1/18/15

winter's top items / מצעד הלהיטים של החורף

winter_faves



החורף עוד לא הסתיים אבל הצלחתי לסמן את הדברים הקטנים שעשו וימשיכו לעשות לי אותו קצת יותר חמים ו/או נעים:

1. עגלת קניות מעוצבת -
אחד הפריטים שתיכננתי לקנות בערך שנתיים והחורף סופסוף יצא לפועל.
בעקבות ההריון אין לי יותר אפשרות לסחוב קניות מהסופר או דברים מהסוג הזה אז העגלה היא פתרון נפלא.
ולמי שמעוניין להשקיע יש עגלות מעוצבות שלא נראות כאילו יצאו היישר משנת 1979 ברוסיה הסובייטית. כמו זאת.
ואפילו כאלה שנראות ממש, אבל ממש מדהים. אבל זה מסוג הדברים שיכולים לקרות רק בפריז.


2. ליפסטיק מט במרקם נעים ולא יבש Maybelline Color Sensational Creamy Matte -
תגלית קוסמטית מהשבועות האחרונים שלא יכולתי להתאפק לחלוק.

כבר דיברנו על זה שאני לא ביוטי גורו, אבל כשאני נתקלת במוצר איפור ממש ממש טוב אני יודעת לזהות אותו.
לכל חובבות השפתונים הלא מבריקים, זה המוצר בשבילכן במרקם נעים ורך שלא מרגיש כאילו מרחתן את מדבר סהרה על השפתיים. אני כבר התאהבתי והזמנתי לי שניים.
החסרון: מוצר חדש בארה"ב שעדיין לא נמכר בארץ ולא ברור אם ומתי יגיע.
נא להזמין מהדודה באמריקה, זה עולה גרושים.


3. בקבוק חם עם כיסוי סרוג
קר לי וכואב לי העצב הסכיאטי וגם הגב, אז אני מחפשת דרכים יצירתיות להתחמם ולהתנחם.
מצאתי אותן בבקבוק חם בעל חזות חברותית וידידותית שמעניק לי חום, סימפטיה וקצת רחמים בריאים.


4. עציץ סוקולנטים -
לקראת הלידה הממשמשת ובאה החלטתי לנסות לגדל עוד משהו מלבד החתול והגורל נפל על סוקולנטים.
אני יודעת שאני קצת בדיליי עם הטרנד הזה וסוקולנטים זה הכי קיץ 2013, אבל אחרי שסיימנו ללקט את המרכיבים לסלון החדש הצמח הזה בא לנו בדיוק במקום, משתלב מעולה עם העיצוב הכללי ואפילו מצליח לשרוד את שלטון הטרור וההרס של החתול. ווין. (צילום שלי)


5. The Mysteries of Laura -
דברה מסינג הזכורה לכולכם לטובה מהסדרה וויל וגרייס (חוץ ממני, כי לא צפיתי באף פרק בזמנו) חוזרת בסדרת משטרה עם טוויסט לכל המשפחה.
יצירת מופת טלוויזיונית זה לא, אבל יש משהו מאוד חביב בסדרה הזאת שהיא שילוב של דרמה משטרתית (ז'אנר אהוב עלי) וקומדיה קלילה.
וגם שמתי לב שלאחרונה אני ממש מאמצת את הלוק של הגיבורה הראשית, לא שיש בכך מן הגאווה (אבל תסלחו לי, אני מתקרבת למימדים של לוויתן בלוגה), המבוסס על סריג גולף, מעיל טרנץ', ג'ינס ונעליים שטוחות.


שבוע טוב!