6/28/08

karlascloset מול childhood flames

אז מה היה לנו? שתי בנות עשרה (כהגדרתן) אמריקאיות, בעלות בלוגים פופולריים וכמו כן, חוש והבנה אופנתית שלא היו מביישים שועלת אופנה וותיקה בת 35. בנוסף, על אף גילן הצעיר יש בבעלותן מותגים מכובדים ביותר, בעיקר בתחום ההנעלה, כמו מארני, מגפוני מארק ג'ייקובס (הכה מדוברים), ונעלי איב סן לורן. אני כבר מתחילה לחשוב שאין כזה דבר משבר סאב-פריים בארה"ב וכולם שם רק מתגלגלים בכסף וקונים מותגים...


התמונות לקוחות מ-karlascloset ומ-childhood flame

שימו לב לשני זוגות המכנסיים האלה והשפעתם על ההופעה הכללית וצללית הגוף. אמנם הבנות מן הסתם אינן בעלות גובה ונתונים זהים, ונראה לי שגברת cf גבוהה לפחות במעט מקרלה, אבל תראו כמה קרלה נראית נמוכה במכנסיים שבחרה לעצמה ואילו "חברתה" גבוהה ומאורכת... אין ספק שקרלה מגניבה ביותר, שיקית ובעלת טעם מוצלח (+אחת התספורות המעולות שראיתי השנה) אבל מה נסגר עם הקיפול הזה של המכנסיים? זה מקצר לה בטירוף את הרגליים.. (מי אמר עוץ לי גוץ לי ולא קיבל?) התמונה הזאת שלה לא חדשה ובכל פעם שאני מסתכלת עליה זה פשוט מחרפן אותי כמה המכנסיים האלה מקצרים אותה. המכנסיים המקופלים איכזבו אותי מאוד ולדעתי הם עושים לה עוול. לעומתה, miss childhood flames רק האריכה והאריכה את הנתונים הטבעיים שלה. זה נראה כאילו הרגליים שלה לא נגמרות. זוהי תוצאה של הגזרה הגבוהה של הג'ינס + אורך המכנסיים שמגיע כמעט לרצפה + נעלי עקב (גם קרלה על עקבים לא פחות נמוכים, אך במקרה שלה האפקט המגביה שלהם פשוט נעלם לחלוטין). בשני המקרים מדובר כאן באאוטפיטים "נקיים" יחסית, מה שמדגיש את נושא הצללית. וזוהי דוגמה טובה, שמאפשרת להסתכל מעבר לטרנד, לקוליות או ל"מיוחדות" של פריט מסוים. לזה בדיוק מתכוונים כשמדברים על בגד שיוצר אשליה שירדת ב-5 ק"ג או שגבהת, וגם לצערנו על בגד שעושה אפקט הפוך.
בכל מקרה, זה לא אסון נוראי וקרלה לא נראית רע (אלא קצת פחות טוב ממה שהיא יכולה להיראות, לדעתי), וכמו כן היא קיבלה על האאוטפיט הזה 65 תגובות מפרגנות ומשתפכות וממשיכה עד עצם היום הזה לקפל באותה צורה מכנסיים באגיים מבדים אחרים... אבל זוהי דעתי, וגם אם רק אני רואה את זה, סתם נקודה למחשבה...
שבוע טוב!


אגב, תבדקו את הפוסט עם ה"מתכון" להכנה ביתית של חצאית נפוחה (puff skirt). נראה מוצלח ביותר.

5 comments:

לשתיהן יש טעם משובח, ללא ספק.
באופן נדיר, אני נוטה להתחבר לשני הסגנונות.
בעוד שהסגנון של קרלה מאוד מחוייט ומשחק על הגבול הספק נשי ספק גברי (כל כך YSL), הסגנון של קמיל (?) קצת יותר מגוון ומזכיר לי במקצת את שאנל בניינטיז (המכנסיים הנהדרים בגזרה הגבוהה, חצאית המיני בשילוב סוודר, הבלייזר המושלם שלה).
באשר לפרשיית קיצור הרגליים - חוששני שמדובר כאן בזווית הצילום. זו עובדה ידועה שצילום מלמעלה (שאותו מדגימה קמיל) יוצר גובה, בעוד שצילום מלמטה (שאותו מדגימה קרלה) מנמיך את המצולם. כמובן שהמכנס תורם לצללית הארוכה, אבל אני חושבת שזו בהחלט עניין של זווית הצילום.

אני די בטוחה ש-LULU מ-Evrybody's ugly התחילה את הטרנד בעולם הבלוגריות, אבל כפי שצויין קודם המקור הוא ממסלולים (ראיתי כמה צלליות דומות הקיץ)
לדעתי, שתי הבנות הן בעלות טעם מצויין בבגדים, אבל בתמונות שבחרת המכנסיים לא עושים צדק לשתיהן. במקרה של קרלה, זה באמת מקצר אותה, כי היא לא גבוהה, ורואים את זה בתמונות כל הזמן, והיא גם לא רזה כמו מקל, ולכן האפקט שמתקבל במכנסיים האלה הוא לא מושלם. (למרות שאני גם שקלתי את העניין, וניסיתי למצוא ג'ינס רחב שאוכל לקפל).
לגבי קאמיל, היא מאוד גבוהה ויש לה גוף של דוגמנית, אבל בה משהו קצת Goofy לפעמים. במקרה של המכנסיים שלה, נורא מפריע לי שהם לא מגיעים עד לרצפה...
אבל לרוב אני מאוד אוהבת את שתי הבנות ואת הסגנון שלהן וקוראת את הבלוגים קבוע...

אני מרגישה צורך להתעקש ולגרוס שזאת לא זווית הצילום שמקצרת את קרלה, יש לה עוד תמונות עם מכנסיים שונים מקופלים וגם בהן אני טוענת שהרגליים שלה מתקצרות מאוד. אני מסכימה עם אנה - מבנה הגוף שלה (שאינו כחוש וגבעולי) לא יוצא טוב עם מכנסיים כאלה.. לגבי קמיל, חבר שראה את התמונה אמר לי שלא הגיוני שיש לה רגליים כאלה ארוכות וזה מוזר, כאילו האריכו אותה בפוטושופ... אז כפי הנראה היא יוצאת קצת מוזר. בכל מקרה, יש אולי השפעה קטנה של זוית הצילום אך היא די שולית לדעתי, עיקר האפקט נובע מהאורך והגיזרה בשילוב עם נתוני הגוף.

יש בזה משהו, אבל אני לא מסכימה שהמכנסיים עושים לקרלה עד כדי כך עוול. אולי הם מקצרים אותה במקצת, אבל הם נראים נהדר עליה, בעוד שמכנסיים של קמיל יוצרים לה מראה מוזר, כפי שציינת.
אגב, הרגע שמתי לב שהתבלבלתי: צילום מלמטה יוצר גובה (שאותו מדגימה קמיל, לא קרלה), וצילום מלמעלה (שאותו מדגימה קרלה) מנמיך. זה לא כ"כ רלוונטי כרגע, אבל הרגשתי צורך לתקן.
אגב, יאמר לטובת קמיל שהיא אחת בין הבלוגריות המעטות שמצטלמות בתנוחות נורמליות, ולא בתנוחות שבהן הן מעוותות את רגליהן, עומדות שפופות, "מפצחות אגוזים" עם הידיים, ושאר שטויות.

טעם משובח עיצוב סוף ואל לכם להתווכח ... אוהבת (-: