4/27/09

בא לי ללבוש

I feel like wearing



שמלה- Forever21, תיק- Chanel (מכאן), ג'קט- Moschino, סנדלים- Givenchy (שתי התמונות מ-Net A Porter), לק (מכאן).

תלבושת בהחלט matchy-matchy, מאוד girly-girly, סופר אביבית, פרחונית ומתקתקה אבל זה מה שמתחשק לי כרגע. כמעט הזמנתי את השמלה הזאת מ-forever21 אבל נשארה רק מידה Large במלאי. נו, טוב, אולי כדאי להפסיק לקנות ג'אנק ולחסוך לתיק שאנל. הממ... מה הסיכוי שזה יקרה...
מלבד זאת בשבועות האחרונים אני נהנית ביותר מבלוגי האופנה הבאים:
1. Park & Cube - קוריאנית שגדלה בפולין וכעת מתגוררת בלונדון. היא "במקרה" מעצבת גרפית אז הבלוג שלה נראה סופר מעולה. אני לא חושבת שיש משהו בבלוג הזה שאני לא אוהבת - הכתיבה, האסתטיקה, הסטייל. ממתק אמיתי.
2. Cocorosa - יחסית חדשה בשכונה (פחות מחודש). צעירה הולנדית במקור שגרה בניו יורק ומתלבשת בסגנון פייתי/מלאכי ואדג'י לחלופין. מעורר השראה.

19 comments:

ההולנדית מ Cocorosa רזה להחריד. ממש לא נעים בעין לא משנה מה היא לובשת (אפילו שמה שהיא לובשת הוא יצרתי מאוד).

היי מותק!דבר ראשון,לא אמרתי מזל טוב,אז...מזל טוב!!!דבר שני,בעוד אני נרקבת במשרדי באולפני הרצליה תודה לך על ריענון היום שלי ודבר שלישי,לדעתי הבלוגרית השנייה רזה בצורה חולנית ונראית לא בריאה...

אפונה היקרה!
אני כבר המון זמן קוראת ומאוהבת בבלוג שלך..
אין לך מושג כמה מודעות וכמה דברים אני מקבלת מהבלוג הזה.
שבוע שעבר הלכתי לקנות סנדלים ופשוט מצאתי את עצמי מסתכלת וחושבבת מה מתאים לך לקנות..
בסוף קניתי סנדלי גליאדטורים שטוחות בצבע כסף כל כך יפות..
אז תודה לך על הכול

Dear Dar, I am informed you of a new blog for my collection "LOOK 10", http://look10.blogspot.com/2009/04/cocorosa.html, thank you much information.
Many kisses.

chickpea - כן, במחשבה שניה היא די רזה.. יותר מדי...
אחרי שאיכשהוא הסתגלתי למראה של Julia Frakes (שעדיין אני מתווכחת עם אחת מחברותי שיש לבחורה הזו בעיה) כנראה שהתפיסה שלי קצת התעוותה. בכל מקרה, אני מאוד אוהבת את הבגדים, שייראו טוב אפילו יותר
אחרי שהיא תדפוק כמה ארוחות בוקר אמריקאיות... :)

anati - תודה מותק! אל תירקבי, אולי נרענן איזה מפגשון כשתגיעי לחיפה.

אנונימית - תודה רבה ותתחדשי על הסנדלים!

וואו , הבלוג של הקוריאנית מקסים והיא מתלבשת כל כך מדהים , מתלבש בול גם על האסתטיקה שאני אוהבת .. נקי ומלוטש , מאוד מאוד מחמיא

וגם אני חושבת ומרגישה שדמותה של קוקורוסה מאוד מטרידה , וקשה לי רגשית , להתייחס לבגדים המקוריים ולחוש הסטייל שלה כשאני רואה מה עובי הירכיים הלא יאומן שלה ...
אסור לנו להתרגל למראה הזה , כי משם נובעת המשיכה של נשים אליו , הוא מה שמוכרים לנו , ובתור בחורה רזה בעצמי , אני מדברת על רזון קיצוני מאוד , שנובע ככל הנראה מהפרעה פיזיולוגית ו או נפשית והופך לנורמטיבי . גם ג'וליה פרקס מאוד מאוד מדאיגה .אני חושבת שמבפנים הגוף שלהן מפורק ולא מתפקד , ואולי גם הנפש וזה כל כך עצוב .
הן לא סמל של אסתטיקה בעיני .

ואת ... אני רואה שאת במצברוח ורדרד ואביבי , הצבעים האלה כמו בפוסטים הקודמים פשוט מלבלבים עלייך :-)

misty - יפה אמרת. או יותר נכון כתבת.
ובקשר אלי, אני עדיין במצברוח הוורדרד והאביבי, איך אפשר שלא עם כל הפריחה הזאת מסביב :)

מרקס - אתה לא צריך לדאוג :) חוצמזה שאתה יודע בדיוק מה אני עושה בימים אלה וכמה אנרגיה זה גוזל..

אה, וגם אני ב-mood של תיק שאנל אז בכלל לא צריך לדאוג

אולי נשלח לה שובר ארוחה? אני מכירה כמה מקומות נהדרים בניו יורק שיעטפו לה קצת את העצמות (ואולי גם יסתמו עורק או שניים...אם היא תקפיד לבקר שם :))
יום טוב!

אפונה יפהפיה!
קודם כל אני רוצה לציין שאני מאוהבת בבלוג שלך... את ממש מעוררת השראה.
יש לי שאלה אלייך האם הצלחת להזמין מהאתר the outnet.com ואם כן אז איך?
כנ"ל על forever21

שמלה מקסימה, אם את מחפשת אופציה "ישראלית" אז את יכולה למצוא ב"לילה מיסט" כי לילך עיצבה העונה מספר שמלות ברוח זו.

במחשבה שניה השמלה עלולה לאכול לך חלק נכבד מתקציב של השאנל..


(לא לקחת את התגובה הזאת ברצינות, כן?)

היי, דר!
זה רק אני או שהבלוגרית COCOROSA פשוט אנורקסית???
זה ממש מפחיד
הרגליים....

chickpea - אם אנחנו כבר מממנים לה שובר אולי נארגן לעצמנו גם כרטיסי טיסה לניו-יורק להביא לה את זה באופן אישי, לא?
אנונימית 19:08 - תודה! לא יצא לי להזמין עדיין מהרשת הזו אבל אני יודעת שהם שולחים לארץ. את יכולה להיכנס לאתר שלהם, לדף של "שירות לקוחות" ולברר שם את כל פרטי המשלוחים והעלויות. בהצלחה!

היי אפונה!
האם אפשר להזמין מפוראבר 21 לארץ?
תודה..

וואו באמת
ההולדנית נראה רזה, וזה כבר עבר את גבול הטבעי.

תודה על ההמלצות לבלוגים, עוד קצת זמן פחות ללמוד :)

אני נורא אוהבת את הצבע של הלק,והנעליים יש משהו נורא דומה בזארה שהן גם ממש יפות ,רק בלי השרוכים.חח ואני מבינה אותך גם אני רוצה לחסוך לתיק של שאנל ואומרת את זה כל חודש אבל זה לא קורה חח ובקשר לזה שבא לך תלבושת פרחונית אני מבינה גם אני עכשין בקטע של הכל פרחים

דבר ראשון מזל טוב!!
דבר שני השמלה התיק והנעליים בתמונה ממש יפות וקיציות...כדי להתחיל לחסוף לתיק שאנל..כל בחורה צריכה אחד כזה בארון!!!
וההולנדית באמת רזה להחריד למרות שהבדים ממש יפים..
ולצערי האתר הראשון לא עובד=(

חג עצמאות שמח=))

אאוטפיט ורדרד, אביבי ומקסים הרכבת בפוליבור ואני תוהה- מתי הו מתי נוכל להרשות לעצמנו תיק כזה של שאנל?