10/24/10

more camel

camel_stripes3

camel_stripes2

camel_stripes4

camel_stripes6

camel_stripes1
קרדיגן ריבר איילנד / cardigan L'art de River Island
חצאית פליסה ריבר איילנד / pleated skirt River Island
תיק משוק הפשפשים בוורשה / bag from Kolo flea market in Warsaw
נעלים קלווין קליין / pumps Calvin Klein

בהמשך לפוסט הקודם, או שלא, הנה עוד פריט קאמל שאמור לשדרג לי את הימים הקרירים (לכשיגיעו...). בינתיים המעיל מאופסן עמוק בארון ועל פי התחזית הצפויה, שלישיית פוסטים עוקבים בצבעי קאמל - מהקליל אל החם ביותר, כנראה שלא תהיה לנו פה. שימרו על המחשבה במוחותיכם...
התיק הוא מציאת שוק פשפשים קלאסית ומשמחת - על אף שהוא לא גדול דיו לנשיאת החפצים היומיומיים (תיקים בדרך כלל "נופלים" על סוגיית נרתיק משקפי השמש, נכון? ברגע שתיק מצליח להכיל בתוכו את האביזר היחסית גדול הזה נפתח לו פוטנציאל שימושים הרבה יותר גדול), הוא נראה לי מספיק ראוי להיכנס למלתחה ולסידור העבודה של שעות אחרי העבודה.
לעומתו, החצאית נותנת עבודה מסביב לשעון. אני לא יודעת כמה אפשר לראות בתמונות אבל היא מורכבת משתי שכבות: אחת אטומה ומעליה שכבה שקופה ומקופלת (מלשון קפלים) מה שהופך אותה לפריט בייסיק, אך כזה שאיננו משמים, ובסה"כ קנייה טובה ושימושית. לחיי עוד כאלה!
תודה רבה לאריאלה על הצילומים, שבוע נעים לכל.

Picking up from where I left at my last post, or not, here is another camel garment that is supposed to rock my winter, whenever that will be... In the mean time my amazing camel coat will still be stored deep in the closet and I guess, even though it could have been nice, that posting three camel posts in a row ain't gonna happen. It's just too hot here for the lovely wooly camel items I already stocked.
The cute purse is a classic flea market find (something that doesn't happen too often in my shopping routine), and although it's not big enough to carry my everyday stuff (the ultimate test for a day bag is the sunglasses case, right?), it still looked worthy enough to be part of my wardrobe.
As opposed to the bag the skirt I'm wearing here is wearable all day long. It has a bottom opaque layer and a top pleated mesh layer (not sure if it's really visible here), which makes it pretty basic yet not dull, and all in all very wise and useable purchase. I'll drink to that!
Have a great week you all!

27 comments:

The cardigan is truly amazing! :)

x

קלאסי ומדוייק :)
את קונה ריבר איילנד באסוס או יש המלצות אחרות?

שבוע קריר
אליסה

הי דר!
החצאית ממש מקסימה!
האמת היא שאני רוצה חצאית כזו אבל אני לא בן אדם של חצאיות אז אני מתלבטת אם להשקיע בזה, ואם זה לא יהיה אנקדוטה חד פעמית מבחינתי...
הלק בפוסט הזה הוא במקרה ה khaki rose של שאנל? הוא מהמם! מאוד סתווי.
נשיקות ושבוע נפלא....

שילוב מדהים שהולם את עונת המעבר. לדעתי צריכים להתייחס בארץ לעונות המעבר כעונות המרכזיות ולכוון לשם את רוב הקולקציות. כבר די נמאס לחכות לחורף... שבוע נפלא, לירז (לירה סטיילינג).

איזה שפתון שמת?

And again, you're looking fabulous!

הילה - תלוי מה ההרגלים שלך. אני ללא ספק בנאדם של חצאיות והחצאית הזו היא אחת מהחרושות (מקבלת גם הרבה מחמאות בחיים ה'אמיתיים'...). בכל מקרה, גם אם את לא משתמשת הרבה בחצאיות, עדיין צריך איזו אחת בייסיקית מעניינת, לא?
שיהיה לך שבוע נפלא מותק!

alisa - אלה ספציפית לא מאסוס, אבל באופן כללי אני יכולה להמליץ על איביי UK בכל הקשור למותגים בריטיים: טופשופ, מיס סלפרידג', ריבר איילנד, נעליים של אופיס וכו'...

לירז - תודה! נראה לי שאנחנו הולכים להישאר עם המעבר ובלי העונה. סתם, נקווה שלא, בכל מקרה לדברים סופר עבים אין ממש מקום באקלים של המדינה שלנו - קרדיגנים וסריגים עדינים זה די והותר. קצת חבל... :(

danra - מדינה מילאנו גוון 323.

style pursuit - thanks! :)

הקרדיגן שלך פשוט גרם לי לקפוץ מהכיסא בצעקת אומייגאד פקאצתית, הוא פשוט עד כדי כך יפה!!

מאוד נעים להביט על האאוטפיט הזה, מעורר תחושה של הרמוניה. מקסים.

<3 this!C
Whole outfit is a winner.

אהבתי מאוד ! שילוב מנצח .. והתיק בהחלט מציאה, אני רגילה לראות אותך עם תיקים גדולים יותר גם תיק קטן הולם אותך.

המשך שבוע טוב.

קרדיגן מהמם! ממש אהבתי את ההופעה!

Es muy bonito el conjunto y te queda muy bien.
Siempre es un placer visitar tu blog, se ven cosas interesantes y tus seguidoras tienen mucho para aprender de tus buen gusto.
Saludos desde España.

הי דרוש, שכחת לענות לי על השאלה של הלק (-:
תודה מראש!

הילה - נכון, אופס :)הלק של chic.

הקרדיגן פשוט מהממם ביופיו!! היכן קנית את ה'ריבר איילנדים'?
והתיק גם נראה ממש מציאה טובה!(חולת תיקים שכמותי..:))כמה הוא בערך עלה לך?? את יודעת אם הוא יד שניה?

ועוד משהו- רציתי להציע לך(ואני חושבת שגם יש לזה ביקוש..) לעשות פוסט עם קישורים של חנויות טובות ומוצלחות של אקססוריז ובגדים(עם מחירים טובים...!) באיביי. חנויות שאת התנסת בהן, כמובן.
תודה, וכל הכבוד לצלמת

classic, but not boring
thumbs up!

check out my giveaway:
http://sweetandsourduck.blogspot.com/2010/10/full-metal-jacket-giveaway.html

אני לא מאמינה שיצאתי כזאת מפגרת, אבל שכחתי לגמרי להגיד לך שכללתי את האאופיט שלך בפוסט הלוקים האהובים עלי לחודש אוקטובר! את מוזמנת לקפוץ ולהציץ - http://littlelosttreasures.blogspot.com/2010/10/favorite-october-looks-part-ii.html
:)

היי דר,
ברגע שראיתי את האוטפיט שלך,
נדלקתי, כל כך אהבתי, אלגנטי,
עם טוויסת של חופש, מדהים !
את נראת נהדר לבושה כך.
המשך שבוע מוצלח, ושהחורף כבר
יגיע !!!
לינדה H

האופנה יפה, אני לא ממש מבינה בזה ולגמרי במקרה נכנסתי לכאן..
זה ממש רנדומלי אבל.. אבל רק הייתי חייבת להגיב שיש לך עיניים פשוט מהממות! בחיים לא ראיתי עיניים חומות יפות כלכך. אז זהו P:

Lindah H - איך שאת מפרגנת בכזאת אדיקות... תודה רבה! מצטרפת לציפיה לחורף, נראה לי שבשישי או שבת נקבל סוף סוף את מבוקשנו :)

Little Lost Treasures - תודה מותק, יצא ממש יפה. אהבתי את ההמלצות!

:)) - הריבראיילנדים נקנו בחו"ל. התיק בהחלט לא חדש וסביר ביותר להניח שהוא יד שניה שכן הוא נרכש בשוק פשפשים. מחירו היה פחות מ-100 ש"ח אם אני זוכרת נכון ואני עדיין מלקה את עצמי שאם כישורי ההתמקחות שלי היו גדולים יותר הייתי יכולה להשיג אותו בפחות. coulda, woulda shoulda...
מצטרפת למחמאות לצלמת. תודה!

הדר - לא חובה להבין, העיקר להינות מזה... תודה על המחמאה, תבואי שוב!

duckalicious -
I'll drop by and will do. thanks dear!

אאוטפיט מהמם, כרגיל :]
אני ממש אוהבת את הנעליים האלה :D

הקרדיגן הזה עם הדיטיילס בדוגמת כפתורים זהובים - פשוט מקסים! קסם לי גם שהוא מפוספס (כל דבר שהוא חום ומפוספס מזכיר לי לאחרונה את ההזמנה לחתונה שלי - אפשר לראות בבלוג, אני בדיוק מעלה קרדיטים).

כל כך מזדהה עם עניין נרתיק המשקפיים, באמת בעייתי עם תיקים קטנים!

שרונה

such a cute outfit! llove the striped cardi.

http://www.benchesandchandeliers.com

Gorgeous pictures and outfit! And I am loving your shoes! :)

-Ashley
http://breakfastatsaks.blogspot.com

cute outfit, love the red lips contrasting with the cardigan! xx