7/4/08

חתונתותי*

*ויניב. חברתי תותי התחתנה הערב עם בחיר ליבה (מזה שנים רבות) יניב, והשמחה היתה גדולה. הבטחתי לצלם את השמלה שלבשתי לחתונה (שחשפתי אותה כאן לפני כמה שבועות רק ברמז) אז הנה היא:


השמלה מקאלה, וכשהחבר שלי אסף אותי הוא אמר: "יש כאן הרבה דיטיילס!" אכן, כמו שאני אוהבת, הרבה פרטים כדי שיהיה מעניין: בחלק העליון פאייטים קטנטנים, ובחלק התחתון שלוש שכבות של בד תחרתי עם עלים, מתחתיו בד ירקרק ומתחתיהם שכבת טול קטנטנה (טול! איזה כיף, אני מתה על טול...)



להשלמת המראה: שרשרת פנינים (מזויפות) ירקרקות שקניתי באמסטרדם לפני כמה שנים. זאת אחת הקניות הטובות: קניתי בשוק 3 שרשראות במחיר 5 יורו (סה"כ). כולן בצבעים שונים ומשמשות אותי מאוד.



ובנוסף, גרביונים של אמריקן אפרל (שהיו די יקרים, למען האמת) בצבע וורדרד ועם פס מאחור לאורך הרגל (סקסי מאמא!):



אני מקווה שאתם מצליחים לראות את הפס בתמונה. זה אלמנט קטן וכמעט לא מורגש, אבל אלו הדברים שמבחינתי עושים את ההופעה. הסנדלים הם "סנדלי הנסיכה" המוזהבים שלי, שנקנו בזארה לפני 4 שנים. האמת, לא לבשתי אותם יותר משלוש פעמים, אך אלו נעליים מקסימות ועדינות (וטוב שיש אותן בארון, כי אם אלה לא היו, אני לא יודעת מה הייתי נועלת הערב...) וגם הן היו בסדר גמור בחלק הריקודים של הערב. לסיום נעצתי בשערי פרח בד קטנטן (שנקנה בחבילה של פרחים זהים ב"פנאי לי"). במקור תיכננתי לעשות "זר יד" (corsage) מהפרחים המתוקים האלה, אך הייתי שקועה רוב היום במאמר, ולא הספקתי להיות יצירתית... בסופו של דבר החלטתי פשוט לנעוץ אחד בשיער ובאופן מפתיע הוא החזיק מעמד כל החתונה.

יש לי מחר שיעור על הבוקר (!!#^%$&$#&&) אז נסיים בזאת.
לילה טוב!

2 comments:

הופעה מקסימה לגמרי, את נראת ממש נפלא! אהבתי מאד את השילוב של השמלה עם הגרביונים, ואת הסגנון המלא בדיטיילס שאהוב עלי מאד!
בנוגע למחירים המופרכים בהחלט של אמריקן אפרל - בעקבות הירידה בדולר המחירים ברכישה אונליין מארה"ב זולים בערך ב 30%. אם יש לך חברים/משפחה בארה"ב, משתלם בהחלט לבצע הזמנה לכתובתם (אין דמי משלוח בתוך ארה"ב) ולקבל את הפריטים בעת ביקורם בארץ. בדיוק מארגנת משלוח שכזה...

תודה... את צודקת לגמרי וזה רעיון טוב, אם כי יש כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה להזמין אונליין בארה"ב שלא נעים לי להפוך את הבית של הקרובים שלי למחסן. פאדיחה! אז אני כל הזמן מתלבטת ומתלבטת ובסוף מוותרת. אבל בהחלט, המחירים של רוב הרשתות שקיימות גם בארה"ב נמוכים יותר שם אז למי שיש קרובים מאוד כדאי להיעזר בהם. (מעניין מה אנחנו יכולים לשלוח להם מהארץ כהוקרת תודה?)