3/1/08

אני מאוהבת!

היי, אני מקוה שכולכם בריאים ומרגישים טוב! אני קצת פחות, איזה צינון חורפי השתלט עלי, וכמובן שעל מנת לנחם את עצמי (וגם להתחמק ממטלות הלימודים הרבות שרובצות עלי) החלטתי לשוטט ברשת ולחפש נעליים כדי להיסגר על מה אני רוצה להוסיף למלתחה באביב הזה. אני מאוד קשוחה עם נעליים, לא קונה בכלל בקלות (ולא מתלהבת בקלות מנעליים), ולא אכפת לי לשלם הרבה - כל עוד הנעל תחזיק מעמד ותהיה איכותית ובעיקר נוחה. בעת השיטוט נתקלתי בנעל הזו, מבית Nine West ופשוט נשביתי בקסמה:



זה בדיוק מה שאני מחפשת, אם כי העקב עלול להיות מעט בעייתי. להזכירכם אני מבלה את רוב זמני כעת באוניברסיטת חיפה (שיק!!) ומי שקצת מכיר יודע שלפעמים הגעה משיעור לשיעור היא מסע כומתה רציני הכולל עליות, ירידות ומדרגות רבות. ואני לא קארי בראדשו, אינני רגילה לקפץ על עקבי סטילטו בגובה 12 ס"מ ולחרוש את מנהטן בנעליים כאלה בלי למרר בבכי. בכל מקרה, יש הרי ניין ווסט בארץ אז אפשר לבדוק את עניין הנוחות. באתר piperlime.com ממנו לקחתי את התמונה, הנעליים עולות 90 דולר. לא נורא בכלל. השאלה היא מה יהיה מחירן בחנות של ניין ווסט בגרנד קניון (וכמובן אם אפשר ללכת איתן יותר משעה) - אני מבטיחה לדווח כשאגלה זאת ואני מתכוונת לבדוק בקרוב. לא הייתי בקניון כבר יותר משבוע (ולא עשיתי שופינג משום סוג שהוא לפחות 14 יום!!) ואני מתחילה להרגיש כמו נרקומן בקריז.. אתם הרי יודעים איך זה ייגמר - התאפקות ארוכה ואז "נפילה" רצינית בקניון בכל החנויות האהובות עלי וחלוקה לתשלומים שאצטרך לשלם עד שהילדים שלי (שאינם קיימים עדין) יגיעו לגיל צבא. אבל אני לא יכולה להתאפק ומקווה לרכוש נעליים כאלה עוד לפני סוף החורף ולשלב אותן עם גרביונים מעניינים וחצאית או שמלה.

ועוד עניין, אתם זוכרים את הפוסט שלי על bleubird? ובכן, הקוראת אדווה הביאה לתשומת ליבי אתר נוסף שמוכר בגדי וינטג' דרך e-bay, אתר מגניב לא פחות, שנקרא Thriftwares. לדבריהם הם מחזיקים בגדי וינטג' בעיקר משנות ה-60 עד ה-80 ויש להם חיבה מיוחדת לבגדים בסגנון: מוד, היפי, בוהמייני, רוקרי של שנות ה-80 וניו וייב (ברשימה הזו הם כללו בערך את כל מה שחזר וחוזר לאופנה בתקופה זו...). להלן שתי דוגמאות של דברים נחמדים מהאתר:

קודם כל שמלה משובצת חמדמדה להפליא:



וגם טוניקת פייזלי משובחת (תלך טוב עם סנדלי הניין ווסט שאני מזילה עליהם ריר + סקיני):



כמו כן, אדוה הפנתה את תשומת לבי (תודה!) לכך שבלתי אפשרי להגיב בבלוג. כמובן שחיש קל שיניתי את ההגדרות ועכשיו ניתן להגיב ואתם חופשיים לכתוב מה שעולה על רוחכם. רק בבקשה בלי גסויות - אני יודעת שאופנה זה דבר מאוד אמוציונלי אבל נסו להשתלט על עצמכם...

שבוע טוב ובריא!

0 comments: