8/22/08

אותה התלבטות, בגדים אחרים


כל הפריטים לקוחים מ-forever21

זה מה שהעמסתי להנאתי לתוך הסל אחה"צ (בתור אתנחתא מתודית מכתיבת אחד הסמינריונים), בחנות המקוונת של f21. והחשבון: 132.40 דולרים (=460 ש"ח בקירוב, ללא דמי משלוח). אני חושבת שזה לא רע עבור: 2 ז'קטים, שמלה, קרדיגן ארוך ללא שרוולים (שכה חיפשתי הקיץ), חולצה (סטייל סטרפלס מעל טישרט לבנה, שכה חיפשתי הקיץ), שרשרת נוצה (אותו כנ"ל), סיכת שיער בצורת סרט וצמיד.
זו הפעם המיליון בערך שאני ממלאת לי סל כזה חמוד. ומשתפנת. התירוצים לא להזמין הם רבים:
1. יהיו על זה דמי משלוח כבדים (לפחות 150 ש"ח) שבעצם יבטלו את כל האפקט הזול.
2. בטח ייקח לזה לפחות חודש וחצי להגיע לארץ.
3. בטח הבגדים נראים בסוף פחות שווים מבצילום.
4. וגם הז'קט בצבע המטאלי כמעט נגמר מהמלאי ונשאר רק במידה M (אז מה זה שווה בכלל).

ואפשר לחשוב על עוד כמה. מעניין אם אני אחליט ללכת על זה אי פעם...

6 comments:

אני עשיתי את אות והדבר בעצמי. אני ל מאמינה שיש לחשוש מאיך הפריטים ניראים י המון בלוגריות אופנה עם סטייל מדהים מזמינות משם בגדים. לגבי דמי משלוח שזו הצרה היחידה, מומלץ למצוא חברים באמריקה ולשלוח להם, הם ישלחו לך בדואר וזה יהיה יותר זול. בהצלחה.
אשמח אם תבקרי בבלוג שלי,
http://way2yellow.blogspot.com

השנה ב-TAG היתה חולצת סטרפלס שחורה שמעליה תפורה חולצה-גופיה לבנה עם צווארון, ממש דומה לזה של f21.
קרדיגן שחור בלי שרוולים מצאתי בחורף בקסטרו.
מיותר לציין שהם דיירים קבועים בארון :)

דווקא הבגדים של f21 נראים דיי זולים למראה מקרוב. תפרים עקומים, בדים באיכות של מציאון בגדרה, יושבים משונה על הגוף וכאלה.
כדי למצוא שם משהוא נורמלי צריך למשש את הבגדים ובעיקר למדוד אותם.

זה מה שאני חוששת. נראה לי שאפשר למצוא שם דברים מגניבים מאוד, אבל באמת צריך לבדוק מקרוב. אותו דבר עם H&M: יש להם דברים שנראים זולים ועלובים ולעומת זאת דברים מצויינים שלא נראים כאילו עלו 19 יורו. ובשביל זה צריך להיות בחנות. חוצמזה נראה לי שטלי סיכמה את זה טוב מאוד - הכל יש בארץ... ומה שיש בארץ אני יכולה למשש ולבדוק.

אין בארץ הכל. כל פעם שקניתי משהו בחו"ל גם אם זה סוודר מ h&m אנשים התפעלו מהם וגם אני הייתי מרוצה. תמיד חשבתי שבארץ יש הכל, אבל בדרך כלל יקר או לא יפה. מזל שיש זרה.

קניות אונליין של בגדים זה באמת בעייתי. כשהייתי בארה"ב [באיזה חור בלי חנויות שוות בכ-לל] הזמנתי מאיזה חנות ולא הייתי מרוצה מהמידות והגימורים.
מצד שני - אקססוריז זה דווקא כן דבר ששווה לקנות ברשת - תכשיטים ותיקים בעיקר. הייתי נזהרת עם כובעים ומשקפי שמש.