8/19/08

החלום האמריקאי


ארה"ב, מה קרה שנכנסת לי שוב למחשבות? (התמונה מכאן)

אני מתה לנסוע לארה"ב! אני גם מתה מפחד לעלות על מטוס, בייחוד כזה שטס 5 שעות מעל האוקיינוס האטלנטי (ועוד 5 שעות לפני זה, אבל כשטסים מעל אדמה אני יותר רגועה, יחסית). זה כבר נהיה ממש אישיו ובתור בוגרת פסיכולוגיה תואר ראשון אני יכולה לומר שמדובר בוודאות בפוביה. וככל שאני אמנע יותר מטיסות כך המצב יהיה יותר גרוע. המשפחה והחבר שלי כבר מיואשים ממני לחלוטין (יש לחבר שלי עדיין סימני ציפורניים ולפיתה היסטרית על היד, מהטיסה האחרונה ליוון, לפני כשנה. כולה שעתיים...) נראה לי שאני צריכה לטפל בזה באיזושהיא צורה אבל בינתיים אני רק מקשקשת. ומשקשקת... אז מה אני רוצה לעשות בארה"ב?

הממ.. קודם כל – לאכול! באיזה דיינר שווה, להרביץ ארוחת בוקר אמריקאית קלאסית, עם כל התוספות:
שתי ביצים (sunny side up), מנת צד של בייקון, hash browns וטוסט מלחם מלא עם חמאה וריבה. אם יהיה לי מקום אפשר להוסיף לזה גם פנקייקים. שתיה: כוס מיץ תפוזים.
הארוחה האהובה עלי בעולם – לחלוטין!

ואחרי כמה שעות אהיה רעבה שוב, אז אפשר לאכול: מרק קלאם צ'אודר במיין. פהיטות במסעדה מקסיקנית בסן דייגו (ומרגריטה על יד). שרימפ-קוקטייל על המזח בסן פרנסיסקו. צלעות חזרזיר עסיסיות (baby back ribs) בג'קסון הול, וויומינג. צמר גפן מתוק על ספסל בסנטרל פארק. סלט חסה עם קרוטונים ורוטב ראנץ'. סופגניות קריספי-קרים. סנדוויץ' BLT (שתקוע במרכזו קיסם עם עיטור של נייר צלופן). cinnamon roll. סטייק פריים-ריב ענק ולידו תפו"א אפוי. גלידת סאנדיי אמיתית עם כל התוספות. בקיצור, אוכל אמריקאי, סטריאוטיפי ועתיר שומן וסוכרים. לא אוכל בריאות, לא אורגני ולא בטיח - ממיטב מעדני אמריקה הישנה והטובה. אח, אני ממש מרגישה את הטעם בפה...
זה נשמע הזוי לרצות לנסוע אלפי קילומטרים בשביל דונאט? טוב, כשאגיע לשם אני מתכוונת לעשות עוד כמה דברים חוץ מלבלוס:

מה שאני הכי רוצה לעשות, אבל הכי הכי זה טיול וינטג' ברחבי ארה"ב: לבחור אזור, לקחת אוטו ולנסוע בעקבות חנויות בגדי הוינטג' והיד השנייה (מישהו בעניין?). אני מתכננת להוסיף לטיול גם את הפעילויות הבאות:

1. להיכנס למחלקת הילדים ב-JC Penny ולקנות Schoolboy Blazer.
2. למצוא סניף אאוטלט של Neiman Marcus.
3. לקנות ווג והרפר'ס בזאר בסופרמרקט (הו.. סופרמרקט אמריקאי!) במחיר 4 דולר, במקום 60 ₪.
4. לדגום סניף של "מייקלס" (שזה כמו "אבגד", "חרוז כזה" וכל חנויות היצירה ומלאכות היד שאתם מכירים ביחד, בריבוע !)
5. להיכנס לאחת מהחנויות המושקעות של רשת Anthropologie.
6. forever21, אורבן אאוטפיטרס, גאפ, ידה ידה ידה (לא אברקרומבי ופיץ'. לא ממש מדבר אלי)
7. לבזוז חנות אמריקן אפרל במחירים אמריקאים.
8. טארגט! (מעניין איזה מעצב ייצר ליין מיוחד לרשת בתקופה שאני אבקר שם).

בינתיים אני עוד קבורה במטלות סיום התואר. וגם פוחדת לטוס. וגם, תמיד כשאני נוסעת לארה"ב אני מתבאסת קצת. ואולי בגלל זה נחמד לי לפנטז על איזו חופשה כזו - כי זה לא ממש עומד על הפרק...
ולכל המטיילים שביניכם והמתעתדים לנסוע לחו"ל - טיול נעים! (ותאכלו טוב...)

8 comments:

הי...
למה את לא עושה מנוי שנתי למגזינים?
בתור מכורה למגזינים שכבר מגיל 12 הייתה מנויה ל"סבנטין" זה ממש זול יחסית, והעיתון מגיע כל חודש הביתה. (אז זה היה עולה לי כ130 שקל לשנה)
תבדקי באינטרנט....אני עכשיו רוצה לעשות אחד או שניים, לא החלטתי לאיזה מגזינים- אני אוהבת הרבה מהם!

אוי, ה"סבנטינים שלי"... איך זרקתי את כולם לזבל כשיצאתי מבית ההורים :(
זה רעיון טוב, וכבר הייתי בקטע של המנוי אבל לפעמים המגזינים האלה נראים לי אוסף אחד גדול של פרסומות ואני קצת מתאכזבת. אז בזמן האחרון אני פשוט קונה מדי פעם, לא על בסיס קבוע (ומן הסתם מתבאסת מהמחיר).
וגם יש את הדילמה איזה מהם לבחור. קשה קשה...

meet your new best friend:)

http://www.mygazines.com/

למרות שאין שם את כל המגאזינים היותר חדשים והיותר מעניינים (שאותם אין לי מושג איך אפשר להשיג כאן...)
יש את כל ה"גדולים"...
בכל מקרה, אני גם עשיתי מנוי לווג והרפרס בזאר, וזה הרבהיותר משתלם...וגם את מקבלת אותם הביתהבבוקר, שזה ממש כיף :)

מתנדבת להצטרף אליך!
לצערי הבעיה שלי היא לא הטיסה, אלא הכסף.
אני כל כך גרועה בלחסוך. בפעם האחרונה שניסיתי לחסוך קצת כסף גמרתי עם שמלה של אלכסנדר וונג. כן, אני עד כדי כך גרועה.
ורק שתביני, השמלה נלבשה רק פעם אחת מאז שקיבלתי אותה. כן, אני יודעת. אני דפוקה לחלוטין.

את כזו יסודית! אני לא חושבת שהחמצת אף נדבך באוכל האמריקאי.
יש לטרגט קולקציה של קונברס חמודה נורא ואתמול ראיתי מכנסיים עד הברך - משובצים מתוקים מאוד. אבל, קניתי רק פעם אחת בגד לעצמי בטרגט. לילדים אני קונה כמעט אך ורק משם.

היי!
אנה - את גורמת לי לשקול את עניין המגזינים שוב (ושוב). חוצמזה, אני רושמת אותך לנסיעה :)
miss F - בכלל לא חשבתי על העניין הכספי, מה שמוכיח לך באיזה שלב אופרציונלי התכנית נמצאת. אבל אני יודעת שטיול כזה ייצא ביום מן הימים!
מיכליקה - אוכל זו אחת מהאהבות שלי, טיפה פחות מאופנה אבל לא הרבה פחות..

ניראה שעשית מחקר מעמיק בכל הבלוגים. נורא חמוד.
אני בכלל אסתפק בנסיעה לניו-יורק. לגבי חנויות יד שניה. זה לפעמים ניראה לי כמו פיקציה בגלל שאצלנו אני בכלל לא מתקרבת. איזה כיף להם שיש להם חנויות יד שניה מגניבות.

הו! בחורה כלבבי! חשבתי שאני בחורת האמריקן פטיש היחידה באיזור. הייתי לפני שנה [אורבן אאוטפיטרס, שלום!] וחצי ביבשת המופלאה [נתון לוויכוח] ואין יום שאני לא מתגעגעת וזוממת לשוב [איך בדיוק? אני סטודנטית יחסית טריה וטיול אמריקאי כמו שציינת למעלה זה לפחות 4,000 דולר, לא כולל טיסה!]. אח אח. איזה שופינג עשיתי שם.

רק לפני כמה ימים גיליתי את הבלוג שלך ואני נהנית מכל פוסט ותמונה.

יעל