1/26/10

מכתבים למערכת

big_sweater1

השבוע קיבלתי מכתב מקסים במיוחד מקוראת חדשה של הבלוג. תיבת האימייל של הבלוג באופן כללי שוקקת חיים ומיילים מעניינים ואין בה רגע דל (לפעמים אפילו קצת יותר מדי) אבל הפעם המכתב עורר בי סיפוק כה רב שהחלטתי לחלוק אותו איתכם. וכך כותבת לי י':

"... בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש שקצת איבדתי את הכיף והשובבות שהם כל כך חיוניים לחיים (וגם ללבוש), וניסיתי לעודד את עצמי להשתחרר מהכבדות שלפעמים נוחתת והופכת אותי לזקנה שיושבת בצד ולא נהנית.
במקרה השבוע ניסיתי להתחיל וליישם את הגישה החדשה הזאת גם על הלבוש שלי. הייתה תקופה שלא היית תופסת אותי בלי איזו חצאית צבעונית או אקססוריז מוגזמים אך משמחים, ופתאום קלטתי שכבר איזה שנה אני עם ג'ינס וגופיה (שכבודם במקומם מונח) ולא ממש מנסה דברים. יכול להיות שזו גם הסיבה שהיום לראשונה ישבתי ונתתי תשומת לב רצינית לבלוג בנושא אופנה - הבלוג שלך.
אז בעצם אני מספרת לך את כל זה רק כדי לשתף שהיום אחרי ששוטטתי בבלוג שלך מצאתי את עצמי שולפת שילובים מקוריים ומסוכנים מהארון ומתנסה קצת. ההרגשה נעימה מאד! ורציתי להודות לך ולתת לך קרדיט על ההשראה. יופי של בלוג!"

מייל מחמם את הלב, בייחוד בשבוע סגרירי שכזה. כמובן שזה תמיד כיף לקבל מחמאות אבל מה שעשה לי את זה הרבה יותר הוא העובדה שי' היקרה קלטה בדיוק את רוח הדברים ואת המוטו העיקרי של הבלוג שלי והוא שאופנה היא כיף טהור והיא דרך לביטוי עצמי ולעידוד הרגשה טובה. או זו לפחות התפיסה שלי את המושג הרחב הזה שנקרא אופנה. You made mama proud !

בסוף השבוע האחרון בחרתי לבטא את עצמי באמצעות סריג ענק בצבע חול (איזה כיף להתכרבל בתוך סריגים כאלה בחורף) וחצאית פליסה קצרה בגוון ירקרק מטאלי שהתאימה את עצמה לזוג נעליים מטאליות אף הן. והשוס העקרי של האאוטפיט: לק בצבע ירוק בקבוק. אני מודעת לעובדה שהחצאית כמעט ולא נראית ורק מבצבצת 'בקטנה' מתחת לסריג אבל זו צללית שהשתוקקתי לנסות. בשביל הכיף.
שיהיה המשך שבוע מוצלח לכולם!

big_sweater2

big_sweater3
סריג וחצאית H&M, שרשרת דיווה, נעליים Tod's

This week I got the most lovely e-mail from a new reader of this blog. This blog's e-mail box is pretty active and I get interesting e-mails frequently but this particular e-mail stood out so I decided to share a part of it with you guys:

"... Lately I started to feel like I lost some of the fun and playfulness which are so vital for life (and for dressing) and tried to free myself from the heaviness that wheighs on me and makes me feel like an old lady who sits at the corner and doesn't have fun.
This week, I tried to start applying this new approach also on the way I dress. There was a time when you wouldn't catch me without a colored skirt or some over the top yet fun accessories, and I suddenly realized that for the last year or so I have worn only jeans and t-shirts (with much respect to this combinatin) and haven't really tried anything else. And that may be the reason why today, for the first time, I sat down and paid some serious attention to a fashion blog - your fashion blog.
So the reason why I'm telling you all this is to share with you that after browsing through your blog I found myself pulling out items from my closet and trying out some original and 'dangerous' combinations. And that felt great! Just wanted to thank you and give you credit for the inspiration. Lovely blog!"

How heart warming is that mail! And of course it is always nice to get compliments, but the thing I liked best about this e-mail was that this reader totaly got the spirit of this blog and it's main moto, which is that fashion is pure fun and a way to express yourself and make yourself feel good. Or that is the way I grasp the wide concept of 'Fashion'. You made mama proud!!
So this weekend I chose to express myself by wearing a sand colored knit and a metallic olive green pleated skirt which matched itself to the metallic pair of heels. And the highlight of the outfit: bottle green nail polish. I am aware of the fact that you can hardly see the skirt underneath the knit but this is a silhuette I wanted to try. Just for fun.
Hope you have a great rest-of-the-week!

24 comments:

דר יקרה !
אין ספק בכלל שאת כל כך משפיעה על סיגנוני האישית מבלי לדעת את זה !

גמאני הרגשתי בזמן האחרון איזה שהיא ירידה ב"מקוריות " אפשר לומר ?

אבל תמיד מעודד לקרוא אצלך !

אוהבת אותך ואת סגנונך מבלי שאת יודעת את זה עכשיו !
[:

ושכחתי להוסיף כמובן השאוטפיט מקסים והשילוב מעניין ומרענן כבדרך כלל (:

היי דר,
אני בהחלט מסכימה איתך,
אופנה, לבוש והתנסות בשילובים/
קומבינציות,הינם מכלול אשר מוסיפים את ה"תבלינים" לחיים.(טעם החיים).
האוטפיט היחודי, השונה מאדם לאדם,
מביאים סיפוק ושמחה.
להבדיל מתלבושות/ טרנדים, אשר
מביאים לידי כך, שהמון מאיתנו נראים
כשיכפולים משעממים וחסרי יחוד.
האוטפיט היחודי, אשר מובא לידי ביטוי, על ידי עלו שיש ביכולתם
לחבר אוטפיט מאוזן ,יחודי, יוצא דופן, כאשר הם משמשים במה שבנמצא,
ומוסיפים אביזרים ליצירת השיא היחודי.
מעוררת ביהשראה גדולה ותקוה לבאות.
ביי
לינדה H

אחת שחושבת שיודעת - אני חושבת שכל אחד, גם האדם היצירתי ביותר, חווה לפעמים צניחה של היצירתיות, או חוסר השראה וזה בסדר גמור וטבעי ביותר. לדעתי בגדים הם משהו די פשוט ובסיסי שיכול לרענן קצת את האווירה, להפיח רוח חיים ולתת איזשהוא שינוי לטובה, ולו המינורי ביותר.
שמחתי מאוד לקרוא את התגובה שלך! תודה רבה :)

Linda H -
נהדר, ממש פואטיקה יצאה לך. :)
ואני מסכימה עם כל מילה. הבגדים הם תבלין ואנחנו יכולים להחליט איך ובאיזו מידה להשתמש בו. עשית לי חשק לשחק קצת עם התבלינים שלי... D:

more4more - לגמרי. ישנם הרבה גולשים בבלוג שאני מכנה אותם "הקוראים השקטים של הבלוג". כאלה שלא מגיבים וייתכן ולעולם לא יגיבו (לגיטימי לחלוטין) וחלקם שולחים לי מיילים. אחלה מיילים... :)

cosy & elgant ! I like your golden skirt & shoes!:)

דרלינג

כבר דיברנו הרבה על הקוראים המדהימים והדוממים, כמו שכתבת נחמד לשמוע מדי פעם מה הם חושבים.

איזה כיף זה בטח להיות פטיט מספיק כדי לשים עלייך סוודר ענק ולא להיראות שמנה.

*sigh*

יפהפייה אז יוז'ואל מיי דיר....

אהבתי מאוד! סילואטה מצויינת בשבילך, מאוד נינוח בלי להיות סתמי.
הנעליים קנו אותי לגמרי, ידעתי שזה Tod עוד לפני שגללתי למטה.

עפר - בהחלט. זה נחמד וגם מעניין וחשוב.

Dana - נראה לי שאתמול כשהעמסתי מתחתיו עוד 2 שכבות נראיתי קצת דובי. אבל אין מה לעשות, היה כל כך קררררררר :)
תודה יקירה!

נועה - תודה! גם אותי הן קנו בשניה. טוב, אני קניתי אותן... החלטתי שהגיע הזמן למשהו קצת סולידי (ועם זאת מטאלי) ואת הפינטוזים על המגפונים המטאליים של מארק ג'ייקובס העברתי לאפיק רגוע יותר בדמותן. ועוד לא ראית את ה"פקקים" הקטנים והכה מזוהים בחלק האחורי של הנעליים, סחתיין עליך!

This mail was really beautiful
I love this combination
it's so fresh and chic

הי דר,
אני בהחלט מסכימה שאופנה היא קודם כל כיף ובהחלט יכולה לשפר את מצב הרוח ובגד יכול לקבל כל כך הרבה פרשנויות באמצעות אנשים שונים. זה מקסים לראות את זה בבלוגים השונים.... אאוטפיט מקסים.

I love those shoes! They are adorable.

That is a really nice mail too.

הי.
רק את יודעת איך לשלב דברים שאף אחד לא חשב עליהם, ולצאת ככה (במובן הטוב של הדברים). זה די מעצבן...
יש לי שאלת התייעצות - אני חילונית, ובים ראשון יש לקרובים (רחוקים מאוד, שאין לי מושג איך קוראים להם, והם לא ראו אותי בחיים) דתיים שלי חתונה בבני ברק, ואני הולכת לשם.
אני די צעירה (15 וחצי...),ואין לי מושג מה ללבוש בלי שישדכו לי מישהו, אבל לא ילדותי וכו...
מה אתם ממליצים?

talia -
it is indeed beautiful and made my day. thanks!

kbp - אני בהחלט חושבת שזאת אחת מהסיבות בגללן אנשים מתעניינים בבלוגי אופנה - על מנת לקבל השראה ורעיונות, כמו בלוגי אוכל שבהם ניתן למצוא רעיונות למתכונים ותבשילים ממוצרים שיש ברשות כל אחד, פחות או יותר. תודה!

angel -
thanks!

אנונימית - אני בטוחה שלעוד אנשים יש רעיונות מקוריים ומפתיעים ומקווה לא לעצבן אותך יותר. או שבעצם כן... ;)
לאירוע המדובר הייתי משתדלת לשמור על אאוטפיט צנוע ולא להגיע עם דברים חושפניים וקצרצרים במיוחד על מנת לכבד את המאורע.
בטח יש לך בארון חולצה ארוכה יפה ולא חשופה וחצאית באורך הברך. אני חושבת שזה שילוב אופציונלי. או אולי שמלת סטרפלס (באורך הברך) שנלבשת מעל גולף / חולצה ארוכה (זה אאוטפיט שאני די מחבבת בלי קשר לחתונות בבני ברק).
למיטב ידעתי הנוכחים בחתונה כזו חוגגים בנפרד - נשים לחוד וגברים לחוד אז לא נראה לי שיישדכו לך מישהו במהלך האירוע.. :))

האאוטפיט שלך ממש מקסים. אין ספק שלמרות החלק הגדול שהסוודר תופס, הנעליים הן הכוכבות כאן!

השילוב הזה נראה עליך מהמם! רק חבל שלא עשית קלואוז אפ על הלק, קצת חדש לי הירוק בקבוק הזה.
דר, אני אצטרף למגיבה י' ואומר שאת בהחלט נותנת אחלה של השראה, ופשוט אל תפסיקי עם זה!

טנטי בקי - תודה! אין כמו קצת בלינג על כפות הרגליים, הא? :)

marina - הלק הירוק בקבוק שוב ישוב, בייחוד מכיוון שהוא מככב כגולת הכותרת של קולקציית הלקים המפוארת שלי, נכון לרגע זה. מזמן צבע של לק לא עשה לי את זה כמו זה. מדובר בגוון "היער המכושף" של orly.

http://www.orlybeauty.com/once_upon_a_time.php

תודה יקירתי, אני אשתדל מאוד! בינתיים אין תוכניות לפרישה מוקדמת על אף גילי המופלג ;)

מקסים כרגיל! מתה על החצאית במיוחד. והנעליים. והסוודר. ו... טוב בסדר, פשוט אאוטפיט מושלם וכיפי =)

חצאית הפליסה המקסימה, זו הנחבאת אל הכלים, גונבת את ההצגה לגמרי :))

הי אפונית
אני מהדוממות אך העוקבות, ולא יכולתי שלא להפנות את תשומת ליבך לכפילתך, כפי שהיא מופיעה בבלוג של פייסהאנטר ב- 01/26-28/10, בצילומיו בברצלונה, והנה היא בגדול
האמת היא שאת יפה ממנה, אבל תודי, שהדמיון קצת מפחיד...

טוב, אז אם זה עושה לך טוב לקרוא את זה, גם אני מקבלת עידוד מהבלוג שלך ללבוש דברים מעניינים.

בהזדמנות הזאת, שולחת לך מכתם של ח' רייכמן, שנון, על אופנות. (זה לא נגדך, סתם, בשביל צחוק)
"מהו בגד, ידידי?
רק כריכה בת שפר.
אבל לא פעם, במחילה,
זהו כל הספר"

My god!
מה זה Tod's? (אמן זה בארץ). הנעליים האלו הורסות את בריאותי!

Gal BH -
D:
אני מניחה שניתן להשיג טוד'ז בארץ ("הכל יש בארץ". באמת) אבל אין לי מושג איפה. אפשר גם, כמו תמיד, לבדוק באיביי. מי יודע, אולי תיפלי על איזה דיל טוב.