2/14/08

החלטות קשות



על שולחני מונחות בימים אלה שתי ערימות של ניירת. מימין, ערימת מגזינים, בעיקר "ווגים" למיניהם + מגזין NYLON החדש של פברואר (שהצלחתי לחטוף בדוכן המגזינים בדיזנגוף סנטר לפני שנגמר...[מי שמתעניין יכול לגלוש לאתר של המגזין שנמצא כאן.]) משמאל, ערימת מאמרים עבת כרס, בעיקר בפסיכולוגיה, בנושאים מרתקים כמו "תעתועי זיכרון". תעתוע הזיכרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו כרגע הוא "מתי ביקרתי בזארה בפעם האחרונה? בשבוע שעבר, או לפני שבועיים?"... אז במה בוחרים קודם?? מצד אחד, אני מכורה לאופנה, ומצד שני אני חרשנית (צר לי לאכזב אתכם, אני פחות קולית ממה שחשבתם...) ואין מצב שאני לא אקרא את החומר. אבל בכל זאת Fashion always comes first, לפחות בסדר העדיפויות שלי אז הדילמה נפתרה די מהר. תמיד אוכל לקרוא את המאמרים מחר...
כפי שבטח הבנתם, גם מקצב הפוסטים שפחת (סורי...), חזרתי ללימודים. השבוע הראשון תמיד קצת אפוף הלם ובלגאן, ולי היה השנה הרבה בלגאן, באופן שבהחלט לא אופייני לי אז לא יצא כל כך לכתוב. שמתי לב שגם בלוגרים אחרים שהם סטודנטים, כמו הבחור מאיי-לוק התקשו קצת לעמוד בעומס החזרה לסמסטר פלוס עבודה על הבלוג.. אז לפחות אני בחברה טובה ואני מבטיחה להשתדל לחזור לקצב עידכונים סביר. חשבתי על מה אכתוב היום והחלטתי שבא לי לחמם את סוף השבוע הסגרירי הזה עם אחד הטרנדים הבולטים של האביב-קיץ הקרובים והוא הדפסים, הדפסים, הדפסים. להלן:



נתחיל בשמלת "וורושקה" מבית J.Crew בהשראה אתנית ובוהמיינית ועם זאת בעלת מראה עשיר ויוקרתי - מרהיב. ועוד ז'קט מתוק לאללה מאותו ג'יי קרו, שלא יכולתי לוותר עליו. רוצה כזה עכשיו!


ז'קט נוסף עם הדפס מדהים ושילוב צבעים מצויין (סגול + כתום זה מעולה, וכנ"ל לדעתי גם סגול + ירוק תפוח, כשרוצים ללכת על מראה מאוד אנרגטי, מרענן ושלא לומר מסנוור את עיני הסובבים) אשר לקוח מאתר חברת Anthropologie, שגיליתי לאחרונה. הם ממזרים האנת'רופולוג'י האלה כי יש להם או תמונות די קטנות, או תמונות ענקיות בחלון קטן, מה שהקשה עלי להביא לכם דוגמית שלמה של הפריט, אבל אני מפצירה בכם לגלוש לאתר שלהם ולהתרשם בעצמכם. אותי כבשו בעיקר הסוודרים והסריגים המהממים עם כל מיני דיטיילס ותוספות מפתיעות. אגב, כשנכנסתי לאתר, הוא עשה לי דגל ישראל קטן למעלה. האם הם שולחים לישראל? (!!!) הממ... בכל מקרה המחירים די יקרים, אבל אנחנו רק קונים ב"כאילו", לא??


ואם כבר בסגול עסקינן, אז הנה טופ נחמד ביותר (וזול!) מבית H&M :


והנה גם שמלה מגניבה ממנגו - אגב, הולכת להיות אינפלציה של הדפסים פרחוניים במנגו השנה, יש לציין שלא כולם מוצלחים, לדעתי, וצריך לבחור מהם בחוכמה. עם זאת נראית מגמת שיפור בחברה הזאת, שלדעתי שיחררה לעולם כבר כמעט שנתיים קולקציות לא קוהרנטיות לא קוהסיביות, עם הרבה בגדים בגזרות מזעזעות שגורמות ללובשת אותם להיראות בעיקר כמו קורבן אופנה (ודווקא במנגו יודעים לתפור, תמיד היה להם לדעתי טיילורינג הרבה יותר טוב משל זארה וגם תשומת לב רבה יותר לתפרים ולפרטים. חבל שככה הם נפלו עם העיצוב...). האם זה נובע מכך שהם מעסיקים יותר מדי מעצבים, או שאין יד רמה אחת שמנצחת על כל צוות העיצוב? לעולם לא נדע, אבל לפחות יצאה השמלה הזאת:


כשמזכירים את המילה הדפסים, אי אפשר שלא להתייחס לאבי אבות כל ההדפסים, בית האופנה אמיליו פוצ'י Emilio Pucci (לא להתבלבל, זה לא שם חיבה כמו קוצ'י פוצ'י מוצ'י - זה בית אופנה אמיתי ונחשק ביותר!). השמלה שלפניכם דווקא לא מייצגת את ההדפסים שהם סימן ההיכר שלו (קל מאוד, וגם לא למביני עניין כבדים, לזהות פוצ'י, אני עושה את זה עם ידיים קשורות מאחורי הגב ועין אחת עצומה!) וזה גם מקולקציית החורף הנוכחי, אבל אהבתי מאוד את ההדפס (וגם את הגרביונים הצבעוניים - כמובן!) בכל מקרה אתם מוזמנים לגלוש לאתר ולהתרשם מההדפסים היותר מזוהים שלו.


ולסיום, לא יכולתי להתאפק, אז עשיתי לעצמי איזו רכישה קטנה בזארה, סיפתח לשאר פריטים נאים שיצטרפו, אם ירצה השם וחשבון הבנק, אז הנה הפריט הראשון שלי לקיץ זה - מביכורי הקולקציה שזה עתה נחתה בחנויות (זו מעין טוניקת קולר משובצת, עם הדפס צבעוני ונאיבי [just the way i like it ] בחלק התחתון:

0 comments: