6/17/08

מצלמות, חצאיות ומשבצות

כבר מזמן בא לי לעשות איזה "photoshoot" קטן עם עצמי ומלתחתי. אולם היתה בעיה קטנטנה אחת (תירוצים... תירוצים...), המצלמה שלי. במשך שבועות יוצאות לי המון תמונות מטושטשות רצח ובזבזתי על זה המון זמן ועצבים. בתור גולשת אופנה מדופלמת וסמי מעצבת גרפית ברור לי כמה צילומים זה דבר חשוב ולא התחשק לי בלוג עם תמונות חרא... אבל משום מה פשוט לא הצלחתי לפענח את המצלמה שלי ולחדור לנימי נפשה וצמצמה. כבר חשבתי שיש לי מצלמה גרועה (נקנתה לפני כ-6 שנים), אך מסתבר שממש לא, וגם יש לי אופציות לכוון הרבה דברים ידנית - זה היה חשוב לי כשקניתי אותה כי למדתי אז עיצוב גרפי, ולא רציתי מצלמת פוקט אוטומטית לחלוטין. זה אחלה שיש אופציית manual, אבל להפיק מזה את המקסימום, כדאי לדעת איך להשתמש בה. למזלי שני, חברתי לעבודה ובכלל (שלמדה בעצמה צילום) עשתה לי תזכורת קטנה היום לגבי צמצמים, תאורה, אסא וכדומה. קורס יותר מפורט קיבלתי מידיד טוב שלא ראיתי המון זמן ובמקרה ביקר בחיפה היום, אז ישבנו לשיחה על החיים ומצלמות. הוא הסביר לי המון דברים, שינה פונקציות במצלמה ועשה כמה וכמה נסיונות. מה שבעיקר עשיתי כשחזרתי הביתה הוא לא לשנות את מה שהוא כבר כיוונן ופשוט לנסות את זה, בתאורה הביתית המעאפנה (לצילומים) שלי אך החביבה עלי (אני ש-ו-נ-א-ת פלורסנט ברמות על! לדעתי בני אדם צריכים להתרועע רק במקומות בהם יש אור חם, צהוב). כמו כן, היתה לי עוד תגלית משלי, והיא כשאני מכוונת את הטייימר (אני מצלמת את עצמי) לא לעמוד מול המצלמה כי היא מודדת אור לפי הגוף שלי שתקוע לה בפרצוף ורק הולך ומתרחק... אלו היו 60 שניות על צילום לא מקצועי. בכל מקרה, הבעיה נפתרה! הידד, אז אילתרתי כאן כמה צילומים של חצאיות. עכשיו קיץ, אידאלי לחצאית אוורירית, אם כי לא יוצא לי הרבה (או בכלל!) ללבוש אותן באוניברסיטה כי נורא קר שם, גם בשיא החום! (אני כבר מתה "לצאת לאזרחות" ולהשתחרר מהמקום הזה...). בכל מקרה, אפשר לומר שהנושא הוא חצאיות, אם כי אולי תבחינו שיש גם תמה של משבצות שהצטרפה לעניין:


חולצה - H&M (החולצה האהובה עלי..) חצאית - נקנתה בארה"ב לפני 7 שנים, לא זוכרת איפה. נעליים - ניין ווסט


גופיית סבא - פוקס, חצאית - פפה ג'ינס, נעליים - ניין ווסט


מעיל רוח קצר - מנגו2, חצאית - יד שנייה (נראה לי שקניתי אותה ב"שתיים" לפני כ-3 שנים), נעליים - ניין ווסט
אני מאוהבת לאחרונה במעיל הרוח הקצר הזה. ארבתי לו במנגו2 ולא מזמן קניתי אותו. מה שאהוב עלי בעיקר הוא הצבע הסגול העז והמדהים (יצא קצת יותר לכיוון הכחול בתמונה, אבל אתם מבינים את העיקרון...).

ולעניין נוסף, כמובן שקרייבינג הנעליים לא חדל (ולא יחדל לעולם!): בביקור האחרון שלי בזארה שבדיזנגוף סנטר ראיתי את הסנדלים המהממים הללו, אבל לצערי לא ביצעתי רכישה. כמובן שפאנקי הגאונה, ששמתי לב שיש לה ולי טעם ממש ממש דומה, הוסיפה אותן למלתחתה. אהבתי את הניטים (כמובן!) ואת העקב המשולש (מזכיר למישהו נעליים של chloe??). אני מתכוונת לראות מה יקרה עם הנעליים האלה בסייל, שנראה לי ממש קרוב להתרחש. אגב, חשבתי על זה שמזל שאני ופאנקי לא גרות קרוב כי אנחנו פשוט נדלקות על אותם פריטים בדיוק בזארה, ובכלל, אני חושבת שזארה צריכה לתת לשתינו כרטיס הקונה הנאמן... דחוף!.
ובנימה אופטימית זו אפרוש לנוח. תודה לשני ותודה ע-נ-ק-י-ת למושי.. לילה טוב!

4 comments:

אחלה פוסט. אגב, יש לי את הנעליים מזארה ודווקא אני מתחרטת שקניתי אותן כי הן לא נוחות בכלל.

הסיילים אכן מאוד קרובים (מידע מודיעיני מחברה שעובדת בזארה), וגם הבגדים כבר מסודרים לסייל, לפחות בסנטר, אז...נראה לי סוף החודש יהיו ההורדות הראשונות. מה שכן, אני תמיד מחכה לסוף, כי אז נשארים המון דברים ממש בזול, למשל מגפונים עם fringe בחמישים ש"ח ומעיל צמר במאה...וגם בקיץ יש את המציאות האלה, ככה ששוה ביותר לחכות

וואו ממש אהבתי את המעיל רוח ממנגו!
תגידי מאחר ואת גרה בחיפה, אני אשאל.. המנגו עודפים בקניון חיפה.. שווה סטייה מהקו הרגיל שלי (ת"א -נהריה) ?

מנגו עודפים הניב לאחרונה הרבה פריטים למלתחה שלי, כולל אקססוריז מעניינים מאוד במחירים מצחיקים (פחות מ-50 ש"ח). מה שטוב הוא שיש שם מבחר גדול מאוד ואני תמיד מוצאת איזה פריט מעונה או שתי עונות אחורה שנורא אהבתי אך היה יקר מדי וכעת הוא במחיר הגיוני יותר (נגיד חולצה שעלתה 350 ש"ח יכולה לרדת ל-150, אבל לא כל הפריטים בכזאת הנחה). לדעתי, בהחלט שווה בדיקה.