כל השבוע אבל רוב הזמן כן. מצחיק שאת שואלת את זה עכשיו כי לפני כמה ימים התחלתי להסתובב עם "גולגול ספונג'ה" גבוה וגם הצטלמתי עם התסרוקת הזו. אני מניחה שאעלה את זה בקרוב. לגבי סיכות וקשתות, מאחר ואני נראית צעירה מגילי, זה בדרך כלל מוסיף למראה הילדותי ואני משתדלת להימנע מכך. אני נהנית לראות בחורות אחרות עם קשתות וסיכות..
תסרוקת בהחלט מוסיפה להופעה ומעניקה גיוון אבל אני אוהבת תסרוקת שלא צריך להתעסק איתה יותר מדי זמן בבוקר ומגוונת מדי פעם בתספורות.

כמאמר אחת התגובות הקודמות יש גם משמעות לאיך השפיץ: מעוגל או מחודד, ובמקרה הזה הוא לחילוטין מעוגל ושווה !!!!