7/26/09

Wish List



vacation
התמונות לצורך אילוסטרציה בלבד, אבל אם אתם מתעקשים:
ביקיני Melissa Odabash כובע H&M משקפי שמש Ray Ban שרשרת Giles & Brother


אמנם אני כבר חושבת על נעלי חורף ומגפונים (הפוסט בקרוב) אבל עיקר שאיפתי היא לנהוג כמנהג הצרפתים בעת ה-Vacance. אני זקוקה נואשות לחופשה!! חופשה כזאת שאורזים עבורה את המינימום האפשרי, לא טסים הרבה (אם אפשר אז לא לטוס בכלל) ופשוט מנקים את הראש. חשבתי על כך שאולי אם אני אעשה על זה פוסט זה יהפוך את העניין לאופרטיבי (I wish). בכל מקרה, חלק מהפריטים ברשימה הזו כבר מצויים בידי: ביקיני שחור 'קלאסי' - חובה בכל בית, כובע רחב שוליים - חובה מאחר שלא נשאר כמעט אוזון מסביב לחור, וכל שנותר הוא למצוא את התואנה שתחבר את כולם יחדיו (אולי מקום כזה? אנא הרשו לבחורה לפנטז).
Bon Vacance!

18 comments:

מותק אני מאחל לך שה- wishful thinking יהפוך למציאות בזמן הקרוב!!! ואם כבר מיקונוס אז אני מקדישה לך שיר :))

http://www.youtube.com/watch?v=7TbmLkwMHwo

אחד האהובים עלי...

לא סיכמנו שאת באה אלי לקיבוץ? יש את כל מה שביקשת ולא צריך טיסה.

כל כך חם, שהדבר היחיד שקוסם לי מהקולאז' שהרכבת הוא בקבוק הבירה במרכז.. טוב, גם בגד הים מקסים :-)

את כותבת כל כך יפה! "אוזון מסביב לחור"... ביטוי מוצלח ביותר!

אני חולמת בעיקר על מלון (ופחות על ים). לא יודעת למה, אני אוהבת את הנקיון המנוכר של חדר במלון....

תארזי גם אותי.
אני באה.
אבל יש לי בקיני סגול. מוכנה לקבל אותי גם עם סגול?
אה, ואני מעדיפה גולדסטאר, למרות שמצד שני, את אורזת אותי לחו"ל, אז ממש לא איכפת לי ואני לא אהיה קטנונית.

האמת שהחור באוזון כבר הרבה זמן בתהליך התאוששות...

ואגב, דר, מותר לשאול מה מקצועך ביומיום?

Anna - כפרה עלייך! השיר מקסים וכך גם הקליפ... נראה לי שבסוף החופשה הבאה שלי תהיה אצלך, כשתהיי בחו"ל :)

עפר - אין לי ספק שאני מגיעה לווקאנס שלך בקיבוץ, רק אל תשכחי שאת עוברת בחיפה. זה בדרך...

פטיט לולו - אני מקבלת אותך בכל ביקיני שהוא, ללא הבדלי גיזרה, צבע והדפס!! חוצמזה, את פטיט ואני פטיט, אני חושבת שמי שנוסע יכול לארוז את שתינו ביחד :)) גולדסטאר גם הולך, מזמן לא שתיתי כשחושבים על זה...

Noa - תודה! בואי נאמר שאני לומדת בימים אלה את רזי ונבכי ניהול אתר אינטרנט ועריכת תוכן (והכוונה לא לבלוג). ולגבי העדפותייך, גם אני לרוב מעדיפה מלון אך משום מה מתחשק לי הפעם מים וים.
את גורמת לי להיזכר בפעם היחידה ההיא שבה נפשתי במלון יערות הכרמל. ז-ה מלון! אני עוד חולמת עליו בלילות. וגם קרוב לבית, שזה בכלל מעולה.

Rachel - גם אני לא הייתי מתנגדת כרגע לבקבוק בירה צוננת!

לגבי הכובע- רכשתי אחד במשביר לאחרונה במחיר ממש מציאה של 35 שקלים.
כל רשת שמוכרת כובע כזה מוכרת אותו באזור ה-80 עד ה-100 שקלים ולא ברור לי מדוע.
הגעתי היום לתובנה מאוד עמוקה על כך שדווקא בגדי ים בגזרה שלמה מחמיאים לי יותר מגזרת הביקיני לאחר שמדדתי אחד שלם ונכבשתי.
לצערי ההתלבטות היתה בין בגד ים לבין תשלום שכר דירה אז ויתרתי..
אני איתך בעניין החופשה, זה כ"כ מתבקש אך כ"כ לא יקרה בתקופה הקרובה.

Crazygal - אני מצאתי את "רחב השוליים" שלי בשוק הכרמל. בעלות של 30 ש"ח. המדהים הוא שבמרחק של כמה מאות מטרים משם, בחנות שבפינת שינקין וקינג ג'ורג' ראיתי שמכרו את אותו הדבר בדיוק (אותו כובע אחד לאחד) במחיר יותר מכפול.
וכנראה שזו עוד לא העת לחופשה. אבל זה יקרה בסוף!
לגבי בגד ים, יש לי איזו מחשבה לאחרונה על מונוקיני עם הדפס זברה (!!!??). אני עדיין מהרהרת בעניין...

אין ספק שחופשה זה הדבר! גם אני לא הייתי מתנגדת. קודם כל השרשרת מהממת! למרות שבטח הצרפתיות האמיתיות היו מוותרות על החלק העליון של הבגד ים ולוקחות איתם איזה מזוודה אושתיים של בגדים :) וגם ספר צמוד! השיק הצרפתי לא בא בכזאת קלות! בכל אופן, אם אני הייתי מחליטה הייתי לוקח כל יום של ילד שהוא משתעמם בו מהחופש הגדול ומחלק אותו לבן אדם עובד מתנה:) ככה היה מספיק מתנות לכולם:)

אח, יערות הכרמל.. הייתי שם לפני 10 שנים בערך ועדיין אני זוכרת את זה בתור חופשה חלומית.
אבל כרגע אני גם במוד "נופש בטן גב", אחרי שרוב החופשות האחרונות שלי היו חופשות עיר. בכל מקרה כרגע כל סוג חופשה הוא פנטזיה גם עבורי, אז אני מצטרפת לוויש ליסט שלך בתור הארוך..
מה אמרנו? יוון, אוקטובר, משהו? :))

גם אני חזרתי לבגד הים השלם. בלי לבדוק מה שלום הצמיגים בבטן ועם גב חשוף לחלוטין זה פשוט פחות דאגות על הראש.
הייתי מוסיפה איזה קרם הגנה, ואם בא לך על נופש יקר בארץ לא מזמן ראיתי שכתבו על המקום הזה והוא נראה חו"לי וחלומי -
http://www.halomot-naftali.co.il/

emilie - זה נשמע לי רעיון יותר ממעולה. מי שמשתעמם מידי מהחופש מוזמן בכיף להעביר את היום שלו למישהו אחר. אני נזכרת בימי הבטלה של החופשים הגדולים בגעגוע רב... :)

shelly - כן זה כבר נהייה ווייטינג וויש ליסט :))
חופשות עיר בדרך כלל די מתישות, בדרך כלל כשאני חוזרת מאיזו עיר גדולה אני מרגישה שאני צריכה עוד חופש. אם כי הן טומנות בחובן שופינג, אבל אני לגמרי מוכנה לוותר על זה הפעם עבור "בטן-גב", שתיה טובה ואוכל טוב.

tamar's sweet closet - אה, אתמול המקום הזה הוצג בכתבה בחדשות ערוץ 10. נראה מדהים לחלוטין!! רשמתי לעצמי... :) בטח אחרי החשיפה הזאת לא יהיה מקום שם בחודשים הקרובים.
וקרם הגנה זה חשוב מאוד, איך שכחתי! לפי גוון עורי את בטח יכולה לנחש שזה חשוב גם לי

רשימה מוצלחת(:
לגבי חופשה מוצלחת אני ממליצה על אחד המקומות היותר יפים וקסומים בארץ
מלון מיצפה הימים.

שבוע טוב!
מוזמנת לבקר(:

האמת? ממש מתאיפ לי המלון הזה, אני מוכן לקבוע שנבלה את ראש השנה שם ביחד - הסוויטות עם הבריכה נראות לי אחלה!

T-M-S - אני מניחה שנטוס לשם במטוס הפרטי שלך, כן? :)
רגע, אתה בכלל לא טס לניו-יורק?

אני טס, לכן רציתי לתאם לאזור החגים, לא לעכשיו.

ואני מניח שטיסה בביזנס גם תספיק לעת עתה.