8/27/08

15 שניות התהילה שלי*

* ואיך כמעט פיספסתי אותן...



ביליתי את מרבית היום בתל אביב, יחד עם אנה המקסימה מ-"פאשיוניסטה" והייתי מנותקת מהכל. הסתובבנו במשך כמה שעות טובות וכשחזרתי לחיפה קול פנימי אמר לי שאני צריכה לעבור במכולת השכונתית. הגעתי בערך שנייה לפני שסגרו וקניתי עיתון מעריב וחלב. כשעילעלתי במוסף "סגנון" החדש (שעבר מתיחת פנים ושודרג להפליא - תענוג!) גיליתי קטע מהבלוג שלי, עם קרדיט כמובן, בעמוד האחרון. כיף, כיף, כיף... מעניין מה היה קורה אם לא הייתי מספיקה לרכבת הישירה או שהמכולת היתה נסגרת לפני הגיעי. בכלל לא הייתי יודעת שאני מופיעה בעיתון...

לקריאת הפוסט המלא "בחתיכה אחת", לחצו כאן.

5 comments:

וואי מגניב....
צרוף מקרים, גם אני הייתי היום בעיתון,תיכנסי לבלוג שלי,תראי.
איזה כייף זה???אה???

כן, ראיתי את זה אחרי שראיתי את התגובה שלך בבוקר. קטעים... :)

נכנסתי לקנות מעריב במיוחד (אחרי שאמרת לי). פשוט מעולה :)

מגניב, כל הכבוד לך.
הם לא שאלו אותך קודם לגבי אם זה בסדר מצידך?
אבל בכל מקרה, מזל טוב!

תודה! בוודאי שידעתי על זה, אבל הם פנו אלי כל כך מזמן, שכבר כמעט שכחתי... העיקר שבסופו של דבר עליתי על זה