2/5/08

טורקיז בעיניים...

בשבועיים האחרונים אני בקטע של לשים על העיניים פס איליינר בצבע טורקיז. תמונה להמחשה:



אפילו בצורה יותר מעודנת מזה, אבל זה בערך העיקרון. ובעזרת ה-Fluidline של חברת M.A.C (כן, כן, יש חנות של מאק בגרנד קניון. מדהים. חיפה על המפה!), שמגיע במין צנצנת קטנה + מברשת איפור מקצועית למריחתו, (כל עוד אני לא סובלת מפרקינסון הכל טוב...) אני יוצרת אפקט מעניין על העין. האמת היא שאני בחורה שבקושי מתאפרת אבל זה בעיני סוג של אקססורי חביב. ניתן לראות איפור כזה בכל מיני הפקות במגזיני אופנה, בהן כמות הטורקיז על העין יותר גדולה, וראיתי את זה גם על קורי קנדי (Cory Kennedy):

קורי הגדילה לעשות ויצרה משטח מאסיבי יותר של טורקיז + איליינר שחור. מצוין! אבל זה קצת מוגזם להסתובב ככה באוניברסיטת חיפה... מה שכן, קורי קנדי יכולה להרשות לעצמה משום שהיא כרגע אחד מאייקוני האופנה החמים בארה"ב. למי שלא יודע, קנדי החלה את דרכה כבלוגרית (היא עדיין בלוגרית) עם חוש אופנה מיוחד, אקססוריז מוזרים והרבה בגדי יד שנייה. יש לה לוק של "לא חפפתי כבר שבוע, אני ישנה אצל חברים על הרצפה ואם אני מוצאת בפח זבל איזה אבזם של ז'קט וחוט קרוע אני עושה מהם שרשרת, אבל אני מה זה מגניבה" (לא בציניות). הבלוג שלה הוא בעיקר מבוסס תמונות, ובשנה האחרונה היא אותרה על ידי מביני עניין ויצאה מהעולם הוירטואלי אל העולם האמיתי, מצולמת לאין ספור מגזינים (כמו Nylon ודומיו) בתור אייקון סטייל מטורף, ומוזמנת לכל מסיבות האופנה והתצוגות הנחשבות (ועל זה נאמר, הלוואי עלי. לא הקטע של האייקון אופנה רק איזו הזמנה קטנה לאוהלים הלבנים בבראיינט פארק... יאמ...). קנדי החלה את הבלוג שלה בתור "שכנתי" (עאלק...) ל-blogger בכתובת הזו (למי שמתעניין בפוסטים ישנים יותר שלה) ובסביבות המעבר לשנת 2008 היא העתיקה את מושבה לכתובת הזו ב-uber.com. אתם מוזמנים לגלוש לאתר שלה ולספוג את התמונות הרבות שלה ושל חבריה הולכים להופעות, מסתובבים בלוס אנג'לס וגם לראות כתבות מצולמות שלה ודברים מעניינים שהיא לובשת ביומיום (לדוגמא שמלה בהדפס זברה ומעליה סריג עם דגם זברה מעט שונה. נייס!)

אלו היו 60 שניות על קורי קנדי, אבל בעצם זאת היתה סטייה מנושא הטורקיז הכה מרענן. אגב, מי שלא מתלהב כל כך מטורקיז על העיניים יכול לבחור באופציה "מתונה" יותר כמו ענק טורקיז, סטייל קמרון דיאז בגאלה של Costume Institute במוזיאון המטרופוליטן במאי אשתקד:

קמרון דיאז, נכנסה בעקבות הופעה זו שוב ושוב לרשימת "המתלבשות הטובות ביותר", ללא עוררין. אין ספק ששמלת הקומות נראית עליה טוב, אבל מה שעושה את ההופעה הוא בהחלט ענק הטורקיז + העגילים התואמים, או יותר נכון השילוב המפתיע והמרענן בין השמלה בצבע מג'נטה לבין התכשיטים בטורקיז. כמובן שהיא יכלה ללכת על תכשיטי זהב או יהלומים, כה צפוי, אבל לא, והיא שיחקה אותה. תייקתי את הלוק הזה בזיכרון ואז, מספר שבועות לאחר מכן נתקלתי בתמונות של בר עם ענק טורקיז מהמם + טבעת תואמת, שגם כאן עושים את כל ההופעה לדעתי (וכמובן, לא מזיק שבר יפהפייה...). אחרי בר כבר לא יכולתי להתעלם מהטורקיז המדהים וה"משדרג כל הופעה" הזה, ודחפים חזקים שלחו אותי היישר לחנות לממכר חרוזים בקרבת ביתי שם קניתי אבני טורקיז בינוניות בצורת טיפה ויצרתי מהן שרשרת בדומה, שאני נהנית ממנה עד עצם היום הזה!
עוד אופציה מקסימה לענק טורקיז הורס מקולקציית האביב הנוכחי של J.Crew (שעוד נדון בה, אני מקווה):



ולסיום, עוד משהו בטורקיז, והפעם לרגליים:


סנדלים קלועים של סרג'יו רוסי (Sergio Rossi), שמבטי נפל עליהם באתר Net A Porter . אגב, לא צריך להתחיל לחסוך כסף - החיקויים בקרוב בזארה ושות'..

0 comments: